Az első kép a dönthetőség egyik példája, itt már a lábtartó meg a kipufogó majdnem felfekszik. a másik kép, amiről beszéltem, látható a bukógombán a jobbos kanyar általi kopás.
Amikor leért a lábtartó, a kipufogó és a bukógombám is a célegyenesre ráfordító kanyarban, na akkor volt a michelin pilot power one gumi a széléig kihasználva Pályán 1,9 volt elöl hidegen és 1,6 hátul ha jól emlékszem, így nem csúszott. De előtte az elöl 2,5 hátul 2,9 gyári értékkel mentem pár kört és a "shikánnál" gázadásra csak úgy ment ki a hátulja. Szóval ha forszírozni akarod a döntögetést, akkor vedd lejjebb a guminyomást és csak lassan óvatosan, fokozatosan döntsd lefelé, mert érhet meglepetés, főleg ha nagy gázzal jössz kifelé a kanyarból. Legjobb amúgy erre a pálya.......én is azt ajánlom. Megéri azt a pár 1000 ft-ot a biztonság. Ja és még valami. Amíg nincs bukógombád addig ne döntögess , mert ha perec van, túl sok minden lekopik a motorról nélküle
Lehet dönteni bőven a motort, DE ha új gumi van fent akkor az első pár száz kilométeren csak óvatosan, mert csúszósabb a gumi a formaleválasztó miatt. Ha jól látom kecskeméti vagy, szóval menj ki kecsóringre és ott próbálgasd a gumidat és motort. Rögtön 2 előnye is van, biztonságos körülmények között tesztelheted a motort és a gumit, ha valamit benézel nem lesz semmi gond mert nem jön szembe a Kamaz, + jó minőségű aszfalt van alattad és nem kell az úthibákra koncentrálni.
Pályázáshoz érdemes lejjebb engedni a nyomást a gumikban mert úgyis felhevül rendesen. Kiindulónak elöl 2,1-2,2 hátul, 1,8-1,9 bar jó lehet.
Ez a térd koptató fura dolog. Pályán más kérdés de utcán szerintem felesleges, hogy leérjen még csak lassabb leszel amiatt ezt cikkben olvastam. A pálya persze más kérdés.
Döntögesd nyugodtan persze csak fokozatosan. Az egy elég jó gumi nem igen fog kicsúszni alólad nekem is olyan van fent. Hátsó gummát volt h peremig ledöntöttem semmi gond nem volt.
Lenne 1 hülye kérdésem. 1 hónapja vettem a motort és ez az első komolyabb motorom. Eddig nem mertem döltögetni mert kopott volt a hátsó gumi. de most már van fent új michelin pilot power 2ct. elöl is az van. Az lenne a kérdésem mennyire merjem vagy menyire lehet dölteni a motort kb? Mármint attól félek ha túl döntöm a kanyarban kicsúszik alólam. Ez lehetséges vagy csak én félek. Lefog érni valaha is a térd koptatom?
Csere után járattam, és megnéztem.
Úgy néz ki, hogy az alsó jelzés aljáig ér most függőleges pozícióban. Szóval holnap veszek még egy liter löttyöt.
Amúgy Motul 10w50 került bele.
Bajnak nem baj. Én is megnéztem ezt a típus is írja 99-00 CBR600F-hez. Tényleg csak kicsit hosszabb ami nem baj, mert ahogy te is írtad elfér. Viszont a olajból F4i-be 3,3 kell, F4 ua. a blokk, plusz mivel nagyobb a szűrű térfogata így az valamivel több olajat fog felvenni.
De a lényeg, hogy a motor jobb oldalán lévő olajszint jelző ablak mit mutat. Tedd fel a szűrűt, töltsd bele az olajat (3L ha jól értem) majd indítsd be a gépet pár percre. Ha az olajnyomás lámpa nem alszik ki, akkor állítsd le a gépet mielőtt nagyobb baj lenne. Ha kialszik akkor 1-2 perc járatás és utána várd meg még lefolyik az olaj a teknőben (kb 5perc) majd függőlegesbe állítva a gépet nézd meg az olajszintet. Ha a két vonal között van akkor ok. De inkább a közép vagy a felső vonal közelébe legyen. Se kevesebb se több.
Egy igen neves szervízbe vittem eddig pestre.
Sztem több típus is jó hozzá.
Tulajdonképpen ugynaz a két szűrő, csak az egyik picit hosszabb szűrő betéttel rendelkezik.
Ezért gondoltam, hogy megosztom.
Sziasztok!
Az lehet probléma ha az új olajszű kicsit hosszabb?
Elfér, meg furat is ugyanaz.
Am azt hittem elég lesz bele a 3 l olaj. Valahol azt olvastam 2.8 l kell bele szűrő cserével.
Tűzforróra melegdzik fel. És minden újraindításkor teszi a dolgát az első gázhúzásig amimor is odacsapja neki a generátor a nagy feszültséget. Ekkor úgy dönt hogy nincs töltés. Mint ha lekapcsolnának egy biztosítékot. Onnantól csak az akkuról megy a motor.
Pályázáshoz érdemes lejjebb engedni a nyomást a gumikban mert úgyis felhevül rendesen. Kiindulónak elöl 2,1-2,2 hátul, 1,8-1,9 bar jó lehet.
Úgy néz ki, hogy az alsó jelzés aljáig ér most függőleges pozícióban. Szóval holnap veszek még egy liter löttyöt.
Amúgy Motul 10w50 került bele.
link
De a lényeg, hogy a motor jobb oldalán lévő olajszint jelző ablak mit mutat. Tedd fel a szűrűt, töltsd bele az olajat (3L ha jól értem) majd indítsd be a gépet pár percre. Ha az olajnyomás lámpa nem alszik ki, akkor állítsd le a gépet mielőtt nagyobb baj lenne. Ha kialszik akkor 1-2 perc járatás és utána várd meg még lefolyik az olaj a teknőben (kb 5perc) majd függőlegesbe állítva a gépet nézd meg az olajszintet. Ha a két vonal között van akkor ok. De inkább a közép vagy a felső vonal közelébe legyen. Se kevesebb se több.
Sztem több típus is jó hozzá.
Tulajdonképpen ugynaz a két szűrő, csak az egyik picit hosszabb szűrő betéttel rendelkezik.
Ezért gondoltam, hogy megosztom.
Miert nem a motorra valo tipust teszed ra?
Az lehet probléma ha az új olajszű kicsit hosszabb?
Elfér, meg furat is ugyanaz.
Am azt hittem elég lesz bele a 3 l olaj. Valahol azt olvastam 2.8 l kell bele szűrő cserével.
Tűzforróra melegdzik fel. És minden újraindításkor teszi a dolgát az első gázhúzásig amimor is odacsapja neki a generátor a nagy feszültséget. Ekkor úgy dönt hogy nincs töltés. Mint ha lekapcsolnának egy biztosítékot. Onnantól csak az akkuról megy a motor.