Sok más márka tulajdonosa örülne, ha a 11-12-13 éves, 60-70-80 ezret futott motorjának csak annyi baja lenne, mint ezeknek. F esszab, meg időnként F eszítőpatron, azt` csókólom.
Igaz nem hozzám érkezett a kérdés, de nekem is van vele tapasztalatom.
Szerintem profi ebben a generátor, fesszab témakörben. Nekem
csakis pozitív tapasztalatom van Vele kapcsolatban. Akinek ilyen
segítség kell, csak Őt ajánlom, a többit eldönti a delikvens
Na már csak a vákumcsővel van valami a tanknál, mert alig bírtam a tansapkát kinyítni mikor tankolni akartam. Olyan vákum volt benne azt hittem rossz a zár. Vagy a vákumcső is piszkos belül vagy meg van törve valahol a cső.
Hát a gumi nem mindegy mennyire van fújva. Az Fs-nek 2,5 elől 2,9 hátul. Azzal beesik a kanyarba szó szerint. Most úgy mentem a mátrába hogy elöl 2,3 hátul 2,5 volt hidegen. 2 személlyel mentünk mint a szél.
Szerintem ebben van régi hiba kód is de nem tidtam törölni. A map szenzor csöve olyan mocskos volt belülről hogy nem tudtam átfújni a levegőt szájjal. Kitakarítottam.olajos dzsuvával volt tele.most semmi hibajel nincs. De a tárolóba eza 3 megmaradt. Viszont az alapjárat is szuper most. Pöccre indul és nincs Fi lámpa.
Hátsó lengővilla váz csatlakozásánál lévő dolgokat ellenőrizd lehet elkopott elhasználódott valami szilent és lóg itt nem centikre gondolj itt egy kicsi ott egy kicsi lógás és máris ezt az érzést produkálja
Hülye kérdés
Az "F" mit jelent a típusmegnevezésben?
Szerintem profi ebben a generátor, fesszab témakörben. Nekem
csakis pozitív tapasztalatom van Vele kapcsolatban. Akinek ilyen
segítség kell, csak Őt ajánlom, a többit eldönti a delikvens
Ez a motobees-es emberke mennyire profi?