Köszönöm. Beszéltem az úrral. Elmondta mitől lehetnek a hibák, meg hogy nem feltétlen a fesszab a rossz. elmondta miket és hogyan ellenőrizzek. Elég korrekt volt a hozzáállása. Holnap szerelős napot tartok. Szétbontom atomjaira. Minden kötést átnézek. Kitakarítom a map szenzort, a csöveket is. A levegőszűrőt is kimosom, meg beolajozom, ha már úgyis le kell szedni az air boxot.
Én még a generátort is ellenőrizném hogy nem-e az is rossz.A mecseki féle feszabályzón nincs semmi féle csatlakozó csak kábelek,kapsz vele egy leírást hogy kell beszerelni ,meg azt is leírja hogy ellenőrizd a generátort.
Volt nekem is 5000 forintos feszabom,elmentem vele 500 km-t és behalt szétolvadt a belseje.Azóta a Mecseki féle feszab van fent 3. éve semmi gond vele és azóta az aksi is bírja.
30A-s főbiztit nézd meg, nekem ott elég oxidos volt, nehezen is tudtam széthúzni a piros csatlakozót, azóta évente 2x tisztítom.
Fesszabom szintén ilyen volt, egy ideig jó volt a töltés, bizonyos fordulat felett meg megszűnt a töltés.
A képen látható fesszab gyárinak tűnik.
Valószínű, hogy ez a fesszab gond megvolt korábbról is.
Most gondolkodok, hogy 2013 tavasza felé vettem a motort, ekkor új akkuval adta a csaj, mert behalt ami benne volt. Ez után én eladtam a barátomnak 2013 nyarán, ő keveset ment vele 2013-2014-ben és az akku behalt 1 évtől nem sokkal bírt többet. Most itt van nálam új akkuval.....
Valószínű, hogy ettől haltak be az akkuk folyamatosan.....
Hát az lesz, nekiülök és átnézek mindent.....
A kuplungbowden az meg így megy szép ívesen, ha rövidebb lenne akkor nem lógna így bele a képbe, de nem.... majd variálok vele valamit...
Eddig mind befért oda, csak most nincs hátsó emelőm, így nehezebb berakni a helyére.
Jobban idegesít most ez az elektronikai kín.
Elkezdtem olvasgatni a szervízkönyvet, ami 459 oldal és angol. Hát nem épp anyanyelvem. De eligazodtam rajta nagyjából.
A folyamatos FI világításra valami zárlatot ír.....
De csak hidegen? Olyan nincs.....
Annak a kuplung bowdennek ott kell mennie? Pont nem látom tőle a km órát. Biztos, hogy másfelé van annak az útja.
A hátsó lámpát vezetékeltem át múltkorában akkor bontottam le a hátulját.
Ez még a gyári feszab lehet? Mondjuk 14 év az 14 év......
Akkor marad a hazai.
Valahogy nincs kedvem ebben a dög melegben nekiállni szerelgetni.
Reggel hideg indítás után folyamatosan világított az "FI" 20 km-en át.
Megálltam, újraindulás után nem világított.
Tegnap is így volt, bár akkor csak villogott.
Most meg folyamatosan világított.
Olyan mint ha csak hidegen produkálná.
A motor egyébként megy mint a meszes. Se torpanás, se semmi.
Ha nem lenne rajta ez a visszajelző nem is tudnám, hogy valami rakoncátlankodik.
A fesszabnál is azt vettem észre, hogy 20 km-en keresztül töltött szépen 14.3-al, aztán mikor felkapcsoltam a tompítottat akkor bolondult meg megint a rendszer. Érdekes....pont hogy akkor lenne kevesebb gondja a fesszabnak, hiszen akkor kell kevesebbet szabályoznia mikor belép egy új fogyasztó.
A kis voltmérőt egyébként a helyzetjelző égőre kötöttem rá. Az jelenleg egy darab 1W-os led, ami nem sok mindent zavar szerintem. Így oldottam meg, hogy a voltmérő kijelzője csak akkor világítson, ha helyzetjelzőt kapcsolok. Nem hiszem, hogy a bekötéssel lenne a hiba és azért mutatna hüleségeket.
A héten nekiveselkedek és bontok....átnézem a csatikat.
Egyébként ez a fesszab, map szenzor és vákumcső hiba ez gyakori mint a láncfeszítő csörgése? Tehát ilyen széria jelenlét?
Halihó!
Nekem olyan kínai van fent. Motobees által bemérve, az Ő véleménye az
,hogy gagyi cucc, kicsit magas leszabályzási feszültséggel, de működőképes.
Nekem stabilan 14 körüli a töltésem fordulaton.
DE
Ha nem lesz motorcsere mostanság, és télen veszek egy
Mecsekit, ez pedig marad tartaléknak.
Csak a lelkibékém miatt
Köszönöm srácok. Meglesem ma. A gumicső és a mep szenzor ára? Hol érdemes megvenni ha bajlódik a későbbiekben?
A fesszab elmenő fázisa nem lehet kontakt hibától?
A házban is egy kis rozsda meg oxidáció volt a 16A-es biztosítékon és e miatt vibrált meg ment el egy fázisom.
5000 FT-os kínai fesszabok annyit is érnek? Próbáltátok már?
Neked mi lett a megoldás a fedszabbal?
Csere vagy elég volt a tisztítás?
Fesszabom szintén ilyen volt, egy ideig jó volt a töltés, bizonyos fordulat felett meg megszűnt a töltés.
A képen látható fesszab gyárinak tűnik.
Most gondolkodok, hogy 2013 tavasza felé vettem a motort, ekkor új akkuval adta a csaj, mert behalt ami benne volt. Ez után én eladtam a barátomnak 2013 nyarán, ő keveset ment vele 2013-2014-ben és az akku behalt 1 évtől nem sokkal bírt többet. Most itt van nálam új akkuval.....
Valószínű, hogy ettől haltak be az akkuk folyamatosan.....
A kuplungbowden az meg így megy szép ívesen, ha rövidebb lenne akkor nem lógna így bele a képbe, de nem.... majd variálok vele valamit...
Nekem is pont oda lóg a kuplung bowden így a km órát nem látom 175 cm magas vagyok.
Eddig mind befért oda, csak most nincs hátsó emelőm, így nehezebb berakni a helyére.
Jobban idegesít most ez az elektronikai kín.
Elkezdtem olvasgatni a szervízkönyvet, ami 459 oldal és angol. Hát nem épp anyanyelvem. De eligazodtam rajta nagyjából.
A folyamatos FI világításra valami zárlatot ír.....
De csak hidegen? Olyan nincs.....
A hátsó lámpát vezetékeltem át múltkorában akkor bontottam le a hátulját.
Ez még a gyári feszab lehet? Mondjuk 14 év az 14 év......
Valahogy nincs kedvem ebben a dög melegben nekiállni szerelgetni.
Reggel hideg indítás után folyamatosan világított az "FI" 20 km-en át.
Megálltam, újraindulás után nem világított.
Tegnap is így volt, bár akkor csak villogott.
Most meg folyamatosan világított.
Olyan mint ha csak hidegen produkálná.
A motor egyébként megy mint a meszes. Se torpanás, se semmi.
Ha nem lenne rajta ez a visszajelző nem is tudnám, hogy valami rakoncátlankodik.
A fesszabnál is azt vettem észre, hogy 20 km-en keresztül töltött szépen 14.3-al, aztán mikor felkapcsoltam a tompítottat akkor bolondult meg megint a rendszer. Érdekes....pont hogy akkor lenne kevesebb gondja a fesszabnak, hiszen akkor kell kevesebbet szabályoznia mikor belép egy új fogyasztó.
A kis voltmérőt egyébként a helyzetjelző égőre kötöttem rá. Az jelenleg egy darab 1W-os led, ami nem sok mindent zavar szerintem. Így oldottam meg, hogy a voltmérő kijelzője csak akkor világítson, ha helyzetjelzőt kapcsolok. Nem hiszem, hogy a bekötéssel lenne a hiba és azért mutatna hüleségeket.
A héten nekiveselkedek és bontok....átnézem a csatikat.
Egyébként ez a fesszab, map szenzor és vákumcső hiba ez gyakori mint a láncfeszítő csörgése? Tehát ilyen széria jelenlét?
Nekem olyan kínai van fent. Motobees által bemérve, az Ő véleménye az
,hogy gagyi cucc, kicsit magas leszabályzási feszültséggel, de működőképes.
Nekem stabilan 14 körüli a töltésem fordulaton.
DE
Ha nem lesz motorcsere mostanság, és télen veszek egy
Mecsekit, ez pedig marad tartaléknak.
Csak a lelkibékém miatt
A fesszab elmenő fázisa nem lehet kontakt hibától?
A házban is egy kis rozsda meg oxidáció volt a 16A-es biztosítékon és e miatt vibrált meg ment el egy fázisom.
5000 FT-os kínai fesszabok annyit is érnek? Próbáltátok már?