Sziasztok, ha valakit érdekelne van egy felesleges MRA dupla bubis plexim f4i-re amitől megválnék. Használt, de szép állapotban van. Fényképeim közé tettem fel képet. Részletek priviben.
Nagy bajt nem csinálsz ha minden másodiknál cseréled. Némely motornál minden 3. Olaj cserénél kell szűrőt cserelni. Viszont sokkal nyugodtabban alszok ha friss a szűrő minden Olaj cserénél.
Igazából nem lehet mit kezdeni vele mert idővel szétkopik a bele kérdés az a rosszul megválasztott anyagminőség miatt-e ha igen azon változtathattak volna az tény minden erőfeszítés nélkül hisz más típusban szinte örök életű vagy legalább is nem hallottam róla, hogy más motorban gond lenne a feszítőkkel vagy csak a sokkal súlyosabb bajok mellett eltörpül a feszítő baja nekünk meg csak ez marad mint hibaforrás
Hát ez az, ezért vagyok qrva mérges a hondára, h 100ezer év alatt cseszett bármit is csinálni a problémával, pedig ennek orvoslásához szerintem nem kell hatalmas nagy tudomány, nem 2 évig gyártották a 600f-et, idő lett volna rá.
Nem nagy kunszt ki kell fúrni a közepét fúrni bele valami finomabb menetet hosszabb csavar meg egy kontraanya azt mehet bele vagy meghagyni a közepét csak a rugót kiváltan egy csavarral megfejtettem a tönkremenetel okát a menetes orsó ami benne van meg az anyája kopik meg és nagy lesz a holtjátéka és így tudja lökődni kifelé a lánc
"A kuplungbovdent ugye betekeritek ha kopik a kuplunglamella?"
Pont fordítva ha kopik a lamella vagy nyúlik a bovden alul és felül is lehet állítani tetszés szerint na de kifelé kell tekerni nem befelé az állítócsavarokat minimális holtjátékot beállítva
http://www.ebay.com/itm/BP-Man...
Az olajszűrőt minden olaj cserénél szokás cserélni ? Valaki azt mondja , hogy minden olajnál csere valaki meg azt , hogy minden másodiknál .
Pont fordítva ha kopik a lamella vagy nyúlik a bovden alul és felül is lehet állítani tetszés szerint na de kifelé kell tekerni nem befelé az állítócsavarokat minimális holtjátékot beállítva