Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csikol=izgat, érdekel.
Nekem a Mozaikban soha nem kérték, de inkább kérjél kölcsön. Amiért néhány éve basztatták az előttem lévőt, az a hátsó piros prizma. Mondjuk rendesek voltak éppen, mert mondták neki, h ugorjon ki a Shoxba és vegyen egyet, rakja fel és átengedik.
"Engem is csíkolna" Nem basztatásból, de ez mit jelent?
Sziasztok Srácok egy kérdés jővőhét hétfő műszaki vizsga kell valami köcöllék a motorhoz? EU csomag, mellény...? mert akkor hamar kérek kölcsön :)
annyi pénze a királynak sincs :-)

mondjuk szép a gép.
Fúúúú tényleg van szórás a felsorolt listában
CBF1000/DL1000/FZ1vagy S/Z1000 engem is csikolna,
de a Vtec VFR-ről sem tettem még le, mint majdani utód
Mármint az összegre gondolsz?
1.050.000Ft fogom meghirdetni, csak a képeket még nem csináltam meg. Ma fogom lefotózni.
Matektől függ :-)
Árat még nem tudok de 31 dollár körüli árat találtam a neten gondolom erre valamicskét rászámol a Honda de akkor sem lesz szerintem 12-14e-él több
Szia!
Az enyém eladó. 2004-es 40.000km van benne.
Pénteken váltottam egy VFR 800 A-ra. Ugy hogy a nagy szerelmem eladóvá vált
Ha érdekel a dolog, leírok mindent, hogy mi a helyzet vele.
CBF1000, VFR800. Leszűkítettem neked.
Mennyi az új, én is gondolkodóba estem.
Ez így igaz!
És azt ki tudja, hogy az épp szerzett bontottban mennyi km van nem-e törik el szintén 3-4-e km után intéztem újat
Amúgy egy biztos a Cbr a világ egyik legjobb motorja.
Az új downsize kikönnyítet gépek rég széthullanak, mikor ezek még mindig menni fognak!
Hát ha nem fosnék hogy beválogatok egy gondos gazdás Ktm-be játszós motornak vennék is de csak egy túra motor mellé nem hajlik már a derekam sem.


Cbr600f4i meg egy 530 exc
Okés! Majd számolj be mi lett a történet vége.
Már csak két nap és tapad a gumi
Na ettől félek én is. 60pár lóerő elégnek kéne legyen csak akkor hiányzik a móka. Inkább az ezredes.

Na ne offoljuk szét a topikot.

Hallottam f4i-ben van csörgőkígyó ;-)
Igen ezért tetszik nekem is. Mentem a 650 régivel es az újjal is.
A régi külalakra szerintem ütősebb. Csak mikor odahúztam neki volt furcsa hogy a fordulat szám kúszik felfelé de nem tépi le a karom a gyorsulás
Szögletesebb vstrom jobban bejön. Meg ahogy mondod tartja az árát. Drága.
1000 dl váltója szokott szarakodni. A 2007 évjáratú már jónak számít addigra orvosolták. Eléggé szereti rángatni a láncot. Nagyobb tempónál elég erős turbulencia és bugás bár ez sisak függő is.
A kicsi dl fékrendszere nem egy brutális cucc mondhatni gyengécske viszont könnyebben kezelhető mint a nagy és nem rángatja a láncot.
Ha már 1000 a Varaderot nézd meg jobb fék futómű és nem rángatja a láncot. És jobban tartja az árát is.
Bocs. Telóról írtam azért a rejtvény
Közben arra jutottam, h elmegyek wilker hondához. Nekik van csomó gépük. Egy helyen lehet ülésprógátni őket. Most mondjuk kinéztem egy dl1000-t .

Még azt leírhatnátok, h mire kell figyelni vásárláskor