Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem joval folotte van, telenyomtak rendesen az utolso olajcseren. Akkor engedjek belole? Teljesen kitolti az ablakot:/
Mondjuk, ha van tüske a lábtartódban, akkor az bőven korábban jelez....
Az első kép a dönthetőség egyik példája, itt már a lábtartó meg a kipufogó majdnem felfekszik. a másik kép, amiről beszéltem, látható a bukógombán a jobbos kanyar általi kopás.
Te jó ég bury! Mi ez a DL650?
Amikor leért a lábtartó, a kipufogó és a bukógombám is a célegyenesre ráfordító kanyarban, na akkor volt a michelin pilot power one gumi a széléig kihasználva Pályán 1,9 volt elöl hidegen és 1,6 hátul ha jól emlékszem, így nem csúszott. De előtte az elöl 2,5 hátul 2,9 gyári értékkel mentem pár kört és a "shikánnál" gázadásra csak úgy ment ki a hátulja. Szóval ha forszírozni akarod a döntögetést, akkor vedd lejjebb a guminyomást és csak lassan óvatosan, fokozatosan döntsd lefelé, mert érhet meglepetés, főleg ha nagy gázzal jössz kifelé a kanyarból. Legjobb amúgy erre a pálya.......én is azt ajánlom. Megéri azt a pár 1000 ft-ot a biztonság. Ja és még valami. Amíg nincs bukógombád addig ne döntögess , mert ha perec van, túl sok minden lekopik a motorról nélküle
Döntsd ameddig tudod aztán nézd meg a gumit és rájössz, hogy még bőven van a széléből :-)
Lehet dönteni bőven a motort, DE ha új gumi van fent akkor az első pár száz kilométeren csak óvatosan, mert csúszósabb a gumi a formaleválasztó miatt. Ha jól látom kecskeméti vagy, szóval menj ki kecsóringre és ott próbálgasd a gumidat és motort. Rögtön 2 előnye is van, biztonságos körülmények között tesztelheted a motort és a gumit, ha valamit benézel nem lesz semmi gond mert nem jön szembe a Kamaz, + jó minőségű aszfalt van alattad és nem kell az úthibákra koncentrálni.
Pályázáshoz érdemes lejjebb engedni a nyomást a gumikban mert úgyis felhevül rendesen. Kiindulónak elöl 2,1-2,2 hátul, 1,8-1,9 bar jó lehet.
A tank előtt pár centivel azért meg kéne állni.
Ez a térd koptató fura dolog. Pályán más kérdés de utcán szerintem felesleges, hogy leérjen még csak lassabb leszel amiatt ezt cikkben olvastam. A pálya persze más kérdés.
Döntögesd nyugodtan persze csak fokozatosan. Az egy elég jó gumi nem igen fog kicsúszni alólad nekem is olyan van fent. Hátsó gummát volt h peremig ledöntöttem semmi gond nem volt.
Lenne 1 hülye kérdésem. 1 hónapja vettem a motort és ez az első komolyabb motorom. Eddig nem mertem döltögetni mert kopott volt a hátsó gumi. de most már van fent új michelin pilot power 2ct. elöl is az van. Az lenne a kérdésem mennyire merjem vagy menyire lehet dölteni a motort kb? Mármint attól félek ha túl döntöm a kanyarban kicsúszik alólam. Ez lehetséges vagy csak én félek. Lefog érni valaha is a térd koptatom?
Tegnapi szerelés....volt még több darabban is XD Csak addigra tiszta mocsok voltam....meg sík ideg
Én azt hiszem 3 lityit olvastam szűrő csere nélkül vagy 3,2-t. Szűrő cserével kell még + 2-3 dl.
Csere után járattam, és megnéztem.
Úgy néz ki, hogy az alsó jelzés aljáig ér most függőleges pozícióban. Szóval holnap veszek még egy liter löttyöt.
Amúgy Motul 10w50 került bele.
Igazából a HF204-et F4i/FS-hez hozza, a HF303-t pedig az F4-hez.
link
Bajnak nem baj. Én is megnéztem ezt a típus is írja 99-00 CBR600F-hez. Tényleg csak kicsit hosszabb ami nem baj, mert ahogy te is írtad elfér. Viszont a olajból F4i-be 3,3 kell, F4 ua. a blokk, plusz mivel nagyobb a szűrű térfogata így az valamivel több olajat fog felvenni.
De a lényeg, hogy a motor jobb oldalán lévő olajszint jelző ablak mit mutat. Tedd fel a szűrűt, töltsd bele az olajat (3L ha jól értem) majd indítsd be a gépet pár percre. Ha az olajnyomás lámpa nem alszik ki, akkor állítsd le a gépet mielőtt nagyobb baj lenne. Ha kialszik akkor 1-2 perc járatás és utána várd meg még lefolyik az olaj a teknőben (kb 5perc) majd függőlegesbe állítva a gépet nézd meg az olajszintet. Ha a két vonal között van akkor ok. De inkább a közép vagy a felső vonal közelébe legyen. Se kevesebb se több.
Egy igen neves szervízbe vittem eddig pestre.
Sztem több típus is jó hozzá.
Tulajdonképpen ugynaz a két szűrő, csak az egyik picit hosszabb szűrő betéttel rendelkezik.
Ezért gondoltam, hogy megosztom.
Akkor eddig nem a hozzavalo volt rajta?
Megnézték a katalógust és ez a típus szerepelt az évjárat szerint.
Inkabb az lehet problema, ha az uj szuro nem ugyan olyan tipusu, mint a regi.

Miert nem a motorra valo tipust teszed ra?
Sziasztok!
Az lehet probléma ha az új olajszű kicsit hosszabb?
Elfér, meg furat is ugyanaz.
Am azt hittem elég lesz bele a 3 l olaj. Valahol azt olvastam 2.8 l kell bele szűrő cserével.
És belül pl.elenged egy már megszakadt forrasztás, olyankor.
Semmit.

Tűzforróra melegdzik fel. És minden újraindításkor teszi a dolgát az első gázhúzásig amimor is odacsapja neki a generátor a nagy feszültséget. Ekkor úgy dönt hogy nincs töltés. Mint ha lekapcsolnának egy biztosítékot. Onnantól csak az akkuról megy a motor.
Akkutöltés van. Folyt.köv. vasárnap. De fesz.szab lesz. Amíg hideg addig dolgozik. Amint bemelegszik nem csinál s
Ne kisérletezz vele mert még a generátort is leégeted.