A tankban lévő tartalék visszajelző lámpát ami kapcsolgatja az hogy működik tesómnak hétvégén benzint kellett vinnem mert csak ment ment nem gyulladt a lápa azt a motor meg megállt
Égő jó kábelek jók összezárva a vezetékeket a műszerfalon a lámpa világít a jeladóval van valami igaz hornet de szerintem egy elven működik mindegyik ez így áll a tankban ahogy lefényképeztem valami úszó lehet benn és megragadt vagy passz de nem mozog benn semmi
Holnap ideer egy jokepu kymco 7 vezetekes.Talan 7 rugo postaval.Meg megvan a regi gyar shindengen fh12 ab ezekkel letesztelem.
A nagy gond hogy embertelen hulye helyen van.A blokk hata mogott a teleszkop es a kipufogo fogja kozre.A hatso kerek is kb 10 centire van tole a lengovilla magassagaban.Mecseki van benne de annak a haza egyaltalan nem vizallo.
Ugyan kaptam plastidip et azzal megkuldtem az illeszteseket meg kapott rendesen belul is.Nya igy ha nem tokeletes buvarfesszab megszivta.
Es nem tudom mashova tenni.probaltam.
Viszont a jegesoben motorcsonakaztam tengelyig vizben egy felorat.
Cseszhetem.
Multival feszt 13,7-13,8-at mutatott.
Most rácsatlakoztattam egy diagnosztikai programot laptoppal.
És saját szenzorral mérve hol 13,2-13,4-13,8-at mért random.Párszor leesett 12,5-re.
Na ott a multiméter is kiakadt.De 10 mp mulva ujra 13,8.
Mondjuk itthon ujratekert generátor van benne.
Mecseki fesszabbal.
A legfeltűnőbb, hogy a világítás alapjáraton halványabb, pulzál. A fordulatszám emelésével elkezd rendes fényerőn világítani. Hosszabb távon tönkremegy, lemerül az akku, még használat mellett is. De produkálhat ingadozó, egyenletlen alapjáratot illetve rendellenes motorműködést. Talán ezek a leggyakoribbak, de bármi más előfordulhat aminek köze van az elektronikának.
Mik a tuneteti a rossz fesszabalyozonak?
Mivel soha nem volt meg Hondam ezert minden hang gyanus. alapbol van egy villanymotor szeru vinnyogasa alapjaraton. Asszem ez normalis. A legtobb hang, amit nem tudok hova tenni 2500-3000 kozott jon, van valami zizego, rezgo hang ebben a tartomanyban,.ami zavar kicsit. Amit mondani akarok,.hogy ha valamelyik Honda guru esetleg raer es meghallgatna,.azt megkoszonnem. Vagy ha jartok kozos motorozasra, akkor becsatlakoznek egy korre, valszeg sokkal tobbet megtudnek a.motoromrol,.mint 2 het forumolvasassal.
Csere könnyű. 2 csatlakozót kell széthúzni. A kábelköteget le kell tekerni a segédvázról, pár kötegelő fogta oda nekem, a fesszabot meg 2 csavar fogja oda a segédváz bal oldalához a farokidom alatt.
Lehetőség 5 van:
-új gyárit veszel óriási összegért márkakereskedésben
-új gyári szerűt veszel 35.000 körül motoros boltban
-bontott gyárit veszel 15.000 körül
-házi készítésű "mecseki" félét veszel 15.000 körül
-ebay-ről kínai csodát veszel 7000 körül
Én végül is a bontott gyárit vettem a sugomotor-tól. De ezek a lehetőségeid kb.
Újat nem kérdezted mennyi lenne?