Sziasztok.
Az f3 kis fogaskereke jt gyártmány, szimmetrikus, mindegy hogy rakom rá a tengelyre?
Én szimetrikusnak láttam, szerintem az. De ha tévedek javitsatok ki. Köszönöm!
Szijasztok nem régen vettem egy f2 est és arra kérnélek benneteket hogy valaki tudna e segiteni abba hogy menyj olaj kell bele milyen fajta. Meg a hütő vig is szintén meg ilyen hasonló adatokra lennék kiváncsi mert kerestem de nem találtam ilyen informáciot sehol. Köszönet
Szivato, a karbiban nincs beállva? Üzemanyag szűrő? Elzáró csap mukodik?
Nekem pl 7 evet alt a motorom es a szivató nem működött de nyitott normál állásban ragadt be. Ha zárt állapotban van akkor ugye kevés levegőt kap
Valaki megtudná mondani miért szopat a motorom? (cbr 600 f1 pc23) önindító teker új akksi új gyertyák de a motor nem indul csak durran párat a kipufogó .
Ez sajnos nem jó, mert pc23-as a típus amit keresek.
elektro-motor :
Most szétszedtem amennyire kellett hogy lássak minden kábelt, úgyhogy átnézem szépen lassan. Plusz egy kis meglepi.. Bemászott az egér télen a legszűrőházba...
Át kellene nézni a motor hálózatát. Megnézni a gyújtáselektronika panelbe beforrasztott lábait, nem azok vannak-e kitörve a panelból. Stb...stb. Nem egyszerű dolog és sok türelmet igényel.
Akku csere megvolt, most van benne egy vatta új varta. Az előző gazdája is szenvedett vele rendesen, volt márkaszervízben is és nem tudtak rájönni. Most egy amcsi fórumon olvastam valakit akinek hasonló baja volt és ő a CDI cserével orvosolta. Ezt még kipróbálom, bár most szereznem kellene egy másik ilyen gyújtásvezérlőt.
Próbáld ki új akkuval.
Cimborám ugyanezzel a gonddal küzd egy cbr 1000 f -el.
Hiába tekert szépen az önindító egyszerűen nem indult.
Ha tolta vagy bikázta pöccre indult.
Akkut megmérték terheléssel is jó volt, de mégse volt elég.
Új akkut vett, azzal szépen indult két szezonon keresztül, de most megint kezdi, szóval idén is akkucsere lesz.
Talán az elektronika fáradt el, talán az önindító vesz fel túl sok áramot.
Egyszerűbb új akkut venni mint kinyomozni.
Nézd meg a "start-stop" gombot az lehet kontakt-hibás. Legalábbis nekem a CBX en van ilyen gomb. Nekem van egy másik biztonsági dolog is : ha sebességben van a motor nem engedi hogy önindítózzak. De nálad nem ez a gond.
Én is mindig kerülgettem útban volt vettem ilyen tárolót amin rajt a négy kerék de úgy is útban volt állandóan aztán mondom kéne kezdeni vele valamit na ott nincs útban
Vettem M16-os menetes szárat nekem a garázs másik felén van egy tároló helyiség meg fatároló átfúrtam a falat átdugtam rajt a menetes szárat innen onnan vágattam lézerrel átmérő 10cm-es 3mm lemezből karikát középen 16-os lyukkal mint egy nagy alátét innen onnan rá anya összehúzattam méretre vágtam a menetes szárat a felni közepébe meg esztergáltattam egy alu betétet hogy ne a felni legyen a menetes száron feltesz anya kézzel ráteker azt felni ottmarad
Annyi hogy vágtam mögé vastag kartonból köröket ne a falnak legyen nekitéve
Na ez hosszúra sikeredett ha nem érthető holnap esetleg lekapom egyiket azt lefényképezem
Az f3 kis fogaskereke jt gyártmány, szimmetrikus, mindegy hogy rakom rá a tengelyre?
Én szimetrikusnak láttam, szerintem az. De ha tévedek javitsatok ki. Köszönöm!