Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A termisztor hőérzékelő , legalább is én úgy tudom! Agyon van variálva!
Újat nem kérdezted mennyi lenne?
Termisztor
Vennék én vagyis tesóm ha találnánk bontókba az összes tankból hiányzik újat meg nem találunk egyenlőre de ami késik az nem siet
Közbe rájöttem én is
konduktív érzékelő van benn
Abban nem úszó van... Ha folyadékba (benzin) merül, megváltozik az ellenállása.
Vegyél egy másikat!
A tankban lévő tartalék visszajelző lámpát ami kapcsolgatja az hogy működik tesómnak hétvégén benzint kellett vinnem mert csak ment ment nem gyulladt a lápa azt a motor meg megállt
Égő jó kábelek jók összezárva a vezetékeket a műszerfalon a lámpa világít a jeladóval van valami igaz hornet de szerintem egy elven működik mindegyik ez így áll a tankban ahogy lefényképeztem valami úszó lehet benn és megragadt vagy passz de nem mozog benn semmi
Nem biztos, hogy vége, elég ha egy forrasztás elengedett és egy alkatrészláb lóg a levegőben, hol érintkezik, hol nem!
Holnap ideer egy jokepu kymco 7 vezetekes.Talan 7 rugo postaval.Meg megvan a regi gyar shindengen fh12 ab ezekkel letesztelem.
A nagy gond hogy embertelen hulye helyen van.A blokk hata mogott a teleszkop es a kipufogo fogja kozre.A hatso kerek is kb 10 centire van tole a lengovilla magassagaban.Mecseki van benne de annak a haza egyaltalan nem vizallo.
Ugyan kaptam plastidip et azzal megkuldtem az illeszteseket meg kapott rendesen belul is.Nya igy ha nem tokeletes buvarfesszab megszivta.
Es nem tudom mashova tenni.probaltam.
Viszont a jegesoben motorcsonakaztam tengelyig vizben egy felorat.
Nem tudnál kérni egy másik fesszabot kipróbálásra?
Az akku testelése nem laza?
Valahol valami kontakt-hiba van! A feszültségszabályzód rendetlenkedik pl. Vagy valahol egy forrasztás. a bemenő 3 váltóáramú vezeték rendben van?
Huhh nekem az a büdös mikor hirtelen leesik 12,5-re.Majd vissza.
És régen nem vibrált a műszerfal fénye.
Messze laksz Badacsonytól?
Jónak néz ez ki! A váltóáramú oldalt is nézted? Arra is figyelj oda, hogy a csatlakozó saruk szorosak legyenek!
Cseszhetem.
Multival feszt 13,7-13,8-at mutatott.
Most rácsatlakoztattam egy diagnosztikai programot laptoppal.
És saját szenzorral mérve hol 13,2-13,4-13,8-at mért random.Párszor leesett 12,5-re.
Na ott a multiméter is kiakadt.De 10 mp mulva ujra 13,8.
Mondjuk itthon ujratekert generátor van benne.
Mecseki fesszabbal.
Minden is
De egyébként kell egy multiméter és meg kell mérni a feszültséget alapjáraton, emelt fordulaton. Az a legbiztosabb.
Műszerfal világítás is?
Vagyis csak az.
A legfeltűnőbb, hogy a világítás alapjáraton halványabb, pulzál. A fordulatszám emelésével elkezd rendes fényerőn világítani. Hosszabb távon tönkremegy, lemerül az akku, még használat mellett is. De produkálhat ingadozó, egyenletlen alapjáratot illetve rendellenes motorműködést. Talán ezek a leggyakoribbak, de bármi más előfordulhat aminek köze van az elektronikának.
Mik a tuneteti a rossz fesszabalyozonak?
Mivel soha nem volt meg Hondam ezert minden hang gyanus. alapbol van egy villanymotor szeru vinnyogasa alapjaraton. Asszem ez normalis. A legtobb hang, amit nem tudok hova tenni 2500-3000 kozott jon, van valami zizego, rezgo hang ebben a tartomanyban,.ami zavar kicsit. Amit mondani akarok,.hogy ha valamelyik Honda guru esetleg raer es meghallgatna,.azt megkoszonnem. Vagy ha jartok kozos motorozasra, akkor becsatlakoznek egy korre, valszeg sokkal tobbet megtudnek a.motoromrol,.mint 2 het forumolvasassal.
6000-enként cseréld szűrővel együtt abból baj nem lehet. A dugattyú meg a gyűrűk vagy a blokk cseréje sokkal drágabb
Csere könnyű. 2 csatlakozót kell széthúzni. A kábelköteget le kell tekerni a segédvázról, pár kötegelő fogta oda nekem, a fesszabot meg 2 csavar fogja oda a segédváz bal oldalához a farokidom alatt.

Lehetőség 5 van:
-új gyárit veszel óriási összegért márkakereskedésben
-új gyári szerűt veszel 35.000 körül motoros boltban
-bontott gyárit veszel 15.000 körül
-házi készítésű "mecseki" félét veszel 15.000 körül
-ebay-ről kínai csodát veszel 7000 körül

Én végül is a bontott gyárit vettem a sugomotor-tól. De ezek a lehetőségeid kb.
Szervizkönyv szerint 12000 lenne, de azt senki se tartja be, csak itt nem túl futnak mint a kocsinál, hanem előbb szokták cserélni 6-8 ezrenként!
6000 km max. illetve évente max. két évente illik lecserélni.
f4-esnek mennyi az olajcsere periódusa?