Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én az Unix-nál vettem tavaly 7 volt hátra.Ferrodo.
Sziasztok, ha valakit érdekelne van egy felesleges MRA dupla bubis plexim f4i-re amitől megválnék. Használt, de szép állapotban van. Fényképeim közé tettem fel képet. Részletek priviben.
érdeklődj bury-nál. Én tőle vettem EBC-t.
ez nagyon durva
Halihó! Fékbetétet F2-höz jó áron hol lehet kapni?
hát igen
ebayen minden van Srácok!
http://www.ebay.com/itm/BP-Man...
Most direkt megnéztem a könyvét, ott mindegyik olajcserénél kell.
Nagy bajt nem csinálsz ha minden másodiknál cseréled. Némely motornál minden 3. Olaj cserénél kell szűrőt cserelni. Viszont sokkal nyugodtabban alszok ha friss a szűrő minden Olaj cserénél.
1800,- Ft körül van a szűrő, nem hiszem h azon kéne spórolni. Én cserélem mindig.
Érdemes cserélni minden olajcserénél nem egy nagy összeg a szűrő.
Sziasztok !

Az olajszűrőt minden olaj cserénél szokás cserélni ? Valaki azt mondja , hogy minden olajnál csere valaki meg azt , hogy minden másodiknál .
Azért kérdeztem hogy nem lehetne-e esetleg más baja?elvileg ha kopik akkor távolodik a kis kinyomókarocska a blokknál a bowdenháztól,nem?
Ez nem tűnik rossznak, le kellene esztergáltatni!
Ja tényleg igazad van ha kopik a lamella csökken a holtjáték és lazítani kell a bovdenen akkor viszont ennyire el lenne kopva
Akkor ezek szerint a lamellák lehetnek teljesen elkopva? Azért egy kicsit nem igazán értem mert a kopáskor pont fordítva működik mint a fék
1.gen hayabusán nem csak csörgött, csak úgy hajlottak a hajtokarok
Igazából nem lehet mit kezdeni vele mert idővel szétkopik a bele kérdés az a rosszul megválasztott anyagminőség miatt-e ha igen azon változtathattak volna az tény minden erőfeszítés nélkül hisz más típusban szinte örök életű vagy legalább is nem hallottam róla, hogy más motorban gond lenne a feszítőkkel vagy csak a sokkal súlyosabb bajok mellett eltörpül a feszítő baja nekünk meg csak ez marad mint hibaforrás
Hát ez az, ezért vagyok qrva mérges a hondára, h 100ezer év alatt cseszett bármit is csinálni a problémával, pedig ennek orvoslásához szerintem nem kell hatalmas nagy tudomány, nem 2 évig gyártották a 600f-et, idő lett volna rá.
Nem nagy kunszt ki kell fúrni a közepét fúrni bele valami finomabb menetet hosszabb csavar meg egy kontraanya azt mehet bele vagy meghagyni a közepét csak a rugót kiváltan egy csavarral megfejtettem a tönkremenetel okát a menetes orsó ami benne van meg az anyája kopik meg és nagy lesz a holtjátéka és így tudja lökődni kifelé a lánc
Valaki próbált már az automata feszítőből manuálisat csinálni? Állítólag megoldható, csak pontos leírást és tapasztalatot nem találtam róla...
"A kuplungbovdent ugye betekeritek ha kopik a kuplunglamella?"
Pont fordítva ha kopik a lamella vagy nyúlik a bovden alul és felül is lehet állítani tetszés szerint na de kifelé kell tekerni nem befelé az állítócsavarokat minimális holtjátékot beállítva
Basszus. Ez jo.