16e-től indulnak a feszítők külföldi oldalakon az a 25 még elfogadható is lenne na de ilyet hogy lehet mondani hogy 20-70 között hát nézzen utána pff
Másik téma szerintem úgy senki nem fogja elvállalni, hogy elviszed a karbisort azt kipucolja ugyanis ha szét van szedve ki van takarítva akkor utána nem árt egy beállítás meg egy szinkron
Nekem is most érett be a vez. lánc feszítő csere. F4-esről van szó.
Ahol érdeklődtem boltba ott 25100 Ft gyári, és 3 munkanap meg is érkezik. Máshol azt mondták, hogy 20-70 ezer Ft között lehet kapni...
Más téma: arra gondoltam, hogy talán nem ártana már kitakarítani a karburátor sort. Esetleg tudnátok ajánlani olyan valakit akihez elvinném kompletten a kiszedett karbi sort és kitakarítaná?
Én nem nagyon akarok bele kontárkodni mivel nagyon rég csináltam már ilyet.
Nem csak három vagy ötfajta létezik hozzá
14520-MBW-J20
14520-MBW-J21
14520-MBW-J22
14520-MBW-J23
14520-MBW-J24
Én az utolsót raktam bele 30e km felett van már a feszítőbe de lekopogom semmi baja
Felesleges én 50 ezernél szelephézag ellenőrzést tartottam szinte mindegyik gyári értéken volt semmi kopás nem mutatkozott holott még soha nem volt szétbontva tehát bontatlan volt a motor a vezérműláncot egy sima szelepfedél levétellel is lehet ellenőrizni de én rákérdeztem a Honda szervizre azt mondták ha nincs ütve vágva 100-150-et elmegy a lánc minden gond nélkül amúgy az enyémben is most van a második feszítő mikor megvettem mivel volt hangja cseréltem azóta 65e van benn semmi hangja azóta sem teszi a dolgát
Nem a rugó fárad el hanem az a menetes rész kopik ki és az kezd el egymásban lötyögni és azt az erőt amit a lánc terhel a feszítőre nem bírja a rugó ellentartani mivel nem is az a dolga amúgy nem a rugónak kell tartani a feszítőt annak csak annyi a szerepe hogy ahogyan nyúlik a lánc tolja utána a feszítőt és mivel a feszítő visszafelé nem tud jönni még rugó nélkül sem, kitolt állapotban már az a menetes rész tart
Helló!
Én is 60e körül járok, már felmerült bennem is a vez.lánc csere gondolata, szerintem én még ezt a szezont lenyomom ezzel, aztán jöhet egy nagy szerviz, szelephézag, vezlánc, kuplungra is kíváncsi vagyok milyen állapotban van.
Én nem cserélném ha nincs hangja.
Ha baj van tuti hanggal jelzi.
Ez a csigás jobb mint a léces.
A lécet kikoptatja/a kis kalapács nekem mozog le-fel és egy tollbetétrugó fog ellen.
5000 után szól.
De csak hidegen alapjáraton.
Enyémhez még nem iridiumosat ír hanem simát, azt én 25000 km-enként cseréltem, de még azok is tökéletes állapotban voltak. Akkor az iridiumos bőven elmehet ennél többet.
Feszítő téma: 60000 van a gépemben a gyári feszítőt már egyszer cseréltettem, tehát a második van benne de semmi csörgés nem jön a lánc felől. Úgy néz ki én kifogtam valami jobb szériát, hogy ilyen jól bírja. Igaz most akarok vezláncot cserélni a vasban a futott kilométer végett. Van aki azt mondja mivel nem csörög még felesleges a csere, de a km végett én cserélném.
Szerintetek cseréljek vagy várhatok még? Kíváncsi vagyok a véleményekre!
Szerintem inkább ilyen csigás, mint Piciz képein. Bár azt sem tudom még hogy az enyémben az első gyári van-e. Állítólag van vagy 3 különböző gyári automata patron hozzá. Színpöttyökkel különböztetik meg, de hogy pontosan mi a különbség közöttük nem tudom. Talán a feszítés ereje vagy nem tudom?
Azt nem értem, ha csak maga a rugó elfáradása okozza a problémát, akkor miért csak komplett feszítőt lehet kapni. Sokkal egyszerűbb lenne, ha az ember simán kicserélné egy friss rugóra és kész. Persze így nagyobb boltot lehet csinálni. Nem létezik egy rugó, amivel lehetne helyettesíteni?
most volt szinkronon 1000km-el ezelőtt,fordulatszámmérőm szépen áll 1200-on.
Kipufogó még nincs meghúzva,szerintem azért hallottad annak.itt-ott kifúj :)
Sziasztok. Ha valakinek van tapasztalata cbr600f2 vezérműlánc csörgés ügyben kérem segittsen. ha a patron nem segíTt a lánccsere sem akkor mégis mi? Újonnan egy ilyen motor nem hiszem hogy ennyire csörgött anno!
hát úgy néz ki :)
Igaz nehezen akart elindulni,csak buffogott,leszedtem a gyertyákat szikra volt ,lehúztam a benzincsövet a csapról belefújtam a csap felé és utána egyből indult,nem értem miért ,x-akta
De a jobb hengerben beteg volt a gyertya az látszott rajta kiszedés után.
Másik téma szerintem úgy senki nem fogja elvállalni, hogy elviszed a karbisort azt kipucolja ugyanis ha szét van szedve ki van takarítva akkor utána nem árt egy beállítás meg egy szinkron
Nekem is most érett be a vez. lánc feszítő csere. F4-esről van szó.
Ahol érdeklődtem boltba ott 25100 Ft gyári, és 3 munkanap meg is érkezik. Máshol azt mondták, hogy 20-70 ezer Ft között lehet kapni...
Más téma: arra gondoltam, hogy talán nem ártana már kitakarítani a karburátor sort. Esetleg tudnátok ajánlani olyan valakit akihez elvinném kompletten a kiszedett karbi sort és kitakarítaná?
Én nem nagyon akarok bele kontárkodni mivel nagyon rég csináltam már ilyet.
Egyébként meg a gs500-nál meg van határozva, h n-szemet lemérsz és ha az érték nagyobb a megadottnál, akkor csere. Gondolom 600f-nél is van ilyen.
14520-MBW-J20
14520-MBW-J21
14520-MBW-J22
14520-MBW-J23
14520-MBW-J24
Én az utolsót raktam bele 30e km felett van már a feszítőbe de lekopogom semmi baja
Én is 60e körül járok, már felmerült bennem is a vez.lánc csere gondolata, szerintem én még ezt a szezont lenyomom ezzel, aztán jöhet egy nagy szerviz, szelephézag, vezlánc, kuplungra is kíváncsi vagyok milyen állapotban van.
Ha baj van tuti hanggal jelzi.
Ez a csigás jobb mint a léces.
A lécet kikoptatja/a kis kalapács nekem mozog le-fel és egy tollbetétrugó fog ellen.
5000 után szól.
De csak hidegen alapjáraton.
Feszítő téma: 60000 van a gépemben a gyári feszítőt már egyszer cseréltettem, tehát a második van benne de semmi csörgés nem jön a lánc felől. Úgy néz ki én kifogtam valami jobb szériát, hogy ilyen jól bírja. Igaz most akarok vezláncot cserélni a vasban a futott kilométer végett. Van aki azt mondja mivel nem csörög még felesleges a csere, de a km végett én cserélném.
Szerintetek cseréljek vagy várhatok még? Kíváncsi vagyok a véleményekre!
Kipufogó még nincs meghúzva,szerintem azért hallottad annak.itt-ott kifúj :)
Honda CBR600 F3 -ba ha ferodo szinter betétet veszek, az jó?
Nem koptatja el a tárcsámat?
Köszi a válaszokat!
Igaz nehezen akart elindulni,csak buffogott,leszedtem a gyertyákat szikra volt ,lehúztam a benzincsövet a csapról belefújtam a csap felé és utána egyből indult,nem értem miért ,x-akta
De a jobb hengerben beteg volt a gyertya az látszott rajta kiszedés után.
kicsit pörög az új gyertyával ,NGK
Champion volt benne de nem így viselkedett vele :)