Elhagyatott istenhata mögötti hely nem lesz. Az az igazság hogy gurultam én is többet már naponta 600-700at simán, csak itt most autópálya lesz végig és unalmasnak tűnik. Kockára se akarom koptatni a gumit, mert súly lesz rajta. Ha masnem majd bent a hegyek közt meg csak lapjával kozlekedem.
Vinni nehogy szerszámokat cipelj Honda soha nem megy tönkre csak enni adj neki azt nem lesz baj
A 600km az nem is tűnik soknak vagy csak nekem nem egy lazább szombati napon szoktam 700-800km-t menni
Nekem a legtöbb 1000km környékén volt egy napra problémamentesen láncsprét vigyél azt annyi defektspré hát nem tudom nekem nincs de hegyi elhagyatott utakon jól jöhet az Isten háta mögött bár az esetek 99%-ban olyan szerencsétlen a defekt, hogy a defektspé sem segít
Uhhh....ennek a megoldásnak nagyon örülni fog...már azt tervezte valahogy megfúrja a motor hátsó far részét...de ez egy nagyon patent megoldás...köszönöm szépen
Technikai kérdés. Adott egy CBR 600 F4i FS... Ismerős hátsó kapaszkodót szeretne a motorjára...és/vagy túradoboz tartót...valakinek van erre valami jó megoldása?
Hali. Rég jártam erre, mert rendben szaladnak a kilometerek . De most egy nagy túrát tervezek és a véleményeteket kérdezném arról hogy mire figyeljek vagy mit vigyek(természetesen motoros dolgok, mert biztosan vannak nagyobb turazok mint en)?
KB 1200km(600oda 600vissza) a táv és ebből 1100autopalya. 4nap de utazás ebből csak az első és az utolsó nap. Németországban lesz az útvonal ADAC kártyám van szóval szerintem sok szerszám nem kell. Defektspraynek vagy értelme? Lancspray van. Mentem már sokat a motorral hiba nélkül, szerintem most is így lesz csak kíváncsiság.
Köszi. Norbi
Szimeringet ki kell cserélni, szerintem szerviz, mert kellenek hozzá spéci szerszámok. Árban szerintem 15-25 között lesz, az alkatrész ár, telóolaj ára és az óradíj függvényében. Leirást, videot találsz egyébként biztos, teleszkóp szimering cserére keresve.
Sziasztok, sokat állt a motorom és most hogy tobbet hasznalgatom, észre vettem hogy a bal oldali teleszkóp picit engedi felül az olajat. Mi ennek a javítás módja? Érdemes Itthon vesződni vele vagy inkáb vigyem szervizbe? Illetve mi a költsége egy felújításnak? Előre is köszönöm. Üdv
A 600km az nem is tűnik soknak vagy csak nekem nem egy lazább szombati napon szoktam 700-800km-t menni
Nekem a legtöbb 1000km környékén volt egy napra problémamentesen láncsprét vigyél azt annyi defektspré hát nem tudom nekem nincs de hegyi elhagyatott utakon jól jöhet az Isten háta mögött bár az esetek 99%-ban olyan szerencsétlen a defekt, hogy a defektspé sem segít
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Technikai kérdés. Adott egy CBR 600 F4i FS... Ismerős hátsó kapaszkodót szeretne a motorjára...és/vagy túradoboz tartót...valakinek van erre valami jó megoldása?
KB 1200km(600oda 600vissza) a táv és ebből 1100autopalya. 4nap de utazás ebből csak az első és az utolsó nap. Németországban lesz az útvonal ADAC kártyám van szóval szerintem sok szerszám nem kell. Defektspraynek vagy értelme? Lancspray van. Mentem már sokat a motorral hiba nélkül, szerintem most is így lesz csak kíváncsiság.
Köszi. Norbi
Eladó F4 i ,kevesett használt gyári plexi és gyári hibátlan fék-kuplung kar !
plexi : 6999 ft , karok: 6999 ft/pár ! 06304882125 !
Valaki nem tervez a hosszúhétvége valamelyik napján egy jó kis motorozást sogoréknál?
Lehet nem eszem egy ideig és akkor összejöhet még idén a plexire is
Úgy látszik pótolták a rést
Ez is egy alternatíva a túraszélvédőre, az USÁnkából.
http://www.laminarlip.com/hond...
Csúnya, de biztos jó.