Egykis tanácsra lenne szükségem. van egy F2-es hondám és mostanában az az érzésem mintha kanyarban nagyn küzdeni kellene vele, mem akar rádőlni az ívre, a íven instabil érzést mutat nem tudom mi llehet enek az oka. Ha van valakinek ezügyben ötlete tapastalata azt szívesen várom
2 - MAP szenzor
9 - IAT szenzor
18 - Faulty cam pulse generátor - ez meg ha jól értelmezem a gyújtás jeladó akar lenni nincs szétcsúszva vagy lett széthúzva a gyújtás jeladó kábele azt nem lett rendesen vissza összedugva? A kuplung oldalán jön ki a blokkból egy szál árva kábel egy db csatival
Holnap megpróbálkozom vele. Olyat is ír a könyv, hogy tegyem sztenderre, adjak rá gyújtást meg a run-ra kapcsoljak és majd akkor kiírja a hibakódot. Persze csak ha meg van jumperelve. Holnap próba....
Törölni nem lehet? Remélem nem a " computer" torka lett véres? Mert lehet csak a hibajelet kell törölni. Mikor a Cordoba befecskendező-hőfokgomba-lambda szonda rendetlenkedett akkor törölték a hibajelet az volt a vége.
Múltkor 2-t villant az dpf szenzor hiba kód elméletileg. Aztán fesszab csere után nem volt semmi hibakód. Most folyamatosan világít. Ami lehet dpf hiba. Hát nem nagy kedvem van az összes cumót szétszedni és a csöveket kitakarítani. Talán műszerrel kimérhető hogy szenzor hiba van e vagy piszkosodás a csővekben. A faxomnak bonyolították így túl...... :( :D
Úgy is tartja. Mozdul ide oda. De beáll a helyére a 14.5-re utána.
Azon filóztam hogy meg kellene patkolni a csatit ami törli a hibakódokat. Csak nem olvastam ki pontosan a szervízkönyvet hogy kell. Hátha utána nem.dobja ki. Arra emlékszem hogy motor áll. Patkó bedug. Gyújtás ráad......aztán nem tudom. Majd kiolvasom a könyvből.
Egykis tanácsra lenne szükségem. van egy F2-es hondám és mostanában az az érzésem mintha kanyarban nagyn küzdeni kellene vele, mem akar rádőlni az ívre, a íven instabil érzést mutat nem tudom mi llehet enek az oka. Ha van valakinek ezügyben ötlete tapastalata azt szívesen várom