En inkabb ezt ajanlanam mivel ez vizallo es nincs szuksege tapfeszultsegre azaz amivel meghajtod azt meri.
Ami nagyon fontos hogy egy relen keresztul hajtsd meg az akkurol kozvetlen mert igy a valos feszultseget fogja mutatni! A motor barmelyik gyujtas vezetekerol merve mast mutat!
Az én szervizkönyvem nem írja, hogy járatás után várni kéne. Végülis nekem is e szerint van belőve a szint. Igaz, nagy baj gondolom nem lehet, mert ha egyből megnézem akkor is a minimum fölött van egy picivel. Csak az zavart össze, hogy pár perc után beáll egy szintre ami már később sem változik, tehát fölösleges beindítani emiatt.
Köszönöm szépen a válaszokat.
A használati lényegében azt írja, hogy járasd pár percig a motort majd állítsd le. Utána várj pár percet és ezután ellenőrizd az olajszintet. Az olajszintnek a felső és az alsó határ között kell lennie. A Motornak függőlegesen kell állnia. Ha kell tölts utána.
Ennek a járatásnak annyi értelme lehet, hogy ilyenkor mindenhova eljut az olaj a blokkban, ugyan várni kell vele, hogy a nagyja mennyiség visszafolyjon a teknőbe, de azért valami marad az olajjáratokban és a hengerfejben is. Szerintem ez a mennyiség elég elhanyagolható. Tehát járatás nélkül is ellenőrizheted az olajszintet, de ha ilyenkor alsó határ közelébe van akkor inkább tölts rá.
Olajcsere és szűrő csere után kell beindítani, járatni picit, várni majd ellenőrizni és beállítani a szintet. Ha csak simán ellenorzod, csere nélkül, akkor szerintem hidegen is nezheted nyugodtan. De szóljatok, ha rosszul gondolom.
Sziasztok. Ti hogy ellenőrzitek az olajszintet F4i-n? A szervíz könyv szerint 2-3 perc járatás után kell meglesni az olajszintet. Itt a fórumon azt olvastam, hogy a járatás után várni kell 5 percet hogy visszafollyon az olaj és utána megnézni. A két variáció között nagy különbség van. Valamint ha meg kell várni, hogy visszafollyon az olaj, akkor miért kell járatni előtte?
Nagyon szépen köszönöm az itt jelen lévő embereknek, hogy beleolvastak a kis gondomban de én most annyira boldog vagyok!
A MOTUL OLAJ a legjobb!
KIcseréltem a javaslatokra a benne lévő olajat ami lehet hogy repce vagy napraforgó vagy nem is tudom, hogy mi volt... de lám lám amikor elindítottam és felmelegedett az olaj már találtam üreset! jupppyyy. Aztán gurultam vele pár métert amikor kicsit elkezdtem aggódni mert semmi változás de próbálgattam váltani föl s alá aztán egyszer csak bele jött egy tündér oda valahova és működik. Most mindenkit megölelnék aki egyáltalán elolvasta a gondomat. Már mint olyan szeretem a világot képen.
Ha bármi gondod van, kérdezz nyugodtan. Az évek során elég nagy tapasztalat gyűlt itt össze a fórumon CBR600F témában, és szívesen segítünk is. Néha bosszantó ugyan,, hogy évről évre ugyanazokat a kérdéseket teszik fel az új tulajok, de ezeket is meg szoktuk válaszolni. Javaslom azért, hogy használd a keresőt is a régebbi hozzászólások olvasásához, vagy ha van időd, olvass vissza
1.88m magas vagyok és egy 2005-ös 600f4i-t nyúzok, mit ajánlanátok inkább, túra plexit vagy buborékot a gyári helyett?
Köszi
Sorosan kötöttem be, loptam áramot a féklámpa vezetékeiről a ledsornak, majd a ledsor vezetékeibe kötöttem be a villogatatót.
En inkabb ezt ajanlanam mivel ez vizallo es nincs szuksege tapfeszultsegre azaz amivel meghajtod azt meri.
Ami nagyon fontos hogy egy relen keresztul hajtsd meg az akkurol kozvetlen mert igy a valos feszultseget fogja mutatni! A motor barmelyik gyujtas vezetekerol merve mast mutat!
http://www.ebay.com/itm/DC-0-3...
van motorkerékpár olaja is ...
Köszönöm szépen a válaszokat.
Ennek a járatásnak annyi értelme lehet, hogy ilyenkor mindenhova eljut az olaj a blokkban, ugyan várni kell vele, hogy a nagyja mennyiség visszafolyjon a teknőbe, de azért valami marad az olajjáratokban és a hengerfejben is. Szerintem ez a mennyiség elég elhanyagolható. Tehát járatás nélkül is ellenőrizheted az olajszintet, de ha ilyenkor alsó határ közelébe van akkor inkább tölts rá.
Ilyen idomtartó konzolod nincs véletlenül? Mindkét oldali kéne.
Nagyon szépen köszönöm az itt jelen lévő embereknek, hogy beleolvastak a kis gondomban de én most annyira boldog vagyok!
A MOTUL OLAJ a legjobb!
KIcseréltem a javaslatokra a benne lévő olajat ami lehet hogy repce vagy napraforgó vagy nem is tudom, hogy mi volt... de lám lám amikor elindítottam és felmelegedett az olaj már találtam üreset! jupppyyy. Aztán gurultam vele pár métert amikor kicsit elkezdtem aggódni mert semmi változás de próbálgattam váltani föl s alá aztán egyszer csak bele jött egy tündér oda valahova és működik. Most mindenkit megölelnék aki egyáltalán elolvasta a gondomat. Már mint olyan szeretem a világot képen.
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
u.i. maxirespekt
70/6321-829
Ha bármi gondod van, kérdezz nyugodtan. Az évek során elég nagy tapasztalat gyűlt itt össze a fórumon CBR600F témában, és szívesen segítünk is. Néha bosszantó ugyan,, hogy évről évre ugyanazokat a kérdéseket teszik fel az új tulajok, de ezeket is meg szoktuk válaszolni. Javaslom azért, hogy használd a keresőt is a régebbi hozzászólások olvasásához, vagy ha van időd, olvass vissza