Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Speciel az SV-t is kidobtam egyéven belül mert nekem koszosnak tünt.
A szántóföldes motorozást csak poénnak szántam, gondolom ezt te is levetted
Egyértelmű nagyon nem mindegy, hogy milyen kialakítású a motor levegő rendszere. Nagyon nem mindegy, hogy hol van-vannak a légszívó csatornák nyílásai, ez típusfüggő. Van olyan mit te is írtál a villahid környékén, idom elejében, motor oldalánál vagy akár az ülés alatt is. Ez nagymértékben befolyásolja a légszűrőhöz bejutható szennyeződés mértékét.
Ezért is és más tényezők végett is lehetnek egyes motoroknál és felhasználóknál más-más szennyezettségi szintűek a levegőszűrők.
2013 ban vettem át a gépet egyik komámtól.
2005 ös! Gyári aksi, hűtőfolyadék, lelakott lánc miegymas...
Ő olyan volt hogy a bőrruháját sosem takaritotta le, hadd lássák a tempót rajta... ezek után én 2014 ben minden kopóalkatreszt kicseréltem, de a levegőszűrőt nem, mert a haver aki szerelte azt mondja semmi gondja, láttam is, tök tiszta volt. Nem vagyok biztos benne hogy ez nem a gyári...!
Belevágom, lesz ami lesz...
én nem vagyok gépész, de azt gondolom, hogy a motor annyi levegőt szív amennyi kell neki...
Nézd meg pontosan honnan is szív levegőt a cbr.
Gondolom a váznyak környékén zárt térből.
Ez meg közvetlen a villahíd felöl kapja az áldást direktbe.
Az becsületes nekem 30e km után is úgy nézett ki a szűrőm mint ha előtte nap raktam volna bele
Soha életben nem mentem szántóföldön,Jobbára Ausztria,szlovénia,horvátország,olaszország szerpentinesebb végén és budapest környéke kisebb részen.
Tény hogy a másodrendű utakat kedvelem abból is az eldugottabb kanyaros részét de a gyári szűrő ilyen.
Ha benézel a lámpák alá és szerencsésen vannak a fényviszonyok láthatod a szűrő koszosabb felét.
Van némi köze hozzá hogy a gép eredetije ramair rendszerű.
Csak innen eltávolították.
Minden évben szétszedem és tisztítom, de még soha nem volt ilyen retkes a szűrő a gépben. Földutakra endúró való srácok, nem ezek a vasak
Nem tudom te hol mész, szántóföldön?

18.000 km-eket mentem gyári szűrővel, de soha nem nézett ki így egyik sem. Szinte tiszta volt, még gondoltam is rá, hogy minek cseréljem.
Ha nem hiszitek el, lefényképezem
KB évente cserélem a gyári szűrőt.
Ez jelent 7-9000 Km-t.
A légszűrő ennél jelentősen koszosabb már 6-8000 Km alatt is.
Kizárt hogy évente 1-2 tisztítással megússza az ember úgy hogy nem fog beszívni port.
És ezt nem lehet észrevenni.
Pláne nem motorozással.
Kiváltképp az inyektorosoknál.
Egy kompressziómérést meg kéne ejteni a régóta sportszűrős kollégáknak.
Ha nem vallásosan 2-3e-renként takarítják szart sem ér.

De mindenki azt tesz a motorjával ami jól esik.
Nemtudom elektro-motor megosztotta velünk aztán gondoltam én is leírom
Én meg közlekedésmérnök Na de hogy jön ez ide?
Úgy gondolom kiszámolta anno a kicsi Japó mérnök mennyi levegő szükséges nekije. (gyári setuphoz)
Teljesen egyetértek.

Ha senki nem használna gyári légszűrőt meg gyári vezérműlánc-feszítőt, akkor semmit nem lehetne eladni egy CBR600F-hez, mert soha nem romlik el semmi

Esetleg még vehetünk Yuasa akkumulátort negyvenezerért
Én meg Informatikus is meg Gépésztechnikus is
Én meg informatikus vagyok :D
Sziasztok! F sportra keresnék eladó üléspúpot, vagy esetleg olyat aki készít ilyeneket! Ha tudtok valamit vagy valakit, kérlek ne tartsátok magatokban! Köszönöm!:)
Nekem is K&N szűrőm van, 65000 km-nél járok, a motornak semmi problémája nem volt, és ez miatt nem is lesz. Rendszeres tisztítás és olajzás a lényeg. A légszűrőház tiszta oldalán még egy porszemet nem találtam soha. Szerintem nyugodtan használhatja az, aki nem lusta szezononként 1x-2x kiszedni, és rendbe rakni.
Nekem gazdasági végzettségem van, és ez nekem jobban megéri.
Sportszűrőt használva ércesebb szívóhang is tapasztalható.
Gépészeti végzettségem is van. Ezt akartam írni.
Én pedig fel nem tenném az én motoromra. Ízlések és pofonok...!
Gépészeti végzettségem van.
60 ezer van a gépemben most csináltattam nála egy állapot felmérést minden tökéletes állapotban van a sportszűrő használata ellenére.
Már vagy 6 éve K&N sportszűrőt használok a gépben csak jót tudok vele kapcsolatban mondani. Minden évben egyszer kiszedem alapos tisztítás, utána befújom a hozzá tartozó olajjal és már mehet is vissza. A gyári száraz levegőszűrőt én két évente cseréltem (elég húzós az ára) szerintem ennél tovább benne hagyni nem érdemes még ha néha kifuvatod levegővel akkor sem. A sportszűrőt évente tisztítom és olajozom, ez jóval kevesebbe kerül mint a másik két évenkénti cseréje.
A jól lekezelt sportszűrő is ugyan úgy megfogja a szennyeződést csak annak a tisztítására és olajozására oda kell figyelni.
Én ajánlom, ha odafigyelsz rá semmi hátrányt, károsodást nem okoz. A moci meg érezhetően combosabb lett a használatával.
" minden cigány a saját lovát dicséri"! Tegyétek! Dehogy akarok bárkit lebeszélni! Majd amikor lemegy 5-ös kompresszióra rájöttök magatok is.
Nyilván nem káros, ha megfelelően van kezelve...
Csak jót olvasok róla! meg jót hallok...!
Urak! A jó Isten áldjon meg titeket vagy öt-hat apró gyerekkel! A versenyzőnek ha felraknak sport légszűrőt leszarja, mert ott állnak a műhelyben sorban a polcon a tartalék henger-dugattyú főtengelyek! Nem számít ha a homokot beszívja, mert 3-4 verseny után úgyis kicserélik.
Ti is ezt fogjátok tenni?!
Hadd tegye fel, lehet hogy betonozni akar, és kell neki a sóder!
Nekem volt a kezemben K&N sportszűrő, és én nem raknám bele a motoromba.
Több levegőt átenged ez tény, de azokon a "hatalmas" lyukakon simán beenged egy csomó retket is.