Én idén rakattam fel a Bridgeston BT016-ot...én nagyon meg vagyok elégedve vele...szettbe 60.000-ért vettem a motorgumishop.hu-n...szerintem jó arba van...es a tesztek is magukért beszélnek...esőben is hibátlan
Milyen van elöl?
Én ma próbáltam ki a szombaton felszerelt diablo supercorsákat, hát ez annyira durva, mintha új motorom lenne. Hátul 180/60, akkorát emelt a seggén, hohy alig ér le a lábam, (kis túlzással persze), és végre úgy kanyarodik, mint ahogy eddig is kellett volna.
Az sem elhanyagolható, hogy így később fog leérni a kipufogó, meg az idom kanyarban.
Az én motorom pl d2 éves megyei van, mert 3,5t alatti kisteherről (amit eladtunk) írattam át, persze különbözet nem jár vissza, az ugye 10000 volt, de így esetleg vissza tudom majd íratni d2 kisteherre motoros szezon után. persze eljárási díjat kellett fizetnem kb 1400 ft.
Skacok, átépítettem egy F2-est csupasz körlámpássá. Ebből a projektből hátramaradt és elvihető pár alkatrész:
- alsó és felső nagy idomokat ingyen odaadom (valaha töröttek voltak, házilag lettek összeragasztgatva, de hatósági műszakin átmentek)
- plexi 3000 Ft
- első lámpa 1000 Ft (egyik füle törött)
...bocs, ha OFF-topic, feltöltöm őket apróba is.
Csoportbontásosak lesznek az etapok, tehát a teljesen kezdők is nyugodtan jöhetnek. Kérni lehet felvezetőt is ( Bitter S ) ki megmutatja a helyes íveket és ez még plusz lóvéba sem kerül.
Ajánlom mindenkinek, nagyon jó élmény és inkább itt próbáljátok a határokat mint közúton, tanulásnak, fejlődésnek is ez a legjobb.
"Belülről" nem olyan vészes ám, ha rendesen iparkodsz, nem érzed lassúnak magad. Kanyarsebességben pl. a menők sem mennek sokkal gyorsabban, mint mi Kakucson, persze egy kicsit mindig gyorsabban, és ez kanyaronként összeadódik. Na jó, nem Meklau-ra gondolok, az más dimenzió.
Összességében az a bajom a Pancsival, hogy sajnálom az utcai technikát ott gyilkolni 180-200-ról 50-re lassítgatás közben azon parázva, hogy mikor talál hátba valami önjelölt kamikaze. Nem is a motort, mert annak nem árt különösebben, ha párszor tiltásközelben forog, de a "kopók" azok kopnak rendesen.
Ráadásul túragumák vannak fent .
Ettől függetlenül hatalmas élmény, aki még nem volt, menjen el egyszer.
De első pályázásnak mindenképp Kakucsot javaslom.
A jobb kukackeszletban van CO patron,azzal fujod fel.
Es falnak mennek ha egynap 600 km miatt palyaznom kene plane ha nyugaton nemetbe ugy kene mennem.
Nekem sem volt, így vateráztam egyet bagóért, asszem egy ezres volt, és kiegészítettem egy két kulccsal, ami nem volt benne, vagy
hasznosnak gondoltam.
Nekem van a mociban d.j.spray is, meg javítókészlet is a biztonság kedvéért. ilyenem van
Nekem nincs gyári szerszámkészletem. Van egy jó fülhallgatom az a szelzajt kizarja meg akkor is ha nem szól.
Ez a defektjavito cuccok tartósak vagy belekemenyedik a gumiba és utána kuka? De kompresszor nélkül szerintem felesleges azt meg szerintem nem viszek.
Sajnos az autópályát nem lehet kiloni mert Google.Maps szerint is duplájára nő a menetido. 130-140es tempónál nem hiszem hogy felmelegedne extremen. Vagy de?
Szerszám a gyári szerszámokon kívül felesleges.
Defektjavító kukac+szerelék, és defektspray jól jöhet. Amit ne hagyj otthon: FÜLLDUGÓ! autópályán megőrülsz 1 óra alatt a szélzajtól
Még valaki megpróbálja közúton.....
Én ma próbáltam ki a szombaton felszerelt diablo supercorsákat, hát ez annyira durva, mintha új motorom lenne. Hátul 180/60, akkorát emelt a seggén, hohy alig ér le a lábam, (kis túlzással persze), és végre úgy kanyarodik, mint ahogy eddig is kellett volna.
Az sem elhanyagolható, hogy így később fog leérni a kipufogó, meg az idom kanyarban.
- alsó és felső nagy idomokat ingyen odaadom (valaha töröttek voltak, házilag lettek összeragasztgatva, de hatósági műszakin átmentek)
- plexi 3000 Ft
- első lámpa 1000 Ft (egyik füle törött)
...bocs, ha OFF-topic, feltöltöm őket apróba is.
túra: M. road2, B. bt23, P. Angel stb
sport: M. Power2-3, B. bt16pro, M. M3-5 stb
Olaj motul 5100 vagy 7100 vagy 300v 10w40, szűrő: Hiflo vagy mosható K&N (csak ha mosni fogok)
Mindben tudok segíteni :-)
Ajánlom mindenkinek, nagyon jó élmény és inkább itt próbáljátok a határokat mint közúton, tanulásnak, fejlődésnek is ez a legjobb.
Összességében az a bajom a Pancsival, hogy sajnálom az utcai technikát ott gyilkolni 180-200-ról 50-re lassítgatás közben azon parázva, hogy mikor talál hátba valami önjelölt kamikaze. Nem is a motort, mert annak nem árt különösebben, ha párszor tiltásközelben forog, de a "kopók" azok kopnak rendesen.
Ráadásul túragumák vannak fent .
Ettől függetlenül hatalmas élmény, aki még nem volt, menjen el egyszer.
De első pályázásnak mindenképp Kakucsot javaslom.
Es falnak mennek ha egynap 600 km miatt palyaznom kene plane ha nyugaton nemetbe ugy kene mennem.
hasznosnak gondoltam.
Nekem van a mociban d.j.spray is, meg javítókészlet is a biztonság kedvéért.
ilyenem van
Ez a defektjavito cuccok tartósak vagy belekemenyedik a gumiba és utána kuka? De kompresszor nélkül szerintem felesleges azt meg szerintem nem viszek.
Sajnos az autópályát nem lehet kiloni mert Google.Maps szerint is duplájára nő a menetido. 130-140es tempónál nem hiszem hogy felmelegedne extremen. Vagy de?
Defektjavító kukac+szerelék, és defektspray jól jöhet. Amit ne hagyj otthon: FÜLLDUGÓ! autópályán megőrülsz 1 óra alatt a szélzajtól