Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló,

Én itt találtam után gyártott légszűrőt:
link
vagy K&N sportszűrő. Azt max. 5000 km-ként tisztítani és "olajozni" kell a megfelelő folyadékkal.
A gyári plexi csavarjai és gumijai jók az "új" plexihez is.
Pl. Givinek is van dupla bubis és túra plexije is. Pl. Shox-ban.
Enyémen is Fabri füstszínű duplabubis plexi van, tökéletesen passzol és a gyári csavarokkal is rögzíthető. Nem kell farigcsálni és erős tartós anyagból készült.

Én is a K&N sportlégszűrőt ajánlom.
Ákos, rossz hírem van. Pontosan CBR 600 F-be való Honda szűrő kell bele, és nem viccelek. Tudomásom szerint nincs utángyártott az újabb típusokba. Lehet még próbálkozni K&N mosható "tuning" légszűrővel, amit értelemszerűen tisztogatni kell a hozzá való folyadékkal. Néhányan megpróbálnak majd lebeszélni róla. Én nem.

Második kérdés. Van F.Fabbri a Motorline-nál, jó drága. Meg van kínai az ebay-en. Kettő között hirtelen nem tudok mást. Csavar szerintem jó a gyári.
Sziasztok.Keresek CBR 600 F2 (pc25) vízhűtőt,első-hátsó féktárcsákat
üdv a klubban
Sziasztok!

Ismét szeretném a tapasztalt márkatársak segítségét kérni néhány témában.

1. Pontosan milyen típusú légszűrő kell az F4-esekhez? Van preferált márka, ami jó minőségű és ajánlani tudjátok?

2. Szeretnék füst színű (dupla) bubis plexit szerelni a motoromra, tudnátok tippet adni milyet, hol érdemes keresni Pest megyén belül?
Meg kell hozzá venni a felszereléshez szükséges csavarokat is? Nem jók bele az eredeti darabok?

Ismét, előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv
Ákos
Közös program Kakucsring. Többnyire én vagyok az önjelölt főszervező, de kicsit várnotok kell, mert vizsgaidőszakom van

Június első hetére tervezem.
Szép gép! Üdv a klubban!
Sejtettem ;) de azért köszi
Hali off
Üdv a fedélzeten
Sok boldog és balesetmentes km-t kívánunk Neked és persze gondatlan motorozást
csak úgy fél füllel,pont ott voltam mikor bevitték,nem hallottam rajta semmi fül sértőt.
Sziasztok! Én is beléptem a Hondások táborába, egy F4i-vel. Már egy ideje olvasgatom a fórumot, feltűnően kevés szereléssel kapcsolatos komment van (nem lehet véletlen ) Körzetem Budapest és Békés, akár közös programokon szivesen résztvennék.
Egy relèn kereszűl kösd direktbe az akkura ès a relè kapjon gyújtáson áramot így mikor ráadod a gyújtást mutatja amit kell ha leveszed a gyújtást akkor meg kikapcsol
Üdv! Rég láttalak, nem jártam nyíregyfelé mostanában meg úgy semerre felé (szakdolgozat .. :D ). Ma jött pont meg amit beakarok szerelni. Mutat feszültséget, időt, meg hőmérsékletet. Nyáron biztos összefutunk majd vmelyik fesztiválon. Széles utat, olcsó üzemanyagot!
Hát ez egy jó kérdés. Elvileg más felhasználási terület a kettő. Túraplexit túrázáshoz találták ki, bubisat meg plexi mögött kupurgáshoz (leginkább versenypályán )
Neked átlag feletti testmagasságod van, pech, pont a sisakplexidre tolja a szelet mindkettő.
de inkább túrásat...
Én az index biztositékára kötöttem.Csak gyujtàson működik.
Az enyémben 85 ezer km van.....
Szervizben többen csodálták, hogy ennyi km után is dettó mint az új gépnek a hangja. Semmi zörej.
Amúgy meg Hondás mondta ezeket a blokkokat 300 ezer km-ig meg sem kell bontani ha az ember rendszeresen odafigyel a karbantartásra.
60000km az nem vészes, enyémben is annyi van és semmi probléma nincs vele. Szebb motorhangja van ezeknek a vasaknak még mindig ennyi kilométerrel mint egy új gixernek
Van az ismeretségi körömben 2 db. F3-as miben már több mint 100 000 km-van és azok is hiba nélkül működnek. Persze a gazdától is függ a gép élettartama.
Strapabíró gépek ezek a CBR-ek, jó vásárlást!
De igen tatabányán. Hallottad a hangját?
Ez nem tatabányán van a kereskedésben?
Hangja szép,60000-nem sok,
Sziasztok. Motor vásárláson gondolkodom és őt néztem ki. Valaki esetleg nem tudja az előző gazdájának a kilétét? Mivel kereskedésben van. 60,000km van benne szerintetek sok? (amúgy azért kérdezem előző gazdája kilétét h ő még is csak pontosabb infókat tudna a mociról mint a kereskedésben az emberkék :)
És tegyek be egy plusz kapcsolót mert így állandóan működne,gyújtással működne jobb lenne
értem,köszi
Nem mert ha jár a motor és jó a töltés akkor 14-14,4 között fog mutatni a mérő ha elmegy a töltés akkor meg 12,5-12,8 között
Ha közvetlenül akuról nézem akkor nem látom ha elmegy a töltés csak ha már esik a feszültség az aksiban is ,nem?