Tedd ügy, hogy 4500 körül forogjon 90-nél! Úgyis egy pár napja mentem a 76-oson, és nagyon ráérősen, így nem féltem a három helyen is álló rendőrautóktól . Csak nem győztem a szembejövő motorosoknak körözni!
Fürgébb neki az tuti, haveré a gép csak én sokallom a fordulatot.
Ráadásul még gondolkodik hogy előre a 15 helyett 14 tesz, úgy viszont közel 6000 pörögne száznál.
Én meg a helyébe teljesen gyárira tenném, tudom hogy valamivel vérszegényebb lenne dinamikára.
Beszarás, h mindenkinek most lett kuplungproblémája.
Azért majd dobjatok már ár és beszerzési lehetőségeket, mondjuk az enyémben még csak 34e km van, de az ördög nem alszik. Ekkora pótalkatrész meg befér a dobozba a tartalék fék és kuplungkar mellé.
Én biztos agyfaszt kaptam volna, ha az erdélyi túrán adja meg magát.
Bocs hogy ide írok a topickja helyett.
Valaki tudna abban a segítségemre lenni hogy megírná mekkora a 2007 évjáratú CBF600N első és hátsó lánckereke?
Most 15:45 van rajra de 100km/h-nál már 5000 forog a gép, én egy kicsikét sokallom.
Segítséget előre is köszönöm!
Honda cbr 600f (1987), generátort keresek.
Nem tudom hogy esetleg az ujabb model (F2,F3,F4) kivitel is jó lenne - méretileg illetve ha feszültség szabályzot is cserélnék.
Vagy kompletten generátort és feszabályzot is.
email címre: you_zsolex@freemail.hu
Hát igen szerezz egyet azt tedd az ülès alá azt ha megadjamagát rakd bele 15 perc akár az út szèlènis nekem is most törött el na ná hogy az otthontól 1000 km-e
Kissé elfelejtettem kifejteni mi lett a kuplung-probléma vége...
Leszedtem az oldalidomot, végignéztem a kuplung bowdent stb., de nem látszott rajta semmi különös. A kar kiemelkedése viszont nem tűnt normálisnak ...
Végül szerviz lett belőle, szétszedték a kuplungot, azt mondták a kiemelő kar alja eltört - anyagfáradás.
Szia. Azt tapasztaltam, hogy hirtelen gázrántásra minimális ciripelő hang, de csak egy pillanatra. Egyébként csendes a blokk, nagyon szépen indul, alapjárat is egyenletes, semmi csörömpölés.
Köszönöm a választ, remélem, hogy holnap már az én garázsomban fog nyugovóra térni :)
Szia. Vez lánc feszitőn kívül más nem szokott gond lenni, általában 5-6000 között csörög be, ezt meghallod, ha olyan, ára kb. 20-25 a gyári, 10 körül van manuális, kézzel állítható. Fesszab szokott meg behalni (ritkábban) 15000 ért van Mecseki féle, otthon cserélhető szintén. Gyertyából iridium kell bele, 6-8e / db , 24ezer a periódusa, de ennek a dupláját is bírja gond nélkül. Kb. ennyi, olaj legyen meg benzin, és csak menni kell. Itt a topicban sokan járunk már 60000 km környékén, meg afelett, mindenféle hiba nélkül. Ja, nem nekem tegnap elszakadt a kuplung bowdenem.
Ráadásul még gondolkodik hogy előre a 15 helyett 14 tesz, úgy viszont közel 6000 pörögne száznál.
Én meg a helyébe teljesen gyárira tenném, tudom hogy valamivel vérszegényebb lenne dinamikára.
De így fürgébb a tiéd
Köszi a válaszod, már kaptam választ rá.
43 a gyári hátsó áttétel, azzal 4200-4300 között kell forognia 6.ban 100km/h-nál.
Azért majd dobjatok már ár és beszerzési lehetőségeket, mondjuk az enyémben még csak 34e km van, de az ördög nem alszik. Ekkora pótalkatrész meg befér a dobozba a tartalék fék és kuplungkar mellé.
Én biztos agyfaszt kaptam volna, ha az erdélyi túrán adja meg magát.
Bocs hogy ide írok a topickja helyett.
Valaki tudna abban a segítségemre lenni hogy megírná mekkora a 2007 évjáratú CBF600N első és hátsó lánckereke?
Most 15:45 van rajra de 100km/h-nál már 5000 forog a gép, én egy kicsikét sokallom.
Segítséget előre is köszönöm!
Gábor
belső átmérő: 42mm
vastagság: 20,5 mm
vastagság tekercsel: 28,5 mm
szélesség: 103 mm
lyuktávolság: 43mmx30mm
belső átmérő: 42mm
vastagság: 20,5 mm
vastagság tekercsel: 28,5 mm
szélesség: 103 mm
lyuktávolság: 43mmx30mm
Honda cbr 600f (1987), generátort keresek.
Nem tudom hogy esetleg az ujabb model (F2,F3,F4) kivitel is jó lenne - méretileg illetve ha feszültség szabályzot is cserélnék.
Vagy kompletten generátort és feszabályzot is.
email címre: you_zsolex@freemail.hu
Leszedtem az oldalidomot, végignéztem a kuplung bowdent stb., de nem látszott rajta semmi különös. A kar kiemelkedése viszont nem tűnt normálisnak ...
Végül szerviz lett belőle, szétszedték a kuplungot, azt mondták a kiemelő kar alja eltört - anyagfáradás.
Köszönöm a választ, remélem, hogy holnap már az én garázsomban fog nyugovóra térni :)
Tudja valaki ez mennyi a Hondanal? Vagy esetleg szabad venni ugy.-t?
Köszönöm mindenki türelmét és segítségét!
Nagyon jó gazdija lett a motorkának!
Jó utat mindenkinek!