Hali.
Nekem is ez volt a bajom...szétszedtem a mechanikát és a csúszóérintkező felületeket kitakarítottam majd a súrolódó műanyag felületek közé szilikonzsírt tettem és összeraktam. Azóta tökéletes
Ezt csinálta nekem is téli álom után. Én szétcsavaroztam a kapcsolót, öntöttem bele brigéciolt, jól átmozgattam és már működött is. Összerakás előtt nyomtam rá (wd40 hiányában) egy kis szilikon sprét.
Srácok valaki szívott már index-szel? Egyik irányban nem villog, még csak az a hülye hang sincs, mikor rossz az izzó, egyszerűen nem csinál semmit. Relé? Kontakt hiba? Gondolom bizitosíték nem lehet, ha egyik irányban jó.
Szerintem ez nem fedi a valóságot.
Amúgy meg nem 24 fokon kell jól teljesítenie egy olajnak.....
Nem úgy van csak hogy ráírom az olajra hogy ezt meg ezt a szabványt teljesíti azt kész. Ezt szigorúan vizsgálják laborban. Ha bármi károsodás lenne egy olaj labor kimutatja hogy fos az olaj a cég már fizethet is....... Meg lehúzhatja magát.
Itt a sötét igazság, ( amit egyébként régóta gyanítottam
Mivel az azonos téli viszkozitási osztályú, de különböző meleg oldali viszkozitási osztályú olajok hidegen (24 °C) mért tényleges viszkozitása nem ugyanannyi, továbbá : "nem az a probléma, hogy az olaj melegen elvékonyodik, hanem hogy hidegen vastag" , ezért rosszabbat teszel a motoroddal, hogyha 10W40-es helyett 10W50-est teszel bele. Normál használat mellett, persze.
sziasztok . ! Lenne egy kérdésem hozzátok ha valaki tud nagyon szépen meg köszönném a segítségét. egy Honda CBR 600 F3 98 as évjárat elvileg Japán belpiacra készült . az elektronikája 12 vezetések 180 nál tiltott . azt mondták hogy cseréljek órát rajta. de még roszabb lett. 5000 fordulatnál megáll és nem megy tovább. azt mondják hogy elektronikát kéne rajta cserélni ha valaki tud meg köszönném a segítésget. hogy mit kellene neki csinálni.
Nekem is ez volt a bajom...szétszedtem a mechanikát és a csúszóérintkező felületeket kitakarítottam majd a súrolódó műanyag felületek közé szilikonzsírt tettem és összeraktam. Azóta tökéletes