Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Az itt ajanlott tipusu oljat ma sikerult meg vennem a hozza tartozo szurovel. Amint kicsereltem jelzem a valtozast.

Ja a kis kigyujtott szosszenetet nagyon kedvelem. Ki is mentem magamnak h ilyen meg csak veletlenul se probalkozak. Olaj. hat mobil legyen hisz rajta van h T4 meg az is 10w 40 akkor nagy gond nem lehet. Gondoltam hisz bocs nem ertek hozza. Na mindegy meg jo hogy van ez a lehetoseg es van aki feltudja vilagositsni a kis kezdoket mint en is. Koszi!
Szerintem aki ájánlotta neki a mobil olajat elkéne gondolkodnia hogy máskor nem ad tanácsot,ha nincs lövése sem hozzá hogy mi kell a motorba.
Amúgy gépkönyv.
A pici okos japo mérnökök már csak tuggyák mit kéne.
Me a hülye angolok is tuggyák............akko a japo dafke...........
Trafóolajat vagy fáradtolajat és nehézolajat akkor rakhatok bele?
A további félreértések elkerûlése végett összeszedtem, hogy milyen olajok nem jók a motorkerékpárba:

-napraforgó olaj
-olívaolaj ( extra szűz sem )
-napolaj
-autóolaj



(én kérek elnézést)
Vagy egy szinkron kellene neki vagy valaholtömítetlen a rendszer ès fals levegőt tid szívni
A benzincsap nem vákuumos, ha kifogyna a benzin az úszóházból, akkor leginkább fordulaton nem menne, de épphogy fordulaton megy, alapjáraton és alacsony fordulaton viszont nem.
Esetleg kifogy a benzin az úszóházból?
Vákuumos a benzincsapod? Mert ha a motor elkezd működni, és nyitja a csapot lehet tényleg belefullad a benzinbe! Vidd szerelőhöz, nem nagyon lehet távban meggyógyítani!
Gyertyák tavaly februárban voltak cserélve.
gyertyák?
Sziasztok!

Van némi problémám 2000-es évjáratú CBR 600 F4 típusú motorral. A gond a következő: Ingadozik az alapjárat és nem is lehet ezáltal finoman elindulni vele, csak viszonylag nagy gázzal, máskülönben lefulladna. Karburátor szétszedés és tisztítás után az első indításnál jónak tűnik, de néhány km után ismét jelentkezik a probléma és az idő előrehaladtával (használat során) folyamatosan romlik. Minél jobban bemelegszik a motor, annál rosszabb a helyzet, így városban gyakorlatilag használhatatlan, olyan, mintha bele akarna fulladni a benzinbe. Benzinszűrő, légszűrő, karburátor tisztítás megvolt többször is, sehol nem látszik semmilyen probléma. Ha bárkinek lenne konkrétabb ötlete, hol keressük a hiba forrását kérem ossza meg velem. Köszi előre is! :)
Meglesz az is. Csináltam videót de sajnos vizhangos helyen és így elég sz@r lett a videó, nem adta vissza a hangot. Inkább eloben kell meghallgatni
Már csak hallanám valahogy,pedig ígérted.
Gyárilag 4T azaz négy ütemű motorkerékpárba való 10w-40-es olaj kell bele, kb. 3,3 liter.
Újonnan vettem ebayről és baromi drága volt. Viszont nagyon jó hangja van szerintem meg jól is néz ki.
Én innét vettem, akkor valamivel olcsóbb volt:
link
Mivel a motor-ba való olajokban egyéb adalékok is vannak a kuplung meg a váltó miatt hisz egy olajban fut minden az autóval szemben így az autóba való olaj okozhatja a kuplung meg a rendellenes működését
Én személy szerint Motul 5100 10w-50-es olajat használok de bármelyik motorba való olaj jó Repsol 10w-40 stb
Köszönöm az utanajárást. Nem tudtam h nem jo az olaj. Ugy ajánlottak. De elég együgyü vagyok a témában. A rossz olaj miatt lehet ez a váltò tünet? Azt még nagyon megköszöném ha esetleg leirnad h te mit javasolsz milyen olajat vegyek bele.
Bocs a tudatlansagomért.
CBR 600 F3-hoz hátsó fékpedál és karbihoz termosztátod van tömlővel együtt?
Köszi!

Megnéztem a géped,nagyon szép!
Kérdés:mennyibe került a kipuf.dobod?
Rohadt jól néz ki:)
Random. Valakinek 8000km után, van akinek 30000 után.
Köszi!

Állapotra nagyon szép:)
Ez a feszítő random szokott előjönni vagy bizonyos kilométer után?
Jó motor arra figyelj, hogy jó állapotban legyen:) Most komolyan, ne egy leharcolt, agyon foltozott példányt vegyél meg. Általános dolgokat kell ezen is megnézni. Fék(tárcsák, betétek) lánc, csapágyak, gumik állapota, kopása. Igazából egy típushibája van az pedig a vezérműlánc feszítő szerkezet. Ha ez a végét járja akkor már alapjáraton kerregő hang jön a blokk jobb oldala felől, ha csak kezdődik a baja akkor általában 5-6000 fordulat körül kezdődik a kerregés. Ebből csak gyári új van kb 27e FT környékén, vagy manuális feszítő az Ebayről, ez kb. 12e Ft.
Ilyen a szar láncfeszítő hangja