Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Egykis tanácsra lenne szükségem. van egy F2-es hondám és mostanában az az érzésem mintha kanyarban nagyn küzdeni kellene vele, mem akar rádőlni az ívre, a íven instabil érzést mutat nem tudom mi llehet enek az oka. Ha van valakinek ezügyben ötlete tapastalata azt szívesen várom
Amúgy a motort el lehet indítani?
2 - MAP szenzor
9 - IAT szenzor
18 - Faulty cam pulse generátor - ez meg ha jól értelmezem a gyújtás jeladó akar lenni nincs szétcsúszva vagy lett széthúzva a gyújtás jeladó kábele azt nem lett rendesen vissza összedugva? A kuplung oldalán jön ki a blokkból egy szál árva kábel egy db csatival
És ez mit jelent?
Okos ez. 2,-es, 9-es, 18-as hibakód.
Sok sikert!
Holnap megpróbálkozom vele. Olyat is ír a könyv, hogy tegyem sztenderre, adjak rá gyújtást meg a run-ra kapcsoljak és majd akkor kiírja a hibakódot. Persze csak ha meg van jumperelve. Holnap próba....
Majd írj mi lett! Lejöhetnél egyszer ide, meg tudtok aludni is.
De lehet. Kikerestem. Azt kipróbálom, hátha....
Törölni nem lehet? Remélem nem a " computer" torka lett véres? Mert lehet csak a hibajelet kell törölni. Mikor a Cordoba befecskendező-hőfokgomba-lambda szonda rendetlenkedett akkor törölték a hibajelet az volt a vége.
És ha villog arra naná, hogy ír arról mit kell csinálni. Ha világít akkor ahhoz nincs hozzászólása járó motor esetén. Kapjabe
Ha folyamatosan világít és a motor normálisan működik akkor:

-Rövidzárlat szolgáltató csekk konnektorban.
-Hibás ECM
-Rövidzárlat szolgáltató csekk konnektordrótban.
link

Olvasgass.
Tisztítsd ki a csövét legalább, a "töltő-nyomás érzékelőnek", és akkor legalább látod, hogy mi lehet a baj.
Írkálok itt dpf-et nem dízel ez MAP szenzor na
Szótárazz!
Nem vagyok perfekt angol. Mint ha olyat is írna a könyv hogy ha volt hiba azt visszajelzi vagy mi. Amíg nem törlöd. De lehet félreolvastam.
Múltkor 2-t villant az dpf szenzor hiba kód elméletileg. Aztán fesszab csere után nem volt semmi hibakód. Most folyamatosan világít. Ami lehet dpf hiba. Hát nem nagy kedvem van az összes cumót szétszedni és a csöveket kitakarítani. Talán műszerrel kimérhető hogy szenzor hiba van e vagy piszkosodás a csővekben. A faxomnak bonyolították így túl...... :( :D
Előbb nézz utána, és aztán próbáld törölni. Mert az okot kellene megszüntetni!
Úgy is tartja. Mozdul ide oda. De beáll a helyére a 14.5-re utána.
Azon filóztam hogy meg kellene patkolni a csatit ami törli a hibakódokat. Csak nem olvastam ki pontosan a szervízkönyvet hogy kell. Hátha utána nem.dobja ki. Arra emlékszem hogy motor áll. Patkó bedug. Gyújtás ráad......aztán nem tudom. Majd kiolvasom a könyvből.

Valaki törölte már így a tárolót?
Fordulaton?
Múltkor is hidegen dobálta az fi jelet. Aztán melegen már nem.
14.5 tökéletes.....szépen beáll rá.
Az új feszültségszabályzóval mekkora a feszültség?!
Nézd meg , mi okozhatta a feszültségszabályzó tönkremenetelét! Mérj ampert lehetőleg!