Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Hacsak nem a norvég télben motorozol, a 10W40 megfelelő lesz, mivel a 10W-s olaj szivattyúzhatósági határhőmérséklete -25C fok!
(az 5W-s -é -30C fok)

2. nem lehet felrakni fúrás nélkül
3. szerintem semilyet. motorozd el azt a pénzt, tanulj meg rendesen motorozni, meg gyere el Kakucsra. A legjobb védelem a tudás, nem az, hogy melyik barom autós hall már messziről és melyik nem
csövi
Az egyik levegőző a másik meg a tanksapka alatti peremre van dugva ha mellètankolsz azon folyik le a motor alá
Az egyik a túlfolyó, a másik egy szellőző elvileg.
Nekem már régóta ott lógnak. Fogalmam sincs milyen csövek azok, de még megy a gép.
Üdv! Eladó lett a füstös plexim az F2-ről! 8ezer forintot szeretnék kérni érte.
Szép estét mindenkinek: Érdeklődnék,hogy CBR 600f2 nek a tank alján lóg 2-db gumi cső annak szabadon kell lennie? vagy rá csatlakoznak valamire?Mert nem figyeltem mikor levettem a tankot.Köszönöm ha segítenétek.
Igen, LSL-hez fúrni kell, nem szimpatikus :)
Kivancsi voltam ki fogom próbálni.nem cbr sajátossága a 350-es jawam is ilyen volt bar ott fel automata kuplungbak hivtak
Az olaj témában én is osztom az előttem szólók véleményét. Kipufogóból nekem Martin dob van fennt és szerintem mély és elég hangos :D Én megvagyok vele elégedve.
Azt hiszem a Valter moto csinál olyan bukó gombát amihez nem kell fúrni az idomot.
Olaj kérdésben én is egyet értek nem térnék el attól amit a gyár ajánl.
Ha a mély hangot szereted akkor neked szerintem a MIVV dob lesz a nyerő. Keress rá itt képesmotoron hirdetésben foglalkoznak vele adnak hozzá összekötő csövet is régit leveszed újat fel és ennyi az egész. Bár új korában az összes dobnak mély a hangja de majd ha elkezd kiégni a gyapot netán teljesen kiég na akkor kicsit ércesebb visítósabb lesz majd.
Űdv.

Olajból 10w-40 a gyári előírás, én nem tennék bele vékonyabb olajat. ~3,3L szűrő cserével együtt a szükséges mennyiség.
Bukóbombából az LSL-hez tudtommal fúrni kell az idomot.
Sziasztok!

Véleményetekre és tapasztalataitokra lenne szükségem néhány témával kapcsolatban frissen beújított motorommal kapcsolatban
1. Olaj: Mennyi olaj megy bele egy csere alkalmával? Munkába járásra is használnám a motort, kb 20 km / út... reggel még hidegebb van 5w olajat töltsek bele?

2. Bukógomba: 25 ezerért kaptam ajánlatot alu fekete LSL bukógomba teljes szettre. Korrekt árnak számít? Fel lehet ezeket otthon is szerelni az idomok megfúrása nélkül is?

3. Sportkipufogó: Reggel sokan alszanak a kocsiban vezetés közben, ezért szeretnék kicsit hangosabb megjelenést adni motoromnak, hogy hallják ha érkezem. Inkább a mélyebb, öblösebb hangot kedvelem, milyen dobot keressek, összekötő csövet csináltatni kell vagy reális áron kapható? (Valaki tud eladót Pest megyében? ) Milyen buktatók lehetnek szerelés közben (Lambda szonda stb.)?

Köszönöm a segítségetek
Széles utat!
Üdv
Ákos
Ritkábban fejel le a kevésbé tapasztalt utas, ha nem kuplungolsz.
Még az egykerekezésnél érzem hasznát
Én nem értem, hogy miért akar mindenki kuplung nélkül váltani

Mert én amikor a 125ös gyorsaságimon letört a bal oldali csutkakormány és nem volt kedvem lenyúlni a kuplungért és váltottam kuplung nélkül az oké.

De normál esetben minek jó az?
felfelé oké, lefelé ne próbáld ki

amúgy tudomásom szerint ez nem CBR-specifikus jelenség, a többi motornál is működik
velem néha előfordul, hogy előbb berakom sebességbe mint ahogy kuplungolok :-)

ez medzsik
Nyugodtan na nem tempózáskor hanem kényelmes motorozáskor én sem sem szoktam gázt ugyanúgy visszaengeded mint ahogy kuplunggal is váltasz és pakolod neki a sebességeket
Sziasztok!Olvasatam egy forumon hogy CBR váltója támogatja a kuplung nélküli váltást állítólag felfele.Szerintetek?Vagy én vagyok ilyen tudatlan és én nem tudtam .Kipróbálni nem mertem
Ma elment a CiBeRe 24 ezrenként esedékes szervizre. Karbi szinkron szelephézagon kívül van még pár apróság is amit csinálni kell. Vezérlésre kíváncsi leszek kell-e cserélni láncot v feszítőt. Jövő héten lehet, hogy már kész is lesz.
Hát nem vesztettek sokat, hogy nem tudtatok lejönni a H-ringre. Egynek elment de semmi extra. Mentünk 2 kört a versenypályán, utána volt 10 állomás (elméleti,gyakorlati), de mindenhol 20 perc állt a rendelkezésre. Ebbe meg szinte alig fért bele valami. Továbbá én azt vártam volna , hogy azért valamit szóban is elmondanak a helyes technikákról (pl. fékezés, lassú sebességű manőverek, kikerülés) de szinte semmi. Igazából okosabb nem lettem. Tavaly többet ért a dunaújvárosi motoros nap ahol az interspar parkolóban volt bójázás egy rendőrmotoros és egy oktató segítségével -szintén ingyenesen.
Még bíztatod is, na szép

Szép volt bury
Amúgy meg mentem volna holnap én is a hungaroringra de sajnos nem jó kuplungkiemelőt kaptam.Amit kaptam az nyomó míg az enymben húzó kiemelő van