Én 2010-ben vettem ugyan ezzel a gyári számmal, mint a képen látható és alváz-motorszám alapján nézte ki a srác. Egyébként www.motordiszkont.hu-n vettem és 15.855,- Ft volt.
A kereskedok szerintem ebbol elnek. Ahogy figyelem a forumot es mas forumot is latom hogy mindenki a gyarihoz ragaszkodik valami elkepzelhetetlen aron. Egyszeruen nem ertem hogy 50-60 dollar es orokre meg van oldva a gond miert nem jobb az 50-60 ezer forintos ujra meg ujra csorgo megoldastol?
Köszönöm szépen az infót.
10 000 km múlva cseréltess vagy cserélj kuplung emelő kart, hogy ne érjen meglepetés. nekem 72 000 nél tört el. Unokatesóméban 97 000 van most neki is 70 000 km körül adta meg magát.
Igaz akkor sem volt vele nagy gond, csak 3ezres fordulaton motorféknél egy kicsit becsörrent. A szerelőm azt mondta, hogy nyugodtan használjam még így, de én kicseréltettem mert bántotta a fülem. Egy HONDA nem csöröghet
Szerény véleményem szerint az összes kereskedő dugja fel magának a gyári feszítőjét, a Hondával együtt. Életem legjobb döntése volt, hogy manuálisra cseréltem.
Nekem 79 000 van a gépben. 53-al vettem. Sem vez lánc sem feszítő patron nem volt cserélve. Elvileg az előző tulaj sem cserélte őket ő 43-al vette. Több mint 36 000 km csörgés nélkül. Előtte is ki tudja mikor volt cserélve, volt-e egyáltalán. Valamit tényleg jobban csinálhattak vagy van rosszabb feszítő mert másnak volt már itt fórumon hogy 20 vagy 25 000 km után csörgött. Nekem most következik szervíz (karbiszinkron, szelephézag) én is gondolkodom a vezérlés cseréjén. De majd szerintem úgy is megbeszélem a szerelővel szelepfedelet leveszi megnézi mit lát érdemes/ kell-e cserélni. 50 pár ezernél nekem is egxetlen egy szelep hézagánál volt század miliméteres eltérés mint piciz írta lejjebb. Arra is kíváncsi leszek milyen értékek jönnek majd ki kell-e állítani.
Ha egy fékbetétet el tudnak baxni fordítva beszereléssel szerinted ezt a feszítőt nem fogják?
10 000 km múlva cseréltess vagy cserélj kuplung emelő kart, hogy ne érjen meglepetés. nekem 72 000 nél tört el. Unokatesóméban 97 000 van most neki is 70 000 km körül adta meg magát.
6000 van benne
(elnézést a radikális stílusért
Megkerestem a szervizkönyvben (minden műveletet ott vezetek)
37212 km-nél volt a vezlánc feszítő csere.
Nekem 79 000 van a gépben. 53-al vettem. Sem vez lánc sem feszítő patron nem volt cserélve. Elvileg az előző tulaj sem cserélte őket ő 43-al vette. Több mint 36 000 km csörgés nélkül. Előtte is ki tudja mikor volt cserélve, volt-e egyáltalán. Valamit tényleg jobban csinálhattak vagy van rosszabb feszítő mert másnak volt már itt fórumon hogy 20 vagy 25 000 km után csörgött. Nekem most következik szervíz (karbiszinkron, szelephézag) én is gondolkodom a vezérlés cseréjén. De majd szerintem úgy is megbeszélem a szerelővel szelepfedelet leveszi megnézi mit lát érdemes/ kell-e cserélni. 50 pár ezernél nekem is egxetlen egy szelep hézagánál volt század miliméteres eltérés mint piciz írta lejjebb. Arra is kíváncsi leszek milyen értékek jönnek majd ki kell-e állítani.