Szia!
Szerintem is kb. 10.000 körül bír a guma, de persze ez sok mindentől függ.
Lehet esély arra, hogy kevés kilométeres, de ami nagyon fontos és figyelj a megnézésnél: fékbetét kopása illetve a lánc kopása (no meg ez a gyári gumi kérdés nagyon árulkodó). Nem tudom, hogy mennyi kilométerről beszélünk, de ha nagyon (5000-9000) kevés akkor ezeknek a kopását egyáltalán nem láthatod.
Azért mondom most ez így, mert éppen ma megyek egy 5000km-es VFR 800-ast megvenni ami 2007-es és a gyári gumik vannak rajta, és a többin semmi kopás nem látszik (és be lett vizsgáltatva). És még itt pluszba a bedöglött benzin is árulkodó volt az Én esetemben.
Persze ez sem garancia arra, hogy nem cserélték le a dolgokat rajta, de a gumi lenne a kulcs kérdés. Sajnos nem találom a gyári manuált a 2006-hoz, mert abba elvileg benne van.
Este megnézem, hogy a kiskönyvbe mi van írva az enyémhez. Ha jól emlékszem oda be volt írva a gyári gumi márka.
Én 10.000 körül dobtam le a szettet, de ez eléggé szubjektív. Mehet kicsit többet vagy kevesebbet is. Az első gumi jellemzően többet kibír.
Egyébként nem kell félni a sok kilométeres motoroktó sem, ez a típus a világból is kimegy....
Persze a visszatekergetett, meg lecserélt km óra nem sok jóra biztat. Aztán véletlenül ki lehet fogni egy 5000-t futott 8 éves példányt, ez ritka, de volt ilyen.
köszi!
:) jaja épp ezt próbálom kideríteni hogy esetleg esélyes e a kevés km.
persze tudom nem garantált hogy az a gumi maradt rajta még akkor sem ha kevés a km
mostmár csak annyi kérdésem lenne hogy mennyi km-t bírhat egy ilyen gumi?
Valaki tudna választ adni arra a kérdésre hogy egy 2006 12. havi f4-es gyárilag milyen gumival van szerelve? Esetleg több tipus is esélyes?
Köszi előre is!
A szerző egyébként az a Fodor Donát, alias Dodor aki még a hőskorban a Superbike magazinba is írt, ahová egyébként nem szoktak fakezű újságírókat felvenni, az összes superbike-os eléggé tudott motorozni. Érdemes megfontolni, amit mond.
Hali nemtom
Nem tudnád elküldeni az emailemre a szervizkönyvet?
Nagyon megköszönném,jelenleg lassan kuplunglamella csere lesz...
Email: bodoadamvtkukacfreemail.hu
Üdv!
Tudom, hogy ez a Cibere fórum, de ezt követem napi szinten,
és látom, hogy van "rádióforgalmazás" bőven, így vártam választ.
Természetesen először a boci fórumba írtam be.
Egyébként elhoztuk, jó bőrben van a masina, nekem továbbra sem tetszik,de hát ízlések és pofonok
Nem törött, nem tákolt masina remélem beválik a tulajnak.
Szerintem is kb. 10.000 körül bír a guma, de persze ez sok mindentől függ.
Lehet esély arra, hogy kevés kilométeres, de ami nagyon fontos és figyelj a megnézésnél: fékbetét kopása illetve a lánc kopása (no meg ez a gyári gumi kérdés nagyon árulkodó). Nem tudom, hogy mennyi kilométerről beszélünk, de ha nagyon (5000-9000) kevés akkor ezeknek a kopását egyáltalán nem láthatod.
Azért mondom most ez így, mert éppen ma megyek egy 5000km-es VFR 800-ast megvenni ami 2007-es és a gyári gumik vannak rajta, és a többin semmi kopás nem látszik (és be lett vizsgáltatva). És még itt pluszba a bedöglött benzin is árulkodó volt az Én esetemben.
Persze ez sem garancia arra, hogy nem cserélték le a dolgokat rajta, de a gumi lenne a kulcs kérdés. Sajnos nem találom a gyári manuált a 2006-hoz, mert abba elvileg benne van.
Este megnézem, hogy a kiskönyvbe mi van írva az enyémhez. Ha jól emlékszem oda be volt írva a gyári gumi márka.
Egyébként nem kell félni a sok kilométeres motoroktó sem, ez a típus a világból is kimegy....
Persze a visszatekergetett, meg lecserélt km óra nem sok jóra biztat. Aztán véletlenül ki lehet fogni egy 5000-t futott 8 éves példányt, ez ritka, de volt ilyen.
:) jaja épp ezt próbálom kideríteni hogy esetleg esélyes e a kevés km.
persze tudom nem garantált hogy az a gumi maradt rajta még akkor sem ha kevés a km
mostmár csak annyi kérdésem lenne hogy mennyi km-t bírhat egy ilyen gumi?
Csak nem találtál egyet, amin még gyári gumi van?
Köszönöm a véleményeket...
Valaki tudna választ adni arra a kérdésre hogy egy 2006 12. havi f4-es gyárilag milyen gumival van szerelve? Esetleg több tipus is esélyes?
Köszi előre is!
Egyébként teljesen mindegy, mindkettő márkás és jó olaj.
Nézegettem hogy vagy a Motul 5100 4T 10w-50 vagy a Honda specifikus Repsol 4T Racing 10w-50 legyen...
Mind a kettő észterbázisú?
10motoros tévhit
A szerző egyébként az a Fodor Donát, alias Dodor aki még a hőskorban a Superbike magazinba is írt, ahová egyébként nem szoktak fakezű újságírókat felvenni, az összes superbike-os eléggé tudott motorozni. Érdemes megfontolni, amit mond.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.
Nagyon jó könyvecske
Dobj egy mailt
Foglalkozol még fékbetéttel? Kéne előre egy garnitúra...
Én sem vennék ilyen "öblös bogarat"
De van akinek bejön
http://www.cbrextreme.com/down...
Service Manual
Nem tudnád elküldeni az emailemre a szervizkönyvet?
Nagyon megköszönném,jelenleg lassan kuplunglamella csere lesz...
Email: bodoadamvtkukacfreemail.hu
Tudom, hogy ez a Cibere fórum, de ezt követem napi szinten,
és látom, hogy van "rádióforgalmazás" bőven, így vártam választ.
Természetesen először a boci fórumba írtam be.
Egyébként elhoztuk, jó bőrben van a masina, nekem továbbra sem tetszik,de hát ízlések és pofonok
Nem törött, nem tákolt masina remélem beválik a tulajnak.