Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Most készülök venni egy 2002-es 600 F-et. 48.000km van benne. Mire érdemes odafigyelni ennyi idős és ennyi km-t futott vasnál? Új gumik, láncszett, olaj, szűrők stb lecserélve. Megnéztem már, gyári állapotú, nem volt törve/dőlve stb. Suzukijaim voltak eddig, ezért fordultam hozzátok néhány kérdéssel a hondával kapcsolatban.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv.
Nem a dekni levètele nèlkül nem jön ki ha èp a kar alja
Köszönöm uram. Estére megnézem. A teló kevés hozzá ;)
Küldöm a képeket
Hali Hpeti.
Elvileg nem tud szétakadni,mivel van egy "fej" amibe beakad a kiemelő,ezáltal tudja húzni a kuplungot...(össze van ragasztva..)
üdv.Honda CBR 600 F4i-2db első féktárcsa,vállmentes állapotban olcsón eladó:13.000/db-06302093728
Nekem a bowden szakadt ma el, de gyanús, h más baj is van, lehet eltört az enyém is, vagy csak szétakadhatott belül, mert szinte ellenállás nélkül tudom mozgatni a kiemelő kart. Szét tud ez akadni egyáltalán bowden szakadáskor?
Megtennéd nekem, hogy a gyári kutyacsontot leméretezed?
Köszönöm.
Ja telszám: 06-70-373-4137
bekiss2@gmail.com
Sziasztok!

Ha van valaki akit esetleg érdekelne eladó asszonykám Imádott CBR 600 FS gépezete Pipec állapot a gumikban láncszettben kb 4000km van. Képeket majd rakok fel. Ha jól emlékszem 52.000km van az órájában 46.000km vettük. Komfort ülés, fokozat kijelző. Most volt műszaki!
Hát tudtam èn hogy ez lesz nem csak selytettem
67 ezer km-nèl csak megadta magát :D persze elelötte napokban 1000 km-t mentem magyarba semmi gond nem volt lehet ha azt nem megyem le akkor kibírta volna szètszètszètszedtem itt a szálláson azt elvittem egy motorszerelő sráchoz majdnem szerzett bontottat csak közbe nem tudta hogy haverja eladta már úgyhoúgyhogy co-val meg lett heggesztve azt gooo tovább azt majd otthon kicserèlem egy újra most legalább tudom milyen fajta van bemn
Öregem, ezt bevonzottad
Nem tudtál volna megkeresni engem vagy valami műhelyt , hogy előtte meghegesszük?
Jelentem második nap kinn Erdèlybe csak megadta magát a kuplung kiemelő kar részletek majd ha hazaèrtem
A láncfeszítő patron fáradt be. Azon még az olajnyomás segíti a feszítést. Valószínűleg a vezérműlánc is megnyúlt már.
Szia. A beszerelés nem volt nagy móka. 45-60 perc alatt kényelmesen megvan vele az ember. Ez is csak azért annyi mert meg kell bontani az idomokat, hogy rendesen hozzáférj, ha nem akarod feszegetni őket. A ledes indexekhez vagy ellenállást kell használni a gyári indexreléhez, vagy az indexrelét kell olyanra cserélni ami ledes indexekhez való. Nekem pont feleslegessé vált ez a garnitúra indexmert a hátsó oldaltáskák miatt olyat tettem fel ami nem lóg ki ennyire. Így ha érdekel eladóak. Több infót privátban szívesen adok. nemtom51kukacgmailpontcom
Az indexeidet honnan szerezted be? Nehéz volt beszerelni? Mennyibe került a komplett első hátsó pár?
sziasztok egy kis segitsegre lenne szuksegem van egy f2-em es nem tudom h miert de csorog valami benne menet kozben meg is allt es ket harom percig nem is gyulladt neha meg a csorgo hang meg tellyesen eltunik
Köszi a tippet. Megnéztem a képeket, jóval pofásabban mutat így rövidebbre vágva, követni fogom a példát. ;)
Lábad se érne le róla!
Na ezé nem veszek ilyen drága motorkát.
Enyémbe 8-10e ft körül van itthon egy db gyertya. Ráadásul 4 db kell bele. Szóval maximálisan megérte ebayezni.
Nos a CR9EIX gyertya itthon 4320.-
Ha 3 db kell 12960.-+1500 posta.14460.-
Még ha 4 db kellene is akkorse 24e.
De nem,és a tőlem 1,5 Km-re lévő motorbótban pici engedménnyel kaptam az NGK-kat 9 rugóért.
Akarokén ezután ebay-ezni gyertyát?
Van más amit megéri nekem de ez nem.
Főleg angliából szeretke rendelgetni.
Szerintem a UK királyi posta belőlem él.