Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

április 14. 08:08- kor 34000 volt.
revolutionmotornál azt hiszem 34, legalábbis pár hete annyi volt. Gumi topikban érdeklődj, fognak segíteni.
A batszimotornál 4 dobot is találtam ami jó lenne a mocidra. Szerintem az ára is jó.
Pilot power 2 ct gumit néztem hátra 180 55 17 38000 ft. Valaki esetleg tud e olcsovvan?
Én most regeltem Hring 05.23.-ra
Ki van iktatva ha jól gondolom valamiféle kipufogógáz visszavezetés gondolom a környezetvédelmi okok miatt van rajt gyárilag így meg tisztább levegőt lélegzik be nem szívja be még egyszer az általa kipufogott füstöt
azt hiszem megtaláltam mi hiányzik róla:

http://www.ebay.com/itm/1989-8...
Sziasztok, Köszönöm a teleszkóp javításhoz az ötleteket, azt hiszem elviszem szervízbe.
Másik szerelgettem ma a motort. olajcsere, izzók stb. és észre vettem, hogy a hengerfej tetejéről valami csövek jönnek ki ami le van dugózva.
Nézegettem a kézikönyvet, de nem szól róla semmi. Kerestem neten ott pedig ahol nekem cső van ott maga a hengerfej gyárilag falazva van.
Kérdésem az lenne láttatok e már ilyet illetve mi ez? víz vagy olaj csövek? Úgy néz ki, hogy minden hengernnél van ilyen és menne át a túloldali hengerhez, ha nem lenne ledugózva.
Mit csináljak vele? motor működik egyébként. kb 400km mentem vele mióta megvan. CBR 500 F pc 20
Köszönöm az ötleteket segítségeket.
Május 16 du./17-én ha jó idő lesz, nem tervez valaki Kakucsot?
Tehát a link helyesen.
http://totalcar.hu/tanacsok/ol...]link[/url]
Én az időtt is azoktam nézni, ha esetleg nem megyek annyit.....cserélj te is, nem nagy tétel az olajcsere egy generálhoz képest.
nem az 1500 ft miatt nem cseréltem csak nem jót hoztak az olaj leengedve ,haverok meg vártak ,sietnem kellett.de remélem 9000 km nem lesz sok,ha kocsikban kibírja 20-30 ezret talán itt sem lesz baj :)
Én is 6 ezrenként cserélem az olajjal együtt. Osztozom Piciz véleményével:
Ne ezen az 1500 Ft múljon a lelki békém.
Én vettem tavaly 4 darabot, így azután már nem kell járkálnom
Gyári adat alapján minden 2-ik olajcserénél kell szűrőt cserélini F4i-n. Azaz 12000 Km. Tehát ha 6000-nél fogod cserélni az új olajat akkor is 9000 km környékén fogsz tartani.
jobb későn, mint soha
egy olajcsere-periódust ki szokott bírni
Sziasztok!
Még új vagyok mind a fórumon, mind a motorzás terén. Van egy 2005-ös CBR600F mocim és a kérdésem az lenne, hogy milyen kipufogót ajánlotok hozzá a gyári helyett. Ezen gondolkozom mert igen jó hangja van, de árban elég húzós.

Azért teszek be egy képet a gépről :)
Nem olcsó mulatság ha azt nézzük hogy nem jó a szelephézag és állítani kell mivel korongos lehet az egész vezérlést bontani elég időigényes sajnos de cserébe ritkán kell
Ezt most konkréten egy 2013. június 29.-ei hozzászólásra válaszoltad
Érdeklődnék, hogy karbi állítás+ szelephézag szervíz mennyibe kerül?

Bp-n hova érdemes menni?

üdv,
CBRF4
Köszi a segítséget. a fesz szabályzó nekem is gyanús a kapcsolási rajzot nézegetve. A pozitív ága ide csatlakozik.
A fesz szabályzó gyengéje a CBR-nek , kb 1,5 éve volt cserélve. Akkor tönkrement, ilyen hibát nem okozott, csupán nem volt töltésem. Akkor raktam rá plusz hűtőbordát és egy ksi PC ventilátort is, mivel túlmelegedett. Azóta már nem melegszik vészesen. :)
Annak mindig oka van , ha egy biztosító kiolvad. Még egy eset lehet: Tönkre ment széjjel melegedett az aljzat! és akkor 5-10 amper is olvaszt. Vidd szakemberhez.
Üdv. Kérdésedre a válasz: az üzemanyagpumpában lévő gumitömízés halt meg így nem tömít rendesen és vosszafele is nyomja a benzint + nem termel annyit hogy a nyomás megállítsa a pumpát. Egyszerűbben:a tömítetlenség miatt a pumpában nem alakul ki nyomás ami azt megállitaná. Szétkell szedni az ac-t és a tömítés kicserélni.
Hát én minden olajcserénél cserélem nem azon az 1500 ft-on fog mulni és tiszta a lelkiismeretem
Szija Nekem f2 sem van nekem is csinált ilyet hogy a fő bizgosítékot ki ütötte menet közben akkor a fesszábkyzó hiba miat volt.