Én itt találtam után gyártott légszűrőt: link
vagy K&N sportszűrő. Azt max. 5000 km-ként tisztítani és "olajozni" kell a megfelelő folyadékkal.
A gyári plexi csavarjai és gumijai jók az "új" plexihez is.
Pl. Givinek is van dupla bubis és túra plexije is. Pl. Shox-ban.
Enyémen is Fabri füstszínű duplabubis plexi van, tökéletesen passzol és a gyári csavarokkal is rögzíthető. Nem kell farigcsálni és erős tartós anyagból készült.
Ákos, rossz hírem van. Pontosan CBR 600 F-be való Honda szűrő kell bele, és nem viccelek. Tudomásom szerint nincs utángyártott az újabb típusokba. Lehet még próbálkozni K&N mosható "tuning" légszűrővel, amit értelemszerűen tisztogatni kell a hozzá való folyadékkal. Néhányan megpróbálnak majd lebeszélni róla. Én nem.
Második kérdés. Van F.Fabbri a Motorline-nál, jó drága. Meg van kínai az ebay-en. Kettő között hirtelen nem tudok mást. Csavar szerintem jó a gyári.
Ismét szeretném a tapasztalt márkatársak segítségét kérni néhány témában.
1. Pontosan milyen típusú légszűrő kell az F4-esekhez? Van preferált márka, ami jó minőségű és ajánlani tudjátok?
2. Szeretnék füst színű (dupla) bubis plexit szerelni a motoromra, tudnátok tippet adni milyet, hol érdemes keresni Pest megyén belül?
Meg kell hozzá venni a felszereléshez szükséges csavarokat is? Nem jók bele az eredeti darabok?
Sziasztok! Én is beléptem a Hondások táborába, egy F4i-vel. Már egy ideje olvasgatom a fórumot, feltűnően kevés szereléssel kapcsolatos komment van (nem lehet véletlen ) Körzetem Budapest és Békés, akár közös programokon szivesen résztvennék.
Egy relèn kereszűl kösd direktbe az akkura ès a relè kapjon gyújtáson áramot így mikor ráadod a gyújtást mutatja amit kell ha leveszed a gyújtást akkor meg kikapcsol
Üdv! Rég láttalak, nem jártam nyíregyfelé mostanában meg úgy semerre felé (szakdolgozat .. :D ). Ma jött pont meg amit beakarok szerelni. Mutat feszültséget, időt, meg hőmérsékletet. Nyáron biztos összefutunk majd vmelyik fesztiválon. Széles utat, olcsó üzemanyagot!
Hát ez egy jó kérdés. Elvileg más felhasználási terület a kettő. Túraplexit túrázáshoz találták ki, bubisat meg plexi mögött kupurgáshoz (leginkább versenypályán )
Neked átlag feletti testmagasságod van, pech, pont a sisakplexidre tolja a szelet mindkettő.
de inkább túrásat...
Az enyémben 85 ezer km van.....
Szervizben többen csodálták, hogy ennyi km után is dettó mint az új gépnek a hangja. Semmi zörej.
Amúgy meg Hondás mondta ezeket a blokkokat 300 ezer km-ig meg sem kell bontani ha az ember rendszeresen odafigyel a karbantartásra.
60000km az nem vészes, enyémben is annyi van és semmi probléma nincs vele. Szebb motorhangja van ezeknek a vasaknak még mindig ennyi kilométerrel mint egy új gixernek
Van az ismeretségi körömben 2 db. F3-as miben már több mint 100 000 km-van és azok is hiba nélkül működnek. Persze a gazdától is függ a gép élettartama.
Strapabíró gépek ezek a CBR-ek, jó vásárlást!
Sziasztok. Motor vásárláson gondolkodom és őt néztem ki. Valaki esetleg nem tudja az előző gazdájának a kilétét? Mivel kereskedésben van. 60,000km van benne szerintetek sok? (amúgy azért kérdezem előző gazdája kilétét h ő még is csak pontosabb infókat tudna a mociról mint a kereskedésben az emberkék :)
Én itt találtam után gyártott légszűrőt:
link
vagy K&N sportszűrő. Azt max. 5000 km-ként tisztítani és "olajozni" kell a megfelelő folyadékkal.
A gyári plexi csavarjai és gumijai jók az "új" plexihez is.
Pl. Givinek is van dupla bubis és túra plexije is. Pl. Shox-ban.