Én is ebayeztem, 24 ezer volt a 4 db. Angliából rendeltem nem ferdeszeműektől, az eladónak több ezer eladása volt és 99%-os elégedettsége. Szóval nem csak szart lehet rendelni.
Vagy csak mr wong gyártotta az ebay-es jobbról az 5.-dzsunkában és már betekeréskori 11 Nm alatt elreccsen.
Esetleg simán elketyeg 50e-ret majd mivel végig ott pihent a jó melegben belegyógyulva kiszedéskor guvad a szemed mikor csak a felét veszed ki.
Én csak kifizettem a bóti gyertya árát.Valami 9 rugó vót.
De szerencsére 3 kell,és csak 20000-enként.
Sajnos motoros témában azért előfordul a "lehúzás" kategória, de egyre többen hallottak már az Ebay-ről és egyéb helyekről, és a motorosok jó része nem hülye. Ahogy én sem
De még az is lehet, hogy egy magyar kereskedőnek tényleg 9000.- ft-ért kell adnia egy gyertyát, (pláne ha amerikai import, amit szeretnek vámolgatni is a szervek) hogy ki tudja fizetni az adót meg az üzlet bérleti díját meg a fűtést meg minden xart. Szerintem mindenkinek kényelmesebb lenne besétálni az üzletbe, és virítani a 36 ruppót, nem Ebay-en szórakozni, de a jó magyar fizetésből nem megy. Motorozni meg kell.
Megint más kérdés, hogy a kis üzleteket ez mind megöli, pl. nincs a kisvárosokban normális motorosbolt stb...
Ha rövidebbre vágod és felteszed a rendszámtáblát közvetlen a prizma alá akkor elég elfogadható lesz szerintem és megmaradnak a kis rögzítő kampók is. Fotóalbumomban találsz képeket, hogy én milyenre faragtam át. De persze ízlések és pofonok.
F4-en gyári rendszámtáblatartó konzol (szerintem ritka ocsmány) cseréjében, módosításában tudnátok hasznos tippet adni? Hol érdemes nézni másik rendszámtartó konzolt? Imádom minden apró elemét, formáját de ez a gyári "sárvédő-rendszámtartó műanyag szörny" valami ritka ormótlanra sikeredett.
Gyertyacsere 24.000-nél esedékes hivatalosan, persze lehet húzni kicsit, ha nem a Transzfogarasi hágón akarsz átkelni, három hengerrel cikis lenne hazajönni.
Ha már cseréled, akkor viszont irídiumost tennék bele, pont azért, hogy további 24.000-ig ne kelljen hozzányúlni. Szervízdíjakat figyelembevéve hosszabb távon ez az olcsóbb megoldás.
De ha szeretsz bütykölni, akkor próbálkozhatsz hagyományossal is.
1. Elvileg 24e-ként kell ellenőrizni ahhoz csak a szelepfedelet kell levenni és ha valami nem oké akkor bontani és korongozni különben mehet vissza a szelepfedél (Nekem még 48e-nél is gyári értéken volt mindegyik szelephézeg)
2. Jó mindkét gyertya annyi hogy az irridium-nak hosszabb a csereperiódusa ja meg drágább (Azt úgyis meghallod ha a gyertya cserére szorul hideg indításnál nem indul el mindjárt minden henger)
3. Vezérlés amíg nincs hangja addig nem szabad hozzányúlni ha nem ütöd vágod sokáig jó lesz (Enyémben lassan 67e lesz még gyári a lánc vezető egyedül feszítő lett benn cserélve)
4. Felesleges piszkálni az elektronikát pár Nm plussz nyomaték miatt mint előttem is írták egyel kisebb lánckerék előre és a gond letudva (Nekem is így van)
5. Olaj az rajtad múlik mennyit szánsz rá (Motul 5100 10w40 mondjuk de bármi szintetikus jó Repsol stb...)
6. Állíts a kuplungon ha valóban 26e van a motorban akkor nem lehet vele gond
7. Gumi megint csak azt tudom mondani attól függ mire akarod használni túrázni vagy pályázni (Nekem speciel a pirelli angel bejött tapadásilag is meg tartósaságilag is)
Tanácsot szeretnék kérni , 7000 körül el kezd rezonálni a motor ami hihetetlen idegesítő , nem kért here masszázs . Mire ma haza értem a kezem is elzsibbadt . Valakivel már fordult elő ilyen ? Mi tud így rezonálni a motorban ?
Bár nem ilyen motorom van,de iridium gyertyát ebay-en tudsz rendelni,én 14-ért vettem a 4 darabot az 1000-hez.Ha előre eggyel kisebb fogaskereket teszel akkor alul jobban megy a motor,és olcsóbb mint a power commander.
Ha tényleg 26 ezer van benne,akkor a kuplung nem lehet rossz, 50-et simán elmegy,ha nem gyilkolod,ha bowdenes,vagy hidraulikus akkor is tudsz a karon állitani.
Lenne pár kérdésem egy 01-es 600 f4i-vel kapcsolatban, biztos volt már róla szó, de nem tudom hol:/
1. elvileg 26 ezer km van benne: szelephézagállítás valszeg nem volt még, kell-e már? Egy Hondás szerelő azt mondta, hogy ha nincs baja, nem kell. De milyen amikor baja van? Csak azért, mert jó nagy szopás ez a meló.
2. Uez vonatkozik a gyertyacserére: gyárilag irridium gyertya van benne, ami állítólag 40 ezer km. A motor lassan 15 éves, kicseréljem a gyertyákat? Irridium helyett hagyományos gyertya is okés bele? A katalógus szerint nem, csak a drága irridium gyertya a jó.:( tapasztalat?
3. Vezérlés?
4. Lehet valamit állítani az elektronikán, hogy pl alacsonyabb fordulaton legyen nyomatékosabb a motor? Valami külföldi oldalon olvastam ilyenről. Tudtok erről valamit?
5. Milyen olajat javasoltok bele és hol érdemes megrendelni?
6.A kuplungom elég magasan fog már, a kuplungcsere mikor szokott esedékes lenni?
Köszi a segítséget!
Esetleg simán elketyeg 50e-ret majd mivel végig ott pihent a jó melegben belegyógyulva kiszedéskor guvad a szemed mikor csak a felét veszed ki.
Én csak kifizettem a bóti gyertya árát.Valami 9 rugó vót.
De szerencsére 3 kell,és csak 20000-enként.
De még az is lehet, hogy egy magyar kereskedőnek tényleg 9000.- ft-ért kell adnia egy gyertyát, (pláne ha amerikai import, amit szeretnek vámolgatni is a szervek) hogy ki tudja fizetni az adót meg az üzlet bérleti díját meg a fűtést meg minden xart. Szerintem mindenkinek kényelmesebb lenne besétálni az üzletbe, és virítani a 36 ruppót, nem Ebay-en szórakozni, de a jó magyar fizetésből nem megy. Motorozni meg kell.
Megint más kérdés, hogy a kis üzleteket ez mind megöli, pl. nincs a kisvárosokban normális motorosbolt stb...
Na most kijött belőlem a szófos.s
Üdv
F4-en gyári rendszámtáblatartó konzol (szerintem ritka ocsmány) cseréjében, módosításában tudnátok hasznos tippet adni? Hol érdemes nézni másik rendszámtartó konzolt? Imádom minden apró elemét, formáját de ez a gyári "sárvédő-rendszámtartó műanyag szörny" valami ritka ormótlanra sikeredett.
köszi
Gyertyacsere 24.000-nél esedékes hivatalosan, persze lehet húzni kicsit, ha nem a Transzfogarasi hágón akarsz átkelni, három hengerrel cikis lenne hazajönni.
Ha már cseréled, akkor viszont irídiumost tennék bele, pont azért, hogy további 24.000-ig ne kelljen hozzányúlni. Szervízdíjakat figyelembevéve hosszabb távon ez az olcsóbb megoldás.
De ha szeretsz bütykölni, akkor próbálkozhatsz hagyományossal is.
Egyebekben teljesen egyetértek Zolival.
2. Jó mindkét gyertya annyi hogy az irridium-nak hosszabb a csereperiódusa ja meg drágább (Azt úgyis meghallod ha a gyertya cserére szorul hideg indításnál nem indul el mindjárt minden henger)
3. Vezérlés amíg nincs hangja addig nem szabad hozzányúlni ha nem ütöd vágod sokáig jó lesz (Enyémben lassan 67e lesz még gyári a lánc vezető egyedül feszítő lett benn cserélve)
4. Felesleges piszkálni az elektronikát pár Nm plussz nyomaték miatt mint előttem is írták egyel kisebb lánckerék előre és a gond letudva (Nekem is így van)
5. Olaj az rajtad múlik mennyit szánsz rá (Motul 5100 10w40 mondjuk de bármi szintetikus jó Repsol stb...)
6. Állíts a kuplungon ha valóban 26e van a motorban akkor nem lehet vele gond
7. Gumi megint csak azt tudom mondani attól függ mire akarod használni túrázni vagy pályázni (Nekem speciel a pirelli angel bejött tapadásilag is meg tartósaságilag is)
Tanácsot szeretnék kérni , 7000 körül el kezd rezonálni a motor ami hihetetlen idegesítő , nem kért here masszázs . Mire ma haza értem a kezem is elzsibbadt . Valakivel már fordult elő ilyen ? Mi tud így rezonálni a motorban ?
Ha tényleg 26 ezer van benne,akkor a kuplung nem lehet rossz, 50-et simán elmegy,ha nem gyilkolod,ha bowdenes,vagy hidraulikus akkor is tudsz a karon állitani.
Lenne pár kérdésem egy 01-es 600 f4i-vel kapcsolatban, biztos volt már róla szó, de nem tudom hol:/
1. elvileg 26 ezer km van benne: szelephézagállítás valszeg nem volt még, kell-e már? Egy Hondás szerelő azt mondta, hogy ha nincs baja, nem kell. De milyen amikor baja van? Csak azért, mert jó nagy szopás ez a meló.
2. Uez vonatkozik a gyertyacserére: gyárilag irridium gyertya van benne, ami állítólag 40 ezer km. A motor lassan 15 éves, kicseréljem a gyertyákat? Irridium helyett hagyományos gyertya is okés bele? A katalógus szerint nem, csak a drága irridium gyertya a jó.:( tapasztalat?
3. Vezérlés?
4. Lehet valamit állítani az elektronikán, hogy pl alacsonyabb fordulaton legyen nyomatékosabb a motor? Valami külföldi oldalon olvastam ilyenről. Tudtok erről valamit?
5. Milyen olajat javasoltok bele és hol érdemes megrendelni?
6.A kuplungom elég magasan fog már, a kuplungcsere mikor szokott esedékes lenni?
Köszi a segítséget!
Nem ismeri meg valaki a rendszámát?
Esetleg a motorját?
Azért annyiért még én is vennék
Ciberésnek ajándék postával
Hogyér?
esetleg túl is szárnyalja, akkor nagy hibát nem követsz el.
Ha valaki keresne sisakot, esetleg kesztyűt, keressen bátran.
Bocs az OFF témához!
nekem van 1db gyári sárga ! üdv.
bagladi74@freemail.hu