Nekem egyszer a pirosnál szakadt el a bowden amikor 1-esbe tettem. Kiderült, hogy a lenti végénél szakadt el, szerencsém volt, hogy épp a Honda szervizbe igyekeztem és a cél előtt 400 méterrel történt.
Ma reggel indultam volna a mocival (2001 cbr600f4i), raknám egyesbe, abban a pillanatban észleltem hogy teljesen laza a kuplungkar, bevette az egyest, de egyből lefulladt. Próbáltam ráhúzni a csavarral+a bowden tövében, de semmi. Elszakadhatott? Nem láttam rajta szakadást, de csak minimálisan volt időm ránézni, és egyébként is gondolom beljebb szakadt volna el..
Persze tegnap semmi baja nem volt.. :-)
Köszi a segítséget előre is!
Így látatlanba mondom nem rossz az a fesszab 14.4-ig teljesen jó aaz hogy picivel többet mèrtèl lehet téved annyit a multi ott inkább valami zárlat lehet vagy valami túl nagy áramot vesz fel de inkább zárlat lehet mivel ezeken a motorokon a legnagyobb fogyasztó az önindító
Ha úgy lenne a feszültség, hogy 12,7-13,8 max 14,2 V akkor megfelelne. De nem lenne baj, ha egy autó-villanyszerelő megmérné, mennyi is az annyi. Az a biztosító nem biztos, hogy csak ettől olvadt ki. Látatlanban ennyi.
Még mindíg a biztosíték elolvadás problémával küszködök.
Ma rámértem járó motornál, világítás működött, az akksira. 13,8-14,7 V volt a töltésem fordulatszámtól függően.
Ezek szerint a fesz szabályzóm jó (?). Mi lehet a gond?
Előzetes érdeklődés alapján van vkinek eladó jobb visszapillantó tükör, index (komplett), lábtartó (egyenlőre konzol nélkül), hátsófék "láb"kar?
Még biztosítózok és nem tudom merre alakul a dolog, de kezdem összeszedni az infókat.
Ha vkinek bármelyik lenne, please dobjon egy mailt, adatlapomon rajta a cím.
Én használtam ilyet! Aztán lecseréltem a hagyományosra. Az ember szemének a legérzékenyebb színsávja a sárgászöld sávban van,ha ezt kiszűröd azzal, hogy kék bevonatot adsz az üveg burának, akkor pont a jól látható fényt szűröd ki. A gyárnak természetesen jó lesz, mert egy csomó pénzt kifizetsz a semmire. De mint mondtam, a Te dolgod mit teszel.
Igen, ezeket néztem én is, de a yoshimura-t kivéve egyikről se találtam videót, hogy milyen hangja van. Ezért bátorkodtam itt megkérdezni, hogy hátha van vmi tapasztalat, hogy mit vagy mit ne..
Éppen kapsz érte azon az áron öt másikat. Ez az "osram" túl drágán dolgozik! Én LED égőt vettem ilyen márkát és alig egy évet bírt ki a konyhában. A motoros barát küldött egy led. elemlámpát, és kemény 5 percet bírt. Gondolom szintén Kínában gyártatnak, csak extraprofit van rajta. De a Te pénzed arra költöd amire akarod.
Mennyibe fáj egy ilyen szervizelés?
Persze tegnap semmi baja nem volt.. :-)
Köszi a segítséget előre is!
Kb. 50 km-t tudsz még megtenni vele, de ha nem szereted tolni, akkor ideje tankolni.
Még mindíg a biztosíték elolvadás problémával küszködök.
Ma rámértem járó motornál, világítás működött, az akksira. 13,8-14,7 V volt a töltésem fordulatszámtól függően.
Ezek szerint a fesz szabályzóm jó (?). Mi lehet a gond?
Előzetes érdeklődés alapján van vkinek eladó jobb visszapillantó tükör, index (komplett), lábtartó (egyenlőre konzol nélkül), hátsófék "láb"kar?
Még biztosítózok és nem tudom merre alakul a dolog, de kezdem összeszedni az infókat.
Ha vkinek bármelyik lenne, please dobjon egy mailt, adatlapomon rajta a cím.
köszke
Én ilyet raktam a motorokba és valóban több fényt ad! Amúgy ha ügyes vagy és használod a legjobb barátodat akkor 5000Ft-ért kapsz 2db
Vagy csak ámítás .