Üdv.cbr 600 f1 emmel rengeteg probléma után úgy döntöttem veszek bele komplett blokkot.egy f2 es motorjára esett a választás. Szerintetek bele tudom rakni?
Szerintem mindegyik jó választás. A motor az ua. Nekem injektoros van, nekem még nem volt vele semmi gondom. Igaz még csak 5000km mentem vele mióta megvan, így van benne 37300 km. De haverommal beszéltem aki a fehérvári hondában a szerelő. Ő mondta, hogy anno volt náluk egy 130e km-t futott injektoros példány amit ők szervizeltek megvétel óta és ott sem volt semmi probléma, csak szokások kopó dolgokat kellett cserélni.
Még egy kérdést engedjetek meg nekem... F4-ből melyiket javasoljátok jobban: a régebbi karburátorosat vagy már az újabb injektorosat? Melyikkel van kevesebb gond? Mik a tapasztalatok? Mert formára a régebbi 2000-es F4-ek is tetszenek...
Köszönöm szépen a gyors reakciót mindenkitől. Mindenképp viszek magammal motor szerelő ismerőst. Egy megtekintést mindenképp megér főleg hogy nincs messze...de ezt a döntést nem szabad elkapkodni... Nézelődök folyamat :D
Helló. Egy éve nekem is pont ezt mondták a motorra amikor én is érdeklődtem utána. Én sem voltam személyesen megnézni, mert pont a másik irányba indultam el megnézi egy motort és végül azt meg is vettem.
A tükrök alatt a fejidom az után gyártott kínai plexi miatt repedhet meg, ha nem külső behatástól, de az úgyis látszik. Egyébként mindképpen vigyél valaki hozzáértő személyt megnézni a motort. A legjobb ha F4i tulajt találsz aki rá tud nézni a gépre, mert neki lesz viszonyítási alapja.
Egyébként kicsit furának tartom, hogy nem tudták már több mint 1 éve eladni azt a motort, mert árban akkor sem volt olyan rossz, meg a képeken is nagyon jól néz ki. Minden esetre sok sikert a vásárláshoz. Szerintem nem fogsz csalódni a típusban. Én sem csalódtam.
F4-en nem tapasztaltam a tükrök rezonálását még semmilyen fordulaton sem, pedig ha rezonál azt észreveszed mert homályosan adja a tükörképet. Az meg hogy ettől elrepedne a fejidom és ráadásul ez típushiba azt meg végképp nem tapasztaltam és nem is hallottam, pedig van pár F4- es a haveri körömben. Az a fejidom más miatt repedt el, de ez csak az én véleményem és én sem láttam a gépet.
Egyébként az általános dolgokon kívül nem nagyon kell plusz dolgokat átnézni, a vezláncfeszítő tényleg az egyedüli sarkalatos pontja a típusnak, de ha az nem jó akkor azt úgy is meghallod.
Gépet vásárolni soha ne menj egyedül, vigyél magaddal valakit ( az a legjobb ha "szakértő") mert aki nincsen úgy felvillanyozva mint a leendő tulajdonos az sokkal hamarabb észrevesz hibákat és sokkal reálisabban látja a dolgokat.
Jó vételt kívánok! Csalódni nem fogsz a vasban!
Kb egy évvel ezelött én is ebben a cipőben jártam mint Te.
Én is beszéltem velük és nekem is ezt mondták. Mikor olvastam
a hozzászólásodat egyből ráismertem. A minap kíváncsiságból
mézegettem az eladó motorokat és láttam, hogy az a motor még
mindig nem kelt el pedig én már több mint egy éve néztem.
Ezt még nem hallottam hogy lenne ilyen van a haveri körben f4 f4i egyiktől sem hallottam ilyet.Viszont a cbr-ek típus hibája a vezérműlánc feszítő egyidő után elfárad .Meg a feszültségszabályzó ami még szeret meghibásodni.A vezérmű lánc 3 6 ezernél csörgöt be ha a feszítő kifárdt legalább is az enyémen.
Sziasztok! Most tervezem megvenni első motoromat. A választásom egy 600F4-re esne. Ki is néztem egyet magamnak. Telefonos érdeklődésre azt mondták, hogy az F4-eseknél típus hiba, hogy a visszapillantó tükör rezonanciája miatt megreped a fejidom? És hogy a motoron is van ilyen. Valóban típushiba? Van rá valami megoldás? Amúgy teljesen egyben van a motor így első körben. Természetesen a személyes megtekintést is megfogom ejteni, de szeretnék informálódni a típushibákról... Akár más megfigyelnivaló tippet is szívesen várok..
így van pontosan. :) de nekem már valószínüleg megfúrták a gyertyafészket nagyobbra ezért a gyári (dpr8ea-9) gyertya nem megy bele. ezért kellene valami hasonló tulajdonságú gyertya csak 14 es menettel. én kinéztem egyet : ngk bcpr9es-11. szerintetek ez megfelelne?
Hali én nem rég cseréltem a pc20-amban gyertyát és a 16-os dugokulcs (vagy minek nevezik) volt a nyerő, mert a 16 os gyertyakulcs annyira passzos volt hogy csak akkor fertem volna hozzá ha leszedem a hűtőt.
Ha igaz amit írsz, hogy pc23-as motor van benn abba a gyári gyertya az
NGK DPR9EA-9 de ez a gyertya is 12-es menetes 18-as kulccsal, akkor hogy van ez szerintem olyan nincs is ami 14-es menetes és 16-os kulccsal van gondolj bele amit keresel 16-os laptávval 14-es menet hol férne el az alátét a gyertyán?
Mellesleg jó duma eladó részéről, de azért köze nincs a valósághoz.
A tükrök alatt a fejidom az után gyártott kínai plexi miatt repedhet meg, ha nem külső behatástól, de az úgyis látszik. Egyébként mindképpen vigyél valaki hozzáértő személyt megnézni a motort. A legjobb ha F4i tulajt találsz aki rá tud nézni a gépre, mert neki lesz viszonyítási alapja.
Egyébként kicsit furának tartom, hogy nem tudták már több mint 1 éve eladni azt a motort, mert árban akkor sem volt olyan rossz, meg a képeken is nagyon jól néz ki. Minden esetre sok sikert a vásárláshoz. Szerintem nem fogsz csalódni a típusban. Én sem csalódtam.
F4-en nem tapasztaltam a tükrök rezonálását még semmilyen fordulaton sem, pedig ha rezonál azt észreveszed mert homályosan adja a tükörképet. Az meg hogy ettől elrepedne a fejidom és ráadásul ez típushiba azt meg végképp nem tapasztaltam és nem is hallottam, pedig van pár F4- es a haveri körömben. Az a fejidom más miatt repedt el, de ez csak az én véleményem és én sem láttam a gépet.
Egyébként az általános dolgokon kívül nem nagyon kell plusz dolgokat átnézni, a vezláncfeszítő tényleg az egyedüli sarkalatos pontja a típusnak, de ha az nem jó akkor azt úgy is meghallod.
Gépet vásárolni soha ne menj egyedül, vigyél magaddal valakit ( az a legjobb ha "szakértő") mert aki nincsen úgy felvillanyozva mint a leendő tulajdonos az sokkal hamarabb észrevesz hibákat és sokkal reálisabban látja a dolgokat.
Jó vételt kívánok! Csalódni nem fogsz a vasban!
Én is beszéltem velük és nekem is ezt mondták. Mikor olvastam
a hozzászólásodat egyből ráismertem. A minap kíváncsiságból
mézegettem az eladó motorokat és láttam, hogy az a motor még
mindig nem kelt el pedig én már több mint egy éve néztem.
Egy szürke Cbr?
Egy leendő csapattag :D
itt van az ngk gyertyák jelölései itt is látszik hogy a bc vel kezdődő gyertyák menete 14 es és 16os kulcs megy rá.
de valami ilyesmi gyertya kéne (dpr8ea-9) csak 14mm es menettel és 16os gyertyakulcsnyílással.
ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.
NGK DPR9EA-9 de ez a gyertya is 12-es menetes 18-as kulccsal, akkor hogy van ez szerintem olyan nincs is ami 14-es menetes és 16-os kulccsal van gondolj bele amit keresel 16-os laptávval 14-es menet hol férne el az alátét a gyertyán?