Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyesmivel még nem találkoztam.
Meg a nyomáshatároló.
Sok más márka tulajdonosa örülne, ha a 11-12-13 éves, 60-70-80 ezret futott motorjának csak annyi baja lenne, mint ezeknek. F esszab, meg időnként F eszítőpatron, azt` csókólom.
Elvileg fully faired vagy valami ilyesmit jelent
Frenetikus, frankó, f*szhosszabbító stb
És most hogy szól japánul?
F= fasza
A `F`esszabalyzo roviditese, hogy ne felejtsd el, hogy mi megy majd tonkre rajta.
Köszi.
Srácok!
Hülye kérdés
Az "F" mit jelent a típusmegnevezésben?
Igaz nem hozzám érkezett a kérdés, de nekem is van vele tapasztalatom.
Szerintem profi ebben a generátor, fesszab témakörben. Nekem
csakis pozitív tapasztalatom van Vele kapcsolatban. Akinek ilyen
segítség kell, csak Őt ajánlom, a többit eldönti a delikvens
Akkor nem a vákumcsővel hanem a tank szellőző csövèvel van valami
Szia.
Ez a motobees-es emberke mennyire profi?
Lassan rendbe lesz
Na már csak a vákumcsővel van valami a tanknál, mert alig bírtam a tansapkát kinyítni mikor tankolni akartam. Olyan vákum volt benne azt hittem rossz a zár. Vagy a vákumcső is piszkos belül vagy meg van törve valahol a cső.
Na ha meg kopásjelzőn van kockára kopva akkor nem csoda ha nem akar könnyen kanyarodni....
Hát a gumi nem mindegy mennyire van fújva. Az Fs-nek 2,5 elől 2,9 hátul. Azzal beesik a kanyarba szó szerint. Most úgy mentem a mátrába hogy elöl 2,3 hátul 2,5 volt hidegen. 2 személlyel mentünk mint a szél.
bagladi74@freemail.hu
sziasztok! eladó 3liter motul 10w 40 olaj szűrővel! ár,9999ft!
Meg is nézem ezeket. Kormanycsapagy jo ,gumi szar kopasjelzőn Hátsó lengővillát még megnézem
Első 70 km okés eddig. Még a hanja, járása is szebb lett :)
Örülök, hogy sikerült!
Szerintem ebben van régi hiba kód is de nem tidtam törölni. A map szenzor csöve olyan mocskos volt belülről hogy nem tudtam átfújni a levegőt szájjal. Kitakarítottam.olajos dzsuvával volt tele.most semmi hibajel nincs. De a tárolóba eza 3 megmaradt. Viszont az alapjárat is szuper most. Pöccre indul és nincs Fi lámpa.
Hátsó lengővilla váz csatlakozásánál lévő dolgokat ellenőrizd lehet elkopott elhasználódott valami szilent és lóg itt nem centikre gondolj itt egy kicsi ott egy kicsi lógás és máris ezt az érzést produkálja
Kormánycsapágy nem szoros, nem akad? Gumik állapota, nyomása rendben, nem lapos?