Én is ezzel szopok. Már a fesszab okés. Erre indításokor az fi lámpa világít folyamatosan. Kiidegel.....
Ettől vajon lehet vele menni vagy gondol egyet és leáll majd?
Pont holnap mentem volna egyet gurulni szlovákia felé egy csapattal.
De így nem merek elindulni.
Meg kellene számolni hányat és hogyan villan az FI lámpa. (pl 2 rövidet, vagy 1 hosszút és két rövidet. Ha ez megvan akkor lehet segíteni, mivel a rendszer a lámpa villogtatásával jelzi a hibakódot.
Szevasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy néha mikor hidegen indítom a motort az FI lámpa elkezd villogni a fordulatszám esik le és mint ha fulladna, de mikor már melegszik leállítom és újra beindítom akkor nem csinálja. Tapasztalat már valaki ilyet? Mitől lehet ez?
Nem igazán jött át mire gondolsz, de.... A plexit 6 csavar tartja. Kereszthornyú csavarok. A műszerfalon van egy imbusz csavar a fordulatszám mérő alatt, az csak dísz és nekem azt nem sikerült kicsavarnom. A műszervalat hátulról 3 db kereszhornyú csavar tartja, amikhez csak akkor férsz hozzá ha a fejidomot leszeded. :(
Levettem a tankot sikeresen...és racsatlakozattam a kijelzőt...de ha már Ennyire benne vagyok a szerelésbe...nagyon bejön az alu konzolos megoldasod... a kis alu konzolt a legegyszerűbben fel tudom ugy tenni hogy leveszem a plexit a 4 csavarral...a műszerfalon a nagy imbusz csavarral leszedem es felrakom a konzolt? Majd vissza az egsz...
Csak a 4 csavar tartja, illetve a felső takaró műanyagokat kell kiakasztani a tankból a Ram-Air felett, meg túlfolyó csövek vannak a tank alján. De azok valószínüleg nem lesznek útban.
Mennyire nehéz a tankot annyira kiszedni hogy oda férjek a csatlakozohoz kényelmesebben... Csak az a 4 csavar ami tartja elol hatul? Mire kell figyelni?
Én nem emeltem le, mert lusta voltam. Ezért inkább a tágulási tartályt szedtem le. Így egy kevés káromkodás és nem kevés trükközéssel elértem a csatlakozót és tudtam csatlakoztatni a vezetéket.
Én a műszerfal tetejére középre. Egy kb. 80x20x2 mm-es alu lemezt használtam konzolnak. Ezt a műszerfal tartó konzoljának csavarjával rögzítettem. A dupla bubis plexi miatt frankón elfér a kijelző.
Itt van egy útmutató a Gi-prohoz. Itt az ECU-ra köti az egy eres vezetéket. Én azért választottam a csatlakozót a fejidomnál mert le kellett úgyis szerelem a kijelző rögzítése miatt. link
Igazából a sebesség jeladós dolgot azért kérdeztem, mert a leírás azt irja hogyha hátulról veszi a jelet akkor elég csak felemelni a hátsó kereket a programozáshoz, de ha előlről akkor menet közben kell programozni egy elhagyatott utszakaszon
Bekötése: sebesség jeladó a blokk hátuljánál a hátsó rugóstag felől van a blokk tetején. Fekete csatlakozó 3 vezetékkel (fekete-rózsaszín-fehér vagy nagyon hasonlók) Csak 1 ilyen van azon a környéken.
Nekem le kellett szednem a hűtővíz tágulási tartályát, hogy hozzáférjek a csatlakozóhoz. Leszedéshez 2 db 14-es kulcs kell. A hátsó kerékről fogja szedni a jelet, de ahhoz, hogy a működjön a RUN-STOP kapcsolónak RUN állásba kell lennie.
Én a fordulatszám jelet nem az ECU kábeléről (központi elektronika - farokidom alatt, bal oldalon, segédvázra felcsavarozva) szedtem le, hanem a vezetékkötegből, a hol a fejidom bal oldalánál össze van csatlakoztatva fő kábelköteg és a műszerfalra menő köteg. Itt kell keresni a sárga/zöld vezetéket. Én egy műszerész csavarhúzóval kiszedtem a sarut a műanyag csatlakozóból és a sarú szárára tekertem majd rögzítettem szigetelőszalaggal. Saru visszakerült a műanyag csatlakozóba. Sajnos képet nem csináltam mert sittem, de ha van még kérdés szívesen válaszolok. Nekem szuperül működik a Prop-teches cucc :)
A műszerfal csatijához a legegyszerűbben az első idom lebontásával jutsz de ahhoz le kell szedni az oldalidomot is
Sebesség jeladó se nem első se nem hátsó keréken van hanem valahol a váltó kihajtásnál leledzik
- a sebesség jeladó csatlakozóját hol találom?
- fordulatszám jelet honnan tudok levenni. A leírás szerint sárga/zöld vezeték a műszerfal csatlakozójában (hogyan jutok a legegyszerűbben ehhez a csatihoz?)
- valamint a sebesség jeladó a hátsó vagy az első kerék rendszerén van?
Előre is Köszi :) igyekszem képekkel dokumentálni a szerelést
Sziasztok.
Érdekel valakit egy eladó Conti Motion 120/70-es első gumi? Hibátlan állapotú, 2011 18.heti, kb. 3,5 mm profilmélységű, a futófelület szélein még szőrös. Hátsó defekt után párosakcióban vettem első hátsó gumikat, ezért került le a motorról. Gondoltam mielőtt meghírdetem felkínálom itt a fórumon. 7eFt-ra gondoltam, de csere is érdekelhet valamire.
Nem kérdeztem mert most este szedtem szét csak bontókat telefonáltam körbe E-bay-on nézegetődtem 14-18e között van ott de holnap megérdeklődőm Honda-lakamoto-nál
Ettől vajon lehet vele menni vagy gondol egyet és leáll majd?
Pont holnap mentem volna egyet gurulni szlovákia felé egy csapattal.
De így nem merek elindulni.