Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már cseréltem az enyémben mikor megvettem mindjárt utána mert azon a bizonyos 4500-5500-as fordulaton szólt mint az állat felette alatta semmi a rugó fárad el benn és nem tudja tovább tekerni kifelé a feszítő közepét lehetne pár körrel többet elfeszíteni a rugón akkor ideig óráig jó lehet talán az is egy megoldás amit VasziCBR írt csak azzal meg az a baj mivel egy relatíve finom menetes orsó van a közepében magtól akár pár tized millimétereket is tud állítani ha szükséges de ha fellazítjuk jelen esetben 1mm-t kijjebb jön a feszítő közepe mivel csökken a lánc feszítő ereje és utána meg vissza van húzva a feszítő nem biztos, hogy pont annyi hiányzott lehet hogy kevesebb és akkor meg túl lesz feszítve akkor meg az lesz a baj

http://www.sportmotor.hu/motor...

Képeim pedig - [13120-as hozzászólásban] 2012. december 29. 18:57
Nekem ugyan a gyári van fent, de gy picit rövidebre vágtam
Sziasztok !

Van valaki itt aki nem a gyári rendszámtáblatartót használja a motorján ? Esetleg ötlet , hogy hol lehet venni illetve milyet érdemes ?
(lemaradt)Mit csináljak illetve mi lehet a baj?
Szevasztok!
A kuplungbovdent ugye betekeritek ha kopik a kuplunglamella?Mert én már fent lent kitekertem a csavarokat teljesen és a kuplungkarocska a blokknál felkoppan a bovdencső csavar végéhez,ezáltal nem tudom teljesen kioldani a kuplungot mert nincs hova tovább húzni(nem tudom mennyire érthető amit írok)
Szerintem a rúgó fárad el benne, vagy a pöcs tudja, de már soxor értekeztünk róla, h meg is baszhatnák, h nem találnak ki rá vmi megoldást, h az új feszítők ne fingjanak ki 20-25-30e km után.
Én olvasgattam anno egy angol fórumon, hogy van egy egyszerű módszer amivel lehet mókolni kicsit.
Két csavar kilazít, 1 mm re, feszítőt megütni, elvileg kiugrik a feszítő, majd vissza lehúzni a csavarokat.
Elméletben van értelme, de ha fáradt a feszítő, szerintem érdemes minél előbb cserélni.
Mert nem bírom kivárni!
Nem szoktam egyébként, és nekem még a 70-80 fok is hideg. 60 fok alatt el sem indulok vele...
Ha már melegen is szól, akkor szerintem érdemes cserélni, vagy ugyibár a manuális feszítős változatot berakni, bár arról megoszlanak a vélemények. De hidegen miért húzgálod neki 5000-ig?

feszítők

Vki már rakatott be ilyet, talán Bury v. Nalim, mindig elfelejtem, majd ők nyilatkoznak
Csak hidegen van hangja, és csak 5-5500 között fölfele és lefele. Ha bemelegedett rendesen már nincs hangja. Ha nem lesz baja, akkor engem nem zavar különösebben, csak ha kárt tennék benne hogy így használom.
Mikor érdemes foglalkozni vele szerinted? Gondolom ha már folyamatosan adja ezt a hangot már késő, és további kár keletkezhet nem?
Olvastam olyat, hogy menetet vágni bele, és egy M8-as csavarral manuálisan lehet állítani a lánc feszességét (állítólag van is forgalomban ilyen manuális kit hozzá- de házilag is megoldható kis barkácsolással). Csak hát rugó hiányában, amint hallható lesz a hang, akkor utána kell feszíteni sűrűbben.
Bedugsz egy csavarhúzót.

Amúgy baxhatod a rugót,ha olcsó akkor kell egy marék.

Én vettem,drágán rugót.De legalább ánglius ipart támogattam vele.
Ha sokáig húzza nem csak feszítőt kell cserélnie, nem?
Mire gondolsz házi megoldás alatt? Rugócsere?
Mi a házi megoldás? Egyébként szerintem nem érdemes mókolni. De ha nem vészesen szól és nem folyamatosan, akkor még sokat elmegy.
Sziasztok!

Sajnos nálam is előjött a láncfeszítő probléma. Főleg hidegen lehet hallani a hangját. Mit gondoltok a házi megoldás mennyire ajánlatos, vagy csak a komplett csere jelent megoldást?
Előre is köszi a véleményeteket!
Jó pap is holtig tanul
így már értem miért van 1 trafó 2 hengerhez :)
Igen csak míg az egyik épp gyújt addig a másik párja épp kipufog mivel itt egy trafó van két hengerhez mindkét henger szikrázik felső holtponton
köszi,megjött
Feladtam a kép csatolását, uh. küldtem PÜ-t a mailedre.
Nem csatolta a képet.
Igen.
Srácok hengerek azok úgy mennek párba hogy a 2 szélső együtt a 2 középső is együtt?