Nem veszi be csak másodjára. Amikor határozottan húzom akkor erősebben is kattan. Olyan mintha a szinkron lenne rossz. De betudhatom annak is hogy 195centi vagyok és nem esik úgy lábra amikor hasalok. Csak azért kérdem hogy másnál is volt e ilyen vagy kezdjem el jobban nyomozni az ügyet.
Halihó. Azt kérdezném kinek mennyire gyakori az hogy duplán kell ravaltani? Mondjuk 3. 4.re elég sűrűn kell duplázni. Lehet én ovatoskodom de általában akkor jelentkezik mikor húzom a szarvat jobban.
Helló!
Nekem 5000 nél rezonál. a fejidomban meg a műszerfalban is volt ami átvette. Azokat megszüntettük, így már nem olyan hangos.
De ha folyamatosan 5000 nél megyek, elzsibbad a kezem.
Így városban kevesebbel,kint meg többel megyek.
Nem tudom elkèpzelni mit èrtesz rezgès alatt enyèm is rezeg ha kesztyü nèlkül motorozok kormányom èrezni kicsit dehát nem gumibakokon van a vázba a motor mint az autónál
Aki K&N sport légszűrőt használ az nem érzett semmiféle rezonálást a gépen ? Esetleg az okozhat ilyen problémát ? Nemtudom eldönteni mi lehet a baja vagy mi okozhatja ... de elég idegesítő , csörögni nem csörög szép hangja van viszont 7 ezres fordulattól elkezd rezegni .... vagy már csak én hallucinálóm be :D
a kawasakiban is ilyen mitsuba pumpa van és sokkal több kaját kell tolni neki mint a ciberén, 15 forint egy bontott pumpa ami jó és nem égett össze az érintkezője. sok hirdetésben olvasom hogy ezt azt le-ki szervizeletek, de sehol nem olvastam még hogy ac pumpa ellenőrizve lengővilla csapágyak tisztítva zsírozva.......
Én szedtem szét és raktam össze a legapróbb csavarig Honda CBR600F2-t. Volt olyasmi gondom mint neked, de nálam a membránnál volt gond, nem engedett át elég benzint. a benzincsapot hiába forgattam. Aztán menet közben eljátszotta amit te is írsz, hogy elfogy a benzin pedig van....ez meg azért volt, mert a vákumcsövet nem raktam vissza a nagy hirtelen szerelgetés közben. Szegény tank majd össze roppant
Sziasztok!
Küzdött már valaki AC problémával? Sajnos behalt az enyém, ezért kivettem, nélküle is tökéletesen működik a moci, de nagy tempnál megkajálja a poharakból az anyagot, nem elég ami utánafolyik, illetve
ha 5-7 liter körül van a tankban, akkor már 140-150 es tempót is nehezére esik tartani.
Namost, rendeltem egy utángyártottat kínából, amely az összeillesztésnél
behalt, folyik belőle az anyag, ez kuka. Rendeltem a gyárira egy relét, amely zárlatos lett, lehet én basztam el valamit, de lehet az is hibás volt.
Most ott tartok, hogy a kettőből összeraktam egy működőt, gyári pumpa, kínaiból kioperált relé, de már 2x is eljátszotta, hogy nem indul el, és pár km után megáll a masina, "kifogy" a benya.
Gyári sajnos olyan horribilis összegbe kerül, amit nem szívesen adnék ki érte, bontottól tartok, hogy lehet 1 hónapot sem megy majd.
Rendeltem mégegy tourmax relét, remélem ezzel stabilan működni fog.
Ha valaki küzdött már ilyen külső AC val megoszthatná a tapasztalatát.
Nem mindegy! A hosszabb üreges cső tud csavarodni és az a csavaró igénybevétel eredményezi a törést! Közben lehet azt gondolták, hogy a torzulás miatt nem törni fog, hanem rugozni pl..
Vagy csak "jó lesz az úgy" mondták mint az USA.ban,most 30 000 000 autót hívnak vissza ha jól emlékszem, mert a működésbe jövő légzsákok alkatrészei lelőtték az
autóst ha a karambolban esetleg nem halt volna meg!
Kollégám vett egy Aprilia SVX 550-t. Egy tank 70km. 9 liter körüli a tankja :-)