Van, sportlégszűrő és yoshi dobbal. Ago lőtte be. Jobban húz alulról, de annyi pénzt nem biztos, h megér, bár ha nem tudod másra költeni és egyenletesebb görbét szeretnél, akkor...
Ha gyengének érzed pörgesd jobban, vagy vegyél nagyobb gépet.
Valakinek van a gépében Power Commander ? És ha van akkor milyen javulást hoz ? Gondolkoztam rajta , hogy venni egyet hát ha jobban menne alacsonyabb fordulaton a motor .
Érdeklődnék, hogy a cimbora gépét nemrég vezérműlácozták. CBR900 Normális hogy durrog az injektoros? Karbinál még ok de itt is? Esetleg valami beállítás gond?
Természetesen a facebook oldalon van és ehhez az oldalhoz hasonló lenne,hogy ott is nyugodtan meg lehet beszélni bármit,plusz előny hogy van chat és egybő lehet menni privátba is nem kell email címekkel meg telószámokkal dobálózni
Kedves motoros srácok/csajok akinek honda cbr 600f1-4-es motorja van és szeretne külön ebben a kategóriában csoportot azoknak jó hírük van,ugyanis létrehoztam egy csoportot "Ide minden CBR 600F1-től4-ig".Bárki jelentkezhet akinek van ilyen motorja.
A csoport megalakulásának célja hasonló a Motoros Fórumhoz.Bárki megoszthatja utazása/barangolása képeit,tapasztalatait ,véleményét,segítséget is kérhet esetleges panaszait is megoszthatja
Mindenkit szeretettel várom a csoportba
Széles utakat és gumifákat
Hát azért a koppanás nem normális, bár bizonyos tipusoknál jelen van.
Ha eddig a tiéd nem koppant akkor csak az olaj volt másabb vagy több.
Egyébként egy erősebb proresszív rugó segít a problémán, több ismerősöm alkalmazta lágy elejű motoron sikerrel (gs500, z750, xj900)
Vissza hívtam a szervizt, azt mondták hogy azt töltöttek bele és annyit amit ilyenkor szokás. És nyugodtan megnézhetem hogy a többi motornak is koppan a teloja... Fújok bele levegőt megnézem milyen utana. Amugy dunaharaszti hosuba szervizben volt.
Köszi a tippet :) ez már megvolt de meglett a probléma. A szelepfedéltömítésben lévő olajterelő lemez lefogatócsavarjai nem gyáriak voltak hanem kicsitt nagyobbak így a szelepfedél feltámaszkodott és nem lehetett rendesen lefogatni. Úgyhogy a probléma megoldódott de köszi a választ
Hali Tegnap megtanultam betolni a mocit. 3 hét ácsorgásban elgyengült az akksi. Bika, majd be a városba gumicserére (kb. 8km). 1 óra ácsorgás, aztán megint nyekk. Lejtőn lefelé 2.-ban berotty. Újabb 5km menet boltig. Ott is nyekk. Én azt gondoltam nem fog menni, már az áldozatot is kinéztem akivel megtolattam volna, de meglepetésemre a nyeregben ülve 2. próbálkozásra ismét berotty.
Azt hiszem új akksit érez.
Más.
Fizu után egy fórumtali kakucson vagy kecsón?
Sziasztok!
Motor: 1999 Honda CBR 600 F4 PC35
A balos első teleszkópom fossa az olajat, cseréltem szimeringet, de a baj a száron lévő felületi sérülések miatt van.
Kerestem telót párban, vagy csak sima balost, de nem találtam, motorbontókban sem, valamiért nagyon viszik...
Esetleg, ha valakinek lenne az jelezhetné!
Vagy, ha akad valami alternatív megoldás, azt is szívesen meghallgatom!
Köszönöm!
Sziasztok, elvittem a mocit szervízbe hogy a teleszkóp szimeringet kicsereljek olajcsere miegymás. Most ha átmegyek egy fekvő rendőrön vagy mélyebb kátyún akkor koppan a teló. Alapból ennek ilyennek kell lennie? Levegő szelep van rajta, ha fujok bele egy kicsit az megoldaná? Vagy a szerviz vékony olajat töltött bele? Cbr500 pc20
Ha gyengének érzed pörgesd jobban, vagy vegyél nagyobb gépet.
Az 5. helyezett az enyém:
rangsor
Valakinek van a gépében Power Commander ? És ha van akkor milyen javulást hoz ? Gondolkoztam rajta , hogy venni egyet hát ha jobban menne alacsonyabb fordulaton a motor .
Érdeklődnék, hogy a cimbora gépét nemrég vezérműlácozták. CBR900 Normális hogy durrog az injektoros? Karbinál még ok de itt is? Esetleg valami beállítás gond?
Köszi a válaszokat!
https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/500750473405750?ref=bookmarks
A csoport megalakulásának célja hasonló a Motoros Fórumhoz.Bárki megoszthatja utazása/barangolása képeit,tapasztalatait ,véleményét,segítséget is kérhet esetleges panaszait is megoszthatja
Mindenkit szeretettel várom a csoportba
Széles utakat és gumifákat
Ha eddig a tiéd nem koppant akkor csak az olaj volt másabb vagy több.
Egyébként egy erősebb proresszív rugó segít a problémán, több ismerősöm alkalmazta lágy elejű motoron sikerrel (gs500, z750, xj900)
Azt hiszem új akksit érez.
Más.
Fizu után egy fórumtali kakucson vagy kecsón?
Motor: 1999 Honda CBR 600 F4 PC35
A balos első teleszkópom fossa az olajat, cseréltem szimeringet, de a baj a száron lévő felületi sérülések miatt van.
Kerestem telót párban, vagy csak sima balost, de nem találtam, motorbontókban sem, valamiért nagyon viszik...
Esetleg, ha valakinek lenne az jelezhetné!
Vagy, ha akad valami alternatív megoldás, azt is szívesen meghallgatom!
Köszönöm!