Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek tankpadot hogy lehet a legjobban leszedni?nem baj ha roncsolódik csak a tank ne sérüljön ,mármint a fényezés.
Én 2010-ben vettem ugyan ezzel a gyári számmal, mint a képen látható és alváz-motorszám alapján nézte ki a srác. Egyébként www.motordiszkont.hu-n vettem és 15.855,- Ft volt.
Honda kereskedèsben rendeltem ezt adták 16ezer párszáz ft volt 2011-be
Köszi! Mi alapján választottad a J24-est, vagy ezt ajánlotta valaki?
Kép lemaradt
Passz már nem emlékszem, hogy milyen színű is volt 3 éve volt már a feszítőre nincs írva semmi az tuti de a zacskójára rá volt írva
Szia! Írtam egy e-mailt, megkaptad?
Mert nem mindenki motorszerelő.
Ha egy fékbetétet el tudnak baxni fordítva beszereléssel szerinted ezt a feszítőt nem fogják?
A kereskedok szerintem ebbol elnek. Ahogy figyelem a forumot es mas forumot is latom hogy mindenki a gyarihoz ragaszkodik valami elkepzelhetetlen aron. Egyszeruen nem ertem hogy 50-60 dollar es orokre meg van oldva a gond miert nem jobb az 50-60 ezer forintos ujra meg ujra csorgo megoldastol?
biztosan volt csak a jó isten sem tudja, hogy mikor.
Köszönöm szépen az infót.
10 000 km múlva cseréltess vagy cserélj kuplung emelő kart, hogy ne érjen meglepetés. nekem 72 000 nél tört el. Unokatesóméban 97 000 van most neki is 70 000 km körül adta meg magát.
A szám rá is van írva vagy csak a színpötty jelzi hogy melyikről van szó? A 24-esnek mi a színe?
Milyen típusú van benne, illetve honnan szerezted be?
még nem
6000 van benne
Megy az még, Gyula. Szerintem akkor cseréld, ha csörög, és nem a feszítő a ludas. Akkor viszont azonnal.
Csere óta kellettél állítani rajta?
Igaz akkor sem volt vele nagy gond, csak 3ezres fordulaton motorféknél egy kicsit becsörrent. A szerelőm azt mondta, hogy nyugodtan használjam még így, de én kicseréltettem mert bántotta a fülem. Egy HONDA nem csöröghet
Szerény véleményem szerint az összes kereskedő dugja fel magának a gyári feszítőjét, a Hondával együtt. Életem legjobb döntése volt, hogy manuálisra cseréltem.

(elnézést a radikális stílusért
Hali Jámbi

Megkerestem a szervizkönyvben (minden műveletet ott vezetek)
37212 km-nél volt a vezlánc feszítő csere.
Már 1000% hogy volt a tiedben is cserélve enyémben 28e-nél adta meg magát a gyári akkor lett beletéve másik most 65e van benn de semmi gond vele
Passz nem tudom mi a különbség én 24-es végződésűt vettem már több mint 30e km van a feszítőben de eddig még bírja
Feszítő cserét tudod esetleg hogy mennyi km-nél volt?
Igen, szinkronra én is gondoltam kitakarítás után. Majd utána érdeklődöm akkor, hogy ki-be szereléssel elvállalja e valaki.
Hali.

Nekem 79 000 van a gépben. 53-al vettem. Sem vez lánc sem feszítő patron nem volt cserélve. Elvileg az előző tulaj sem cserélte őket ő 43-al vette. Több mint 36 000 km csörgés nélkül. Előtte is ki tudja mikor volt cserélve, volt-e egyáltalán. Valamit tényleg jobban csinálhattak vagy van rosszabb feszítő mert másnak volt már itt fórumon hogy 20 vagy 25 000 km után csörgött. Nekem most következik szervíz (karbiszinkron, szelephézag) én is gondolkodom a vezérlés cseréjén. De majd szerintem úgy is megbeszélem a szerelővel szelepfedelet leveszi megnézi mit lát érdemes/ kell-e cserélni. 50 pár ezernél nekem is egxetlen egy szelep hézagánál volt század miliméteres eltérés mint piciz írta lejjebb. Arra is kíváncsi leszek milyen értékek jönnek majd ki kell-e állítani.