A szántóföldes motorozást csak poénnak szántam, gondolom ezt te is levetted
Egyértelmű nagyon nem mindegy, hogy milyen kialakítású a motor levegő rendszere. Nagyon nem mindegy, hogy hol van-vannak a légszívó csatornák nyílásai, ez típusfüggő. Van olyan mit te is írtál a villahid környékén, idom elejében, motor oldalánál vagy akár az ülés alatt is. Ez nagymértékben befolyásolja a légszűrőhöz bejutható szennyeződés mértékét.
Ezért is és más tényezők végett is lehetnek egyes motoroknál és felhasználóknál más-más szennyezettségi szintűek a levegőszűrők.
2013 ban vettem át a gépet egyik komámtól.
2005 ös! Gyári aksi, hűtőfolyadék, lelakott lánc miegymas...
Ő olyan volt hogy a bőrruháját sosem takaritotta le, hadd lássák a tempót rajta... ezek után én 2014 ben minden kopóalkatreszt kicseréltem, de a levegőszűrőt nem, mert a haver aki szerelte azt mondja semmi gondja, láttam is, tök tiszta volt. Nem vagyok biztos benne hogy ez nem a gyári...!
Belevágom, lesz ami lesz...
én nem vagyok gépész, de azt gondolom, hogy a motor annyi levegőt szív amennyi kell neki...
Soha életben nem mentem szántóföldön,Jobbára Ausztria,szlovénia,horvátország,olaszország szerpentinesebb végén és budapest környéke kisebb részen.
Tény hogy a másodrendű utakat kedvelem abból is az eldugottabb kanyaros részét de a gyári szűrő ilyen.
Ha benézel a lámpák alá és szerencsésen vannak a fényviszonyok láthatod a szűrő koszosabb felét.
Van némi köze hozzá hogy a gép eredetije ramair rendszerű.
Csak innen eltávolították.
18.000 km-eket mentem gyári szűrővel, de soha nem nézett ki így egyik sem. Szinte tiszta volt, még gondoltam is rá, hogy minek cseréljem.
Ha nem hiszitek el, lefényképezem
KB évente cserélem a gyári szűrőt.
Ez jelent 7-9000 Km-t.
A légszűrő ennél jelentősen koszosabb már 6-8000 Km alatt is.
Kizárt hogy évente 1-2 tisztítással megússza az ember úgy hogy nem fog beszívni port.
És ezt nem lehet észrevenni.
Pláne nem motorozással.
Kiváltképp az inyektorosoknál.
Egy kompressziómérést meg kéne ejteni a régóta sportszűrős kollégáknak.
Ha nem vallásosan 2-3e-renként takarítják szart sem ér.
Sziasztok! F sportra keresnék eladó üléspúpot, vagy esetleg olyat aki készít ilyeneket! Ha tudtok valamit vagy valakit, kérlek ne tartsátok magatokban! Köszönöm!:)
Nekem is K&N szűrőm van, 65000 km-nél járok, a motornak semmi problémája nem volt, és ez miatt nem is lesz. Rendszeres tisztítás és olajzás a lényeg. A légszűrőház tiszta oldalán még egy porszemet nem találtam soha. Szerintem nyugodtan használhatja az, aki nem lusta szezononként 1x-2x kiszedni, és rendbe rakni.
Nekem gazdasági végzettségem van, és ez nekem jobban megéri.
Sportszűrőt használva ércesebb szívóhang is tapasztalható.
Már vagy 6 éve K&N sportszűrőt használok a gépben csak jót tudok vele kapcsolatban mondani. Minden évben egyszer kiszedem alapos tisztítás, utána befújom a hozzá tartozó olajjal és már mehet is vissza. A gyári száraz levegőszűrőt én két évente cseréltem (elég húzós az ára) szerintem ennél tovább benne hagyni nem érdemes még ha néha kifuvatod levegővel akkor sem. A sportszűrőt évente tisztítom és olajozom, ez jóval kevesebbe kerül mint a másik két évenkénti cseréje.
A jól lekezelt sportszűrő is ugyan úgy megfogja a szennyeződést csak annak a tisztítására és olajozására oda kell figyelni.
Én ajánlom, ha odafigyelsz rá semmi hátrányt, károsodást nem okoz. A moci meg érezhetően combosabb lett a használatával.
Urak! A jó Isten áldjon meg titeket vagy öt-hat apró gyerekkel! A versenyzőnek ha felraknak sport légszűrőt leszarja, mert ott állnak a műhelyben sorban a polcon a tartalék henger-dugattyú főtengelyek! Nem számít ha a homokot beszívja, mert 3-4 verseny után úgyis kicserélik.
Ti is ezt fogjátok tenni?!
Nekem volt a kezemben K&N sportszűrő, és én nem raknám bele a motoromba.
Több levegőt átenged ez tény, de azokon a "hatalmas" lyukakon simán beenged egy csomó retket is.
Egyértelmű nagyon nem mindegy, hogy milyen kialakítású a motor levegő rendszere. Nagyon nem mindegy, hogy hol van-vannak a légszívó csatornák nyílásai, ez típusfüggő. Van olyan mit te is írtál a villahid környékén, idom elejében, motor oldalánál vagy akár az ülés alatt is. Ez nagymértékben befolyásolja a légszűrőhöz bejutható szennyeződés mértékét.
Ezért is és más tényezők végett is lehetnek egyes motoroknál és felhasználóknál más-más szennyezettségi szintűek a levegőszűrők.
2005 ös! Gyári aksi, hűtőfolyadék, lelakott lánc miegymas...
Ő olyan volt hogy a bőrruháját sosem takaritotta le, hadd lássák a tempót rajta... ezek után én 2014 ben minden kopóalkatreszt kicseréltem, de a levegőszűrőt nem, mert a haver aki szerelte azt mondja semmi gondja, láttam is, tök tiszta volt. Nem vagyok biztos benne hogy ez nem a gyári...!
Belevágom, lesz ami lesz...
én nem vagyok gépész, de azt gondolom, hogy a motor annyi levegőt szív amennyi kell neki...
Gondolom a váznyak környékén zárt térből.
Ez meg közvetlen a villahíd felöl kapja az áldást direktbe.
Tény hogy a másodrendű utakat kedvelem abból is az eldugottabb kanyaros részét de a gyári szűrő ilyen.
Ha benézel a lámpák alá és szerencsésen vannak a fényviszonyok láthatod a szűrő koszosabb felét.
Van némi köze hozzá hogy a gép eredetije ramair rendszerű.
Csak innen eltávolították.
18.000 km-eket mentem gyári szűrővel, de soha nem nézett ki így egyik sem. Szinte tiszta volt, még gondoltam is rá, hogy minek cseréljem.
Ha nem hiszitek el, lefényképezem
Ez jelent 7-9000 Km-t.
A légszűrő ennél jelentősen koszosabb már 6-8000 Km alatt is.
Kizárt hogy évente 1-2 tisztítással megússza az ember úgy hogy nem fog beszívni port.
És ezt nem lehet észrevenni.
Pláne nem motorozással.
Kiváltképp az inyektorosoknál.
Egy kompressziómérést meg kéne ejteni a régóta sportszűrős kollégáknak.
Ha nem vallásosan 2-3e-renként takarítják szart sem ér.
De mindenki azt tesz a motorjával ami jól esik.
Úgy gondolom kiszámolta anno a kicsi Japó mérnök mennyi levegő szükséges nekije. (gyári setuphoz)
Ha senki nem használna gyári légszűrőt meg gyári vezérműlánc-feszítőt, akkor semmit nem lehetne eladni egy CBR600F-hez, mert soha nem romlik el semmi
Esetleg még vehetünk Yuasa akkumulátort negyvenezerért
Nekem gazdasági végzettségem van, és ez nekem jobban megéri.
Sportszűrőt használva ércesebb szívóhang is tapasztalható.
Gépészeti végzettségem van.
A jól lekezelt sportszűrő is ugyan úgy megfogja a szennyeződést csak annak a tisztítására és olajozására oda kell figyelni.
Én ajánlom, ha odafigyelsz rá semmi hátrányt, károsodást nem okoz. A moci meg érezhetően combosabb lett a használatával.
Csak jót olvasok róla! meg jót hallok...!
Ti is ezt fogjátok tenni?!
Több levegőt átenged ez tény, de azokon a "hatalmas" lyukakon simán beenged egy csomó retket is.