Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem eddig a legtöbb 14,8L/180km volt de elvagyok 5-6 liter között átlagban volt olyan is tankolás után 330km-nél gyulladt a lámpa
Hát ezt a kis 600-ast ne hasonlítsd egy 1000-es géphez de azért abban kételkedek, hogy haladósabb tempóban beérné az R1 4,6 literrel legalábbis haveri körben lévők tapasztalatai alapján
Mennyit kajál neketek a gép?
Az R1 ezres létére elvolt 4,6 lityiből is akár, de átlag6-ból simán. Ez a kis mocsok cbr meg benyel simán ugyanazon tempó esetén vagy 2-3 literrel többet. Kicsit haladni akar vele az ember már 8-8,5 lityit bekajál.
Köszönöm szépen! Viszont, neked is!
Köszi!
Sziasztok. Motorszerelés és gumizás : 70/515-59-57.
Valakit nem érdekel cbr 600 f2-f3 blokk ,hengerfej nélkül 60000-ért ,papír nélküli.
Szia!

Köszi a linket, holnap meg is érdeklődöm.
Igen, az én motorom van a képen, de a jelenlegi sárvédőt is meg szeretném tartani, ne haragudj :)
Pl itt van egy:
link

A fényképen a te motorod van? Ha igen és a hátsó sárvédős láncvédőt lecserélnéd akkor szólj, mert lehet érdekelne. Esetleg boltólhatnánk a gyári láncvédőmre :)
Sziasztok ismét!

A kerék problémám megoldódott, most viszont egy hajtó lánc fölé való takaró, védő fekete műanyag elemet keresnék, hátha van valakinek :)

És bocsánat, hogy bunkó módon elfelejtettem bemutatkozni, Zoli vagyok, remélem személyesen is lesz majd alkalom találkozni Veletek egy-egy túra illetve találkozó során :)
Üdv a fórumban!
Grat! Szép gép!
Sok balesetmentest hozzá!
Sziasztok!

Nem szeretnék csak úgy beböfögni a topicba, csak szerettem volna közölni veletek, hogy immáron egy Honda CBR 600 F (2005) típusú motornak a tulajdonosa vagyok!

Balesetmentes kilométereket mindenkinek!
Széles utat, gumifákat!

Üdv.: sven
Nah..nagy szenvedés és káromkodás után sikerült a fokozatkijelzőt beszerelni... Hogy hagyan tudták azt a csatlakozót ilyen hülye helyre tenni..hihetetlen...
Én a fordulatszám jelzőre tettem...
Köszönöm az infót...
Időközben sikerült találni, holnap fogom kicseréltetni.
Ha esetleg átvertek, és hulladék a felni, kereslek :)

Köszönöm!
Van több darabom is.
70/6321-829
Valszeg ezek megszűnnek a cserével,ilyet produkált az enyém is.

Egy motorszerelő barátom segített már a megvásárlásnál, több mindent vett a motoros boltban így a lánc 16e-re jött ki, 18e amúgy az ára. D.I.D.
Én bontottam le a gépet, jobb oldalidom,tank, légszűrőház,levegőbeömlők. A szakmai részt már ő csinálta.
Szelepfedél le, feszítőpatron ki. A láncot egy szétszedő eszközzel lehet szétbontani,befűzni az újat, vezérlést beállítani aztán mehet össze. A láncfeszítő patron működött, nincs eltörve a rugó. de rapityára szedte, kitisztítottam és az ment vissza.
Én elég lassan csináltam mivel nem vagyok kimondott szerelő beállítottságú, így volt jó három órás munka mire összeraktam
Ha egy szaki egyedül csinálja kb a fele
Te csináltad a cserét? Mennyiből jött ki az anyagköltség illetve mennyire volt bonyolult mutatvány?
Lehet akkor az enyémre is rá férne :D 7 ezertől rezonál egy kicsit meg néha az ikarusz buszokra emlékeztető hangot hallok bár lehet csak behaluzom :D lassan 72 ezer van benne és elvileg még nem volt cserélve benne ha jól emlékszem
Na gyerekek!
Kicseréltük a gépen a vezérműláncot. Álom vele menni, megszűnt a rezonancia, motorféken nincs az a buzi hang, a vezérlés is sokkal pontosabb.
Na, akkor addigra összeszervezünk valamit! Több napos is játszik, ha érzitek, mert nyaralni valószínűleg majd csak augusztusban megyünk. De még az sem tuti, mert még csak most nézelődök szállás ügyben.
Szerintem nem fogok menni, viszont 27-től én is szabadságon leszek!
Július 23-26. Jössz/Jöttök?
Mikor lesz kenese?