Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnyúlott a bovdened jobbik esetben
Szevasztok!
A kuplungbovdent ugye betekeritek ha kopik a kuplunglamella?Mert én már fent lent kitekertem a csavarokat teljesen és a kuplungkarocska a blokknál felkoppan a bovdencső csavar végéhez,ezáltal nem tudom teljesen kioldani a kuplungot mert nincs hova tovább húzni(nem tudom mennyire érthető amit írok)Szerintetek mi lehet a probléma?
Hát mivel te írtad.
Ez igy tokeletes! En is igy csinalom!
Ha jutottál vmire jelezd please.
Majd meglátjuk, körbenézek a neten hátha van valami tapasztalat a kínairól, 5e-t megér ha működik. a 23e-t nekem sem ér, hogy mutassa a sebességet.
Végül nem vettem, mert a gipro-t drágálltam és annyira nem fontos dolog, a kínait meg nem vállaltam be, de ha te megveszed és működik, annyiért én is veszek.
és a pici occo kínai mennyire működőképes. A bekötése nem igazán izgat, mert azt csak 1x kell megcsinálni, de a gyakorlatban mennyire működik jól.
Végül te vettél valamilyet?
Ami motorspecifikus és jó az elég drága:

kijelző

Anno nézegettem és ebayen ott se olcsóbb a gipro. Persze van kicsi-kínai óccsóé is.

kijelző
Valakinek van beépítve F4i-be fokozatkijelző? Ha igen milyen, milyet érdemes venni és honnan?
Ez a lehetőség is segíthet rövid távon talán, ebben a stádiumban, amikor még csak néha hallatja a hangját. Ezt próbálta már valaki?
Hát legyen. Tehát a klasszikus

" Hang után feszitem igen. Először miután beraktam kézzel addig tekerem amíg megáll, aztán pöcögtetem az indítót párszor és megfordul a csavar majd beindítom és akkor is kézzel csavarom. Amikor elcsendesedik akkor vissza engedem amíg újra elkezd csilingelni a lánc, majd finoman addig tekerem amíg elcsendesedik. És csak ezután húzom le a kontraanyát.( Szakadt lánc nem nagyon fordul elő, inkább a vezetőt eszi meg pillanatok alatt. )

Tulajdonképpen nem ördöngősség. Én a következőképpen csinálom: a kontraanyát teljesen kitekerem hátra a csavar végéig. Az O gyűrűt is eltolom oda, hogy ne zavarjon mikor kézzel tekergetem ki be a csavart azaz ne legyen ami fogja a csavart. Ekkor lehet érezni a legjobban mikor mennyire feszít. A menetre meg egy pici zsírt is teszek, hogy könnyebben mozogjon. Így könnyen tudom beszabályozni. Nem szabad túlfeszíteni. Utána állítani pedig csak akkor kell ha hallod újra csilingelni. Ez lehet több ezer kilcsi is."
...Szuper, köszi! A leírást is megköszönném, gondolom a többi bájkertárs is...
Nekem a gyari race kit tartalmaz ilyen feszitot.
Gyakorisag no problem nincs idom
Viszont rohadt konnyu tulhuzni a tapasztalatlan juzernnek es akkor megeszi a feszitoivet.
Ha ez valóban így lesz, akkor tudom hogy 7végén mit csinálok!
Nos, gyermekeim az Úrban

Eddigelé kb. 6000 km-t belevertem a manuális feszítőbe, és még nem kellett állítani. Az eddigi tapasztalatok tehát teljesen pozitívak. Ha ez valóban így marad, és gyakorlatilag olajcsere-periódusonként kell csak hozzányúlni, az szerintem teljesen elfogadható. Nem csörög, nem zörög még semmi.
Nyilván függ a vezetési stílustól is, hogy kinek mikor kell majd hozzányúlni, de szerintem nyugodtan vállaljátok be.

Magát a beállítás menetét én még RC51 leírása alapján továbbîtottam a szerelőmnek, ha gondoljátok, megkeresem és megosztom itt újra.

Ha viszont állítani kell, akkor kicsit nehézkes a hozzáférés: tank le, légszűrőház le....de valamit valamiért. Cserébe sose romlik el.
Nem gondolnám, h qrva sűrűn kéne állítgatni.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni F4i tulajoktól. Valaki le tudná nekem mérni, hogy mekkorák a befoglaló méretei a
- tankon lévő gyári Honda szárnynak és felíratnak,
- a 600F matricának a farokidomon,
- és ha valakinek éppen olyan gépe lenne mint nekem -2003-as, ezüst-piros-fekete-, hogy a PGM-FI felirat mekkora a fejidom oldalán?
Előre is köszi.
Szia Milán!

Nem mostani a dolog, de nálam lehet most lesz aktuális.
Ha megkérlek, írnál pár dolgot a tapasztalataidról a manuális feszítővel kapcsolatban?
Előre is köszi!
Hát igen nem bonyolult a beszerelése meg a beállítása viszont a relatíve sűrű utánaállítgatás miatti állandó idomlebontás miatt inkább 40ekm-ként cserélem az automata feszítőt mint egy nyáron 3x lebontani hogy állítani lehessen bár Nalim8-at kellene megkérdezni neki az van ha minden igaz, hogy hányszor volt állítva mióta be lett szerelve lehet egyszer sem akkor viszont megoldás lehet egy manuálisra cserélni ha épp aktuális a dolog
Hát akkor már inkább a manuális feszítő. RC51 már régen mondta, h amcsiban már sokat raktak be és eddig nem volt probléma. Gondolom a legfontosabb dolog, h jól állítsd be és ne legyen túlfeszítve.
Próbáltam de nem tudtam linket ami pont azt nyitná meg legfeljebb rákeresek alatta lévőkre azt belinkelem és feljebb görgeted
Hogy a ménkőbe lehet arra a hozzászólásra egyből ráugrani? Vagy szép lassan vissza kell lépkedni?