Köszönöm a segítségeteket, így már megoldom! :-)
Mèg annyi, hogy én max leengedéskor az alsó gumitömlőt bontottam volna meg, hol találnám a hűtővíz leengedésére szolgáló csavart?
Mi is hamarosan megyünk ilyen gépet megnézni,
nekem furcsa,hogy ennyire feldobozolt motorral elég hosszú túrákra szoktak menni, ahhoz képest kevés kilométer van bent.
Én nemrég vettem ebay-ről, de nekem nem vált be, a fék és a kuplung használata is fura lett. Nem olyan határozott mint a gyári karokkal, hanem olyan "szivacsos". Ráadásul a kuplungkar beleér a fejidomba is, ezért próbáltam egy kicsit lefaragni belőle (mármint a kuplungból), de nem lett túl esztétikus.
Amiért én megvettem, hogy a kuplung fogáspontját közelebb hozza abban jó, szép is, a kidolgozottsága sem rossz kínai létére, de szerintem megy vissza a gyári, ez meg vésztartalék lesz.
Mielőtt veszel mindenképpen próbáld ki!
Hali!
Nemrég olvastam, hogy valaki vett itt közületek állítható fék-kuplung kar szettet, de már nem tudom, ki. Van ötletetek hol tudok a paripánkhoz valót beszerezni ?
Van egy ilyen az ismerősi körben sok hibája nem volt pedig már pár éve megvan neki.A féktárcsát ellenőrizd hogy van e válla,illetve hogy a hűtő furatnál van e repedés.Meg az általános dolgok váz futómű,illetve menet közben hogy viselkedik (elég stabil gép).De szerintem van it az sp-n ilyen forum.
Mit érdemes figyelembevenni ezeknél a típusoknál az általános dolgokon kívül? (Törésre utaló jelek, fékbetétek, lánc, stb szemmel látható alkatrészek)
Típushibáik vannak ezeknek a masináknak?
Köszi, pacsi!
Helló a hűtőról csak forró víz/motor eset tilos levenni a kupakot, mert ekkor túlnyomás van a rendszerben és kispriccel és megégethet.
Ha cseréled a folyadékot akkor miután leengedted és vissza tekerted a leeresztő csavart, töltsd fel a rendszert a hűtő tetejénél és a kiegyenlítő tartályba is a két szint közé. Tegyed vissza a kupakot a hűtőre.
- Én ilyenkor kézzel meg szoktam nyomkodni a gumicsöveket, ezzel elősegítve a légtelenítést, majd a nyomkodás után után töltöm a hűtőnél a rendszert. Ha már nem levegősödik fel a hűtő akkor visszazárok mind kupakot.-
Ez után elindítom a motort. Ilyenkor szoktam kerülni egyet illetve megvárom, hogy bekapcsoljon a venti. (F4i-n 108°C). Miután kihűlt a gép ellenőrzöm a folyadékszintet a kiegyenlítő tartályban és ha kell utána töltök.
Èrdekes akkor minek tett kupakot a hűtőre a japo valószínű azèrt írja a könyv mert levegő marad benn de azt úgyis kidolgozza ès szív helyette vízet a kiegyenlítőből most cserèlem már másodszor èn mindig a hűtőt felöntöm szèp lassan hogy tudjon telni minèl kevesebb levegő maradjon benn azt utánna párszor ránèzek a kiegyenlítőre ès után töltök ha szüksèges oszt annyi
Hej skacok! Semmi ördöngőség csak le akarom cserélni a fagyállót...
Annyi kérdésem lenne, hogy a könyv eléggé tiltja a közvetlenül hűtőbe töltést és a kiegyenlítő tartályt protezsálja, járható út az onnan betöltést, mert lejjebb is van, mint maga a hűtő...
Mondjuk a Hondától
Nekem eddig egytől egyig beszereztek mindent egy hét alatt
A szerviz e-mail címre írd meg az óhajod http://www.karasna.hu/elerheto...
Sziasztok!
Az alábbi alkatrészeket keresném CBR600 F3 motoromhoz!
Kormány súly gumi+rögzítő lemez 2-2db, valamint bal oldali belső burkolat.
Akinek lenne , kérem írjon!
Szép napot!
Én meg csípem őket :-)
amúgy engem nem zavar a kérdés, de passz
Mèg annyi, hogy én max leengedéskor az alsó gumitömlőt bontottam volna meg, hol találnám a hűtővíz leengedésére szolgáló csavart?
nekem furcsa,hogy ennyire feldobozolt motorral elég hosszú túrákra szoktak menni, ahhoz képest kevés kilométer van bent.
Amiért én megvettem, hogy a kuplung fogáspontját közelebb hozza abban jó, szép is, a kidolgozottsága sem rossz kínai létére, de szerintem megy vissza a gyári, ez meg vésztartalék lesz.
Mielőtt veszel mindenképpen próbáld ki!
Nemrég olvastam, hogy valaki vett itt közületek állítható fék-kuplung kar szettet, de már nem tudom, ki. Van ötletetek hol tudok a paripánkhoz valót beszerezni ?
Ismerősömnek megyünk hétvégén megnézni ezt a motort:
Boci 750
Mit érdemes figyelembevenni ezeknél a típusoknál az általános dolgokon kívül? (Törésre utaló jelek, fékbetétek, lánc, stb szemmel látható alkatrészek)
Típushibáik vannak ezeknek a masináknak?
Köszi, pacsi!
Ha cseréled a folyadékot akkor miután leengedted és vissza tekerted a leeresztő csavart, töltsd fel a rendszert a hűtő tetejénél és a kiegyenlítő tartályba is a két szint közé. Tegyed vissza a kupakot a hűtőre.
- Én ilyenkor kézzel meg szoktam nyomkodni a gumicsöveket, ezzel elősegítve a légtelenítést, majd a nyomkodás után után töltöm a hűtőnél a rendszert. Ha már nem levegősödik fel a hűtő akkor visszazárok mind kupakot.-
Ez után elindítom a motort. Ilyenkor szoktam kerülni egyet illetve megvárom, hogy bekapcsoljon a venti. (F4i-n 108°C). Miután kihűlt a gép ellenőrzöm a folyadékszintet a kiegyenlítő tartályban és ha kell utána töltök.
Annyi kérdésem lenne, hogy a könyv eléggé tiltja a közvetlenül hűtőbe töltést és a kiegyenlítő tartályt protezsálja, járható út az onnan betöltést, mert lejjebb is van, mint maga a hűtő...
Nekem eddig egytől egyig beszereztek mindent egy hét alatt
A szerviz e-mail címre írd meg az óhajod
http://www.karasna.hu/elerheto...
Érdeklődnék,hogy hol tudnék beszerezni szelepfedél tömítést az F4-em hez? Felhívtam 4-5 motoros boltot és nem tudnak.....
előre is köszi!
hawespeed9514x@hotmailPONTcom
Köszi!
Az alábbi alkatrészeket keresném CBR600 F3 motoromhoz!
Kormány súly gumi+rögzítő lemez 2-2db, valamint bal oldali belső burkolat.
Akinek lenne , kérem írjon!
Szép napot!