Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy rohognek.
Lattam mar egyeneskozeli kanyarodas alatt lelogo terdelot.
Nem volt konnyu azt a magyarvandort levagni de sikerult.
Na ez egy jó kérdés. A válasz nem is olyan egyszerű. Láttam már többen hozzászóltak, de leírom az én verziómat.
A térdlerarakásos kanyarodás történetileg a versenypályákon fejlődött ki, és oda is való. Utcán teljesen felesleges, és veszélyes is. Ismerek nagyon jó motorosokat,akiknek még életében nem volt lent a térde, mert más stílusban motoroznak. Többnyire a túrázókról, utcai motorosokról beszélek.Egyébként valószínűleg nem is vagy olyan szinten motorozás terén, hogy le tudnád tenni, vagy ha igen, az még nem lenne a dönthetőség határán.
Én mégis azt javaslom, hogy próbáld meg letenni a térded, de ezt kizárólag versenypályán tegyed. Ott sem kell rágörcsölni, de ha elég gyorsan mész, és kirakod meg kiülsz, akkor előbb-utóbb le fog érni.
Cserébe sokkal jobb motoros leszel, mint aki még soha járt pályán, és biztonságosabban leszel gyorsabb az utcán.
A végén úgy visszahűtöd, hogy az ülés alatt Colát fagyaszthatsz vele
Amúgy segít.
Mögötte van. Azon filóztam vágok egy nagyobbat. Idom mödött van hely. Ragasztok rá hűtőbordákat aluból. Hátha jobban le.tudná adni a hőt. Kicsit befúj a szél oda talán. Vagy esetleg még egy kis pc ventivel lehetne fújatni.
Nem fért bele a keretbe. Ezt se vettem csak nálam van használhatom a rendberakás fejében. Ha sikrülne elválnom végre már tudnám élni az életemet
Bírja Alulap mögötte van? Nem ám leadni a Méh-be
Nekem mondjuk egyik sem ette/eszi az olajat.
Ok. Rád hallgattam. Gyári, bontós. Remélem bírni fogja.
Mert annak meg a váltójával van gond, meg zabálja az olajat
Am nézegettem a 2004-es mis 636-osakat, meg az a 10-es is tetszene. Egyszer.......
Ha forró, az pont jó. Mind az. Ne aggódj, úgyis fent a feszmérő, ha baj van, látod.
Miert nem veszel vegre egy olyan motort, aminek nincs hiba a generator v. a fesszabjaval?

Az van az ilyenekre irva, hogy KAWASAKI.
Rendeltem egy bontott fesszabot. Összedugtam. Van töltés 14,5. Megrángattam, bemelegítettem.meghajtottam. Teszi a dolgát. Viszont forró. Ami nekem nem tetszik. Nem tudom mekkora hőfok ami normális egy fesszabnál de ez forró. Valaki ha melegíti egy helyben állva közülletek megnézné mennyire meleg az övé? Csak azülést kell levenni és a bal.oldali farokidomnál kell benyúlni.
Ja,és annak alapján amit írtál, az sem biztos (sőt biztosan nem) motorkerékpár olaj.
Ez tuti 5000+ km-t futott olaj...
Szerintem ez tutira fáradt olaj
A valto hatalmasakat reccsen, mintha a kuplung nem emelne ki. Szerintetek igy nez ki egy 500 km es Motul 5100?
Lehet, de nekem furi.
Sziasztok! Keresek f2- fejidomhoz jobbos-balos oldal idomot amiben az irányjelző van! Az sem baj ha valakinek csak egy darab van! SÜRGŐS LENNE!
A motor teljesítményén éreztél valami változást az olajcsere óta? Nem volt semmi szokatlan?
Eladó egy Honda Cbr 600F4i!
Kitünö àllapotba!
Pontosan. Majd dobok fel egy kepet. Az az erzesem, hogy a csavo elrakta az olajamat es vagy le sem cserelte, vagy valami elhasznalt szart toltott vissza. Egy kecskemeti szervizrol van szo. Most mar azt sem hiszem el, hogy a gyertyakat is kicsereltek meg a tobbi dolgot, amiert fizettem.
Hát ott valami nincs rendben a fekete SŰRŰ lötty jött le 500 km után. Az olaj elszíneződik egy idő után az tény és ez normális, de nem hinném hogy 500 km után már meg kellene történnie. Legalábbis nekem kb 1000-1200 km után kezdett besötétedni a motul 5100. Itt inkább a sűrűség lehet kérdéses. Nekem 6000 km után is közel ugyan olyan folyékony szokott lenni az olaj mint új korában. Ha a leengedett cucc sűrűbb mint az új Motul olaj akkor az baj.
B+emberek ezt nem hiszem el! 500 km-el ezelott vittem a motorom szervizre. En vittem a Motul 5100-at, olajszurot stb. Ma raneztem a kis ablakra es latom, hogy sokkal tobb olaj van benne, mint a szintjelzo. Leengedtem kb 3 decit. Egy fekete suru katyvasz jott ki a Motul 5100 helyett! 2 megoldas lehet: atb..tak a muhelyben, Joska elrakta az olajat nekem meg betoltott valami leengedett szart. Masodik megoldas nem tudom mi lehet, hogy mi okozhat 500 km alatt ilyen szintu olajfaradast.
Na most nyilvan hetfon bemegyek a kis befottesuvegemmel, hogy ez hogy kerult a motoromba. Jart mar valaki igy? Mit lehet tenni? Legszivesebben feljelentenem az egesz bagazst karokozosaert...ha esetleg van itt ugyved, akkor erdekelne a velemenye. Hetfon mindenhova leirom a ceg nevet, de elotte beszelek veluk.