Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Nekem is ez volt a bajom...szétszedtem a mechanikát és a csúszóérintkező felületeket kitakarítottam majd a súrolódó műanyag felületek közé szilikonzsírt tettem és összeraktam. Azóta tökéletes
Sógornak van ciberéje. VFR hibátlanul teszi a dolgát.
Persze persze.

Ez gagyi terelés volt :-)
Én is lecsúsztam róla sajnos :(
Fasz kivan!
2 haver megy, én meg lemaradtam.
Akkor biztosan összefutunk. A te gépedet könnyű lesz megismerni a kormány miatt
Köszi srácok, továbbítom az infót, szerencsére nem az enyém szórakozik.
Ezt csinálta nekem is téli álom után. Én szétcsavaroztam a kapcsolót, öntöttem bele brigéciolt, jól átmozgattam és már működött is. Összerakás előtt nyomtam rá (wd40 hiányában) egy kis szilikon sprét.
Kapcsolót nèzd meg ha egyik irányba villog akkor a relè jó vagy a vezetèk szakadt el mèg az elosztás elött
A kapcsoló környékén kezdeném.
Srácok valaki szívott már index-szel? Egyik irányban nem villog, még csak az a hülye hang sincs, mikor rossz az izzó, egyszerűen nem csinál semmit. Relé? Kontakt hiba? Gondolom bizitosíték nem lehet, ha egyik irányban jó.
Értem a viccet, csak nem szeretem
Szerintem ez nem fedi a valóságot.
Amúgy meg nem 24 fokon kell jól teljesítenie egy olajnak.....
Nem úgy van csak hogy ráírom az olajra hogy ezt meg ezt a szabványt teljesíti azt kész. Ezt szigorúan vizsgálják laborban. Ha bármi károsodás lenne egy olaj labor kimutatja hogy fos az olaj a cég már fizethet is....... Meg lehúzhatja magát.
Ez csúnya volt

Véleményem szerint (normál használat mellett) a japó mérnöki gárda nem hasraütés szerűen írta azt a 10w40-et anno a manualba.
ahogy te használod a géped neked a 10w30 is jó lenne
Nesze nektek 10W50-es olaj!

Itt a sötét igazság, ( amit egyébként régóta gyanítottam

Mivel az azonos téli viszkozitási osztályú, de különböző meleg oldali viszkozitási osztályú olajok hidegen (24 °C) mért tényleges viszkozitása nem ugyanannyi, továbbá : "nem az a probléma, hogy az olaj melegen elvékonyodik, hanem hogy hidegen vastag" , ezért rosszabbat teszel a motoroddal, hogyha 10W40-es helyett 10W50-est teszel bele. Normál használat mellett, persze.

(Forrás: olajinfo.hu

Nekem ennyi elég, és köszönöm, maradok a 10W40-es gyári ajánlásnál.
Közútra 180 is sok!
Én ott leszek
Nem is értem mi köze az órának a tiltáshoz mért is kellett azt cserélni ha valóban gyárilag tiltott akkor az az agyában van szoftveresen megoldva
Koszonom a valaszod es tanacsod , meg is fogadom
sziasztok . ! Lenne egy kérdésem hozzátok ha valaki tud nagyon szépen meg köszönném a segítségét. egy Honda CBR 600 F3 98 as évjárat elvileg Japán belpiacra készült . az elektronikája 12 vezetések 180 nál tiltott . azt mondták hogy cseréljek órát rajta. de még roszabb lett. 5000 fordulatnál megáll és nem megy tovább. azt mondják hogy elektronikát kéne rajta cserélni ha valaki tud meg köszönném a segítésget. hogy mit kellene neki csinálni.
Mi lesz ott, és mennyiért?
Pénteken jön valaki a Hungaroringre?
Köszi!