1. Hacsak nem a norvég télben motorozol, a 10W40 megfelelő lesz, mivel a 10W-s olaj szivattyúzhatósági határhőmérséklete -25C fok!
(az 5W-s -é -30C fok)
2. nem lehet felrakni fúrás nélkül
3. szerintem semilyet. motorozd el azt a pénzt, tanulj meg rendesen motorozni, meg gyere el Kakucsra. A legjobb védelem a tudás, nem az, hogy melyik barom autós hall már messziről és melyik nem
csövi
Szép estét mindenkinek: Érdeklődnék,hogy CBR 600f2 nek a tank alján lóg 2-db gumi cső annak szabadon kell lennie? vagy rá csatlakoznak valamire?Mert nem figyeltem mikor levettem a tankot.Köszönöm ha segítenétek.
Az olaj témában én is osztom az előttem szólók véleményét. Kipufogóból nekem Martin dob van fennt és szerintem mély és elég hangos :D Én megvagyok vele elégedve.
Azt hiszem a Valter moto csinál olyan bukó gombát amihez nem kell fúrni az idomot.
Olaj kérdésben én is egyet értek nem térnék el attól amit a gyár ajánl.
Ha a mély hangot szereted akkor neked szerintem a MIVV dob lesz a nyerő. Keress rá itt képesmotoron hirdetésben foglalkoznak vele adnak hozzá összekötő csövet is régit leveszed újat fel és ennyi az egész. Bár új korában az összes dobnak mély a hangja de majd ha elkezd kiégni a gyapot netán teljesen kiég na akkor kicsit ércesebb visítósabb lesz majd.
Olajból 10w-40 a gyári előírás, én nem tennék bele vékonyabb olajat. ~3,3L szűrő cserével együtt a szükséges mennyiség.
Bukóbombából az LSL-hez tudtommal fúrni kell az idomot.
Véleményetekre és tapasztalataitokra lenne szükségem néhány témával kapcsolatban frissen beújított motorommal kapcsolatban
1. Olaj: Mennyi olaj megy bele egy csere alkalmával? Munkába járásra is használnám a motort, kb 20 km / út... reggel még hidegebb van 5w olajat töltsek bele?
2. Bukógomba: 25 ezerért kaptam ajánlatot alu fekete LSL bukógomba teljes szettre. Korrekt árnak számít? Fel lehet ezeket otthon is szerelni az idomok megfúrása nélkül is?
3. Sportkipufogó: Reggel sokan alszanak a kocsiban vezetés közben, ezért szeretnék kicsit hangosabb megjelenést adni motoromnak, hogy hallják ha érkezem. Inkább a mélyebb, öblösebb hangot kedvelem, milyen dobot keressek, összekötő csövet csináltatni kell vagy reális áron kapható? (Valaki tud eladót Pest megyében? ) Milyen buktatók lehetnek szerelés közben (Lambda szonda stb.)?
Nyugodtan na nem tempózáskor hanem kényelmes motorozáskor én sem sem szoktam gázt ugyanúgy visszaengeded mint ahogy kuplunggal is váltasz és pakolod neki a sebességeket
Sziasztok!Olvasatam egy forumon hogy CBR váltója támogatja a kuplung nélküli váltást állítólag felfele.Szerintetek?Vagy én vagyok ilyen tudatlan és én nem tudtam .Kipróbálni nem mertem
Ma elment a CiBeRe 24 ezrenként esedékes szervizre. Karbi szinkron szelephézagon kívül van még pár apróság is amit csinálni kell. Vezérlésre kíváncsi leszek kell-e cserélni láncot v feszítőt. Jövő héten lehet, hogy már kész is lesz.
Hát nem vesztettek sokat, hogy nem tudtatok lejönni a H-ringre. Egynek elment de semmi extra. Mentünk 2 kört a versenypályán, utána volt 10 állomás (elméleti,gyakorlati), de mindenhol 20 perc állt a rendelkezésre. Ebbe meg szinte alig fért bele valami. Továbbá én azt vártam volna , hogy azért valamit szóban is elmondanak a helyes technikákról (pl. fékezés, lassú sebességű manőverek, kikerülés) de szinte semmi. Igazából okosabb nem lettem. Tavaly többet ért a dunaújvárosi motoros nap ahol az interspar parkolóban volt bójázás egy rendőrmotoros és egy oktató segítségével -szintén ingyenesen.
(az 5W-s -é -30C fok)
2. nem lehet felrakni fúrás nélkül
3. szerintem semilyet. motorozd el azt a pénzt, tanulj meg rendesen motorozni, meg gyere el Kakucsra. A legjobb védelem a tudás, nem az, hogy melyik barom autós hall már messziről és melyik nem
csövi