Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mármint a komplet eleje
sziasztok maradék eladó egyben 30000
Csaba
Tudom ám, hogy ki az otthon szerelős fajta.

Szerinted miért van szappan illata az olajnak?

azoknak olyat küldöm ami már 1x át lett mosva
Velem sem jársz jól, én is magamnak cserélem.
Helló,

Olvass vissza kb. 4 oldalt ott ki van vesézve ez a téma, de ezt a forrást ajánlják:
" Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743
15000 párszáz postával együtt"
A fesz.szabályzó az ülés/faridom alatt, a segédvázra van felcsavarozva. Le kell venni a faridomot és hozzáférsz a fesz.szabályzóhoz. Minimális szerszám kell hozzá.
Sziasztok!honda cbr 600f4be keresek feszultsegszabalyozot.kerdes mennyire nehez ezt kicserelni vagy szerelo kell hozza.
Baszki akkor én rontom a boltodat, mert én magamnak cserélem le az olajat. De ha gondolod olcsóért visszaküldöm a leengedett Motult, hogy a szervizes pajtiknak legyen mit beletölteni a motorokba.
Egyszer vettem pár kartont, hogy legyen mint forgatni :-)
Mi már csak ilyen ízesen beszélünk
Tehát, megértettem k Bury körét!
Tegyük fel: Én megveszem az olajat Tőled, beviszem szervizbe, ahol nem töltik bele,majd Te átveszed Tőlük, majd eladod ismét. És így tovább...
Baszdki, Te egy kanna Motul 5100 at forgalmazol évek óta?
Egy kibeb*szott zseni vagy
Szerinted nekem honnan van az olaj ?
Tetszik ahogy beszél :-)
CBR 600 F1 1988 4-es alkatrészek méretét nem tudja valaki ?
Én is küzdöttem ilyen szervizelési dilemmával, Szabolcsban meg egyenesen
csak a lehúzásról híresek a szervizek.
De találtam megbízható, jó szakembert
Láttam már olyat szervizben, hogy hozott olaj lenyúl. Motorba meg krosszból leeresztett pár üzemórás olaj betölt.

Mindenkit megnyugtatok jobb szerviznek hitt helyen is simán megcsinálják. Ugyanis a szerelőt nem fizetik túl. Esetleg maszekolni sem engedik aztán így hozza be a lóvét. Vagy kell a havernak az olcsó olaj.

Ez Magyarország. Nem lehet bírni senkiben.
Van egy lézeres hőmérőm azzal meglesem majd valamikor. De a hetem az kuka, sok a munka, nincs időm ráülni.
Motobees szerint:
"50-60 fok a max üzemi, ez azt jelenti hogy az ujjadat kb 3-4 másodpercig tudod rajta tartani. Ha ennél melegebb akkor az nagyon határon mozog.
Ha csak langyos marad menjél vele egy pörgősebb kört és közvetlen utána is nézd meg mennyire melegedik illetve hol tart a töltés."
Valakinek nincs ötlete mitől lehet hogy a fordulatszám mérő közel a dupláját mutatja a valóságnak? Valamikor meg rendesen
Mikor én vettem a 91-es cbr500 at papírja szerint 7 éve állt és csak nagy ritkán volt beinditva. Onnan is szinte még friss olaj jött le mind színre szagra és állagra. Szerintem atkurtak a szerelőnél.
Hővezető pasztát is érdemes megpróbálni.
Látom a 4 megás kép megfeküdte a hasát a fórumnak na akkor még egyszer
Na a mai nap egy jeles nap
Az enyémen konkrétan tojást lehet sütni úgyhogy semmi nyugalom őrizd meg a pánikot