De sanda gyanúm, hogy nem lesz baja annak a szenzornak azért a vákuumcsovet nézd meg nincs-e elöregedve de lehet az alacsony akkufesz miatt zavarodott meg a dolog az a 11,6 nem egészséges feszültség lehet fals adatokkal szolgál emiatt a MAP szenzor
MAP szenzor is okozhatja, mert a szívócső nyomást érzékeli és ha rossz értéket ad, akkor dúsabb, vagy soványabb keveréket kap a motor. Mindenekelőtt azért érdemes a töltést rendberakni.
A fesszabályzó szarakszik. Az egyik dióda lezár test felé és kiesik egy fázis. Én is szívtam egy új fesszabályzónál ezzel. Ugyanezt eljátszottam. Leállít, újraindít, tölt. Megemeltem a fordulatot, egyszercsak leesett a töltőfesz és amíg újra nem indítottam, nem töltött.
Az FI 2 villogás a MAP szenzor hibájára utal. Meg kell nézni a kontaktokat és a vákuum csövet, hogy nincs-e megsérülve. Ha állandósul, szenzor csere.
Hát lehet a felszabályzód mekkent meg megmelegedik kicsit azt felhagy a dolgával
A két villanás miatt meg nézd meg a MAP szenzort lehet csak a csatija kontaktos egy kicsit, amúgy a szervizkönyv azt írja hogy a motor ettől még normálisan működik
Honda CBR 600 FS 2001-es. Indításkor az FI kettőt villant, majd szünet, aztán megint kettő villanás, szünet és így tovább.
Leállítottam utána nem csinálta.
A töltés figyelő kis led 14,4-et mutat, majd tompítottal 13,6-ot, ami rendben is lenne. kb. 1-3 perc után mint ha felhagyna a töltéssel és leesik 11.6-ra ami nagyon lassan de csökken. Ez így marad. Ha megállok és újra indítok akkor megint tölt rendesen a kijelző szerint 14,4-el 1-3 percig és kezdi elölről.
Olyan nincs hogy a generátor csak pár percig töltene.....
Vagy addig töltene amíg meg nem telik az akku és akkor utána nem.... kötve hiszem.
Valakinek hasonló eset? Ötlet?
FI hibakódok vannak valahol? Gondolom igen.
A 2 villanás biztos jelent valami hibát konkrétan.
Azért rövid a ketreszes kabátja, hogy a cipzár ne a csipodon legyen. Esesnel ott nincs igazan jo helyen. Én simán hordom farmerral is. Mindig beszolnak hogy kicsi a kabátom, de leszarom melegben még jo is. Marad a vesevedo.
Akkor a tiedbe is már az újabb fejlesztés került zsivány japánok tudtak akkor a hibáról csak jól titkolták pénteken hozta meg a futár nekem is az újat már más mint ami benne volt gyárilag tömör anyagból van meg a kialakítása is más egy picit ha ez is kibír 70e-t akkor meg leszek vele elégedve
6204 2RS/C3 én koyo-t tettem bele csapágyboltban tudsz venni vagy nézel valami motoros webáruházban szettben
http://motoralkatresz.eu/termekek/WRP/WY_25_1257_hatso_kerekcsapagy_keszlet/
oké, köszi! Ma odavertem neki egy kicsit, de nem volt semmi, mondjuk 200-nál elég jó a menetszél. Amúgy nektek mennyi a vége? 230-nál még nem mentem többet vele.
Ma megjött a bőrrucim (használt persze) és majdnem sírva fakadtam. 52-es a méretem, kétrészes, de miért ilyen rohadt rövid a dzsekije, hogy külön nem is lehet hordani? EGy Probikert is probaltam, az is ilyen volt, de pl a Shox mar jó volt hosszra. Elkövettem azt a hibát, hogy próba nélkül vettem meg, mert tetszett, pedig direkt mondtam az eladónak, hogy külön fogom hordani, pl egy farmerrel..persze az tök jó lesz úgy...csak épp kilóg belőle a hátam fele. Fkv.
Nekem az üzemi 77-78. Városban araszolgatásnál simán megy 100 fölé. Ventillátor olyan 108 körül kapcsol.
Ha régen cseréltél hűtővizet érdemes megenni. Nem nagy pénz és otthon is meg lehet csinálni.
15000 párszáz postával együtt