Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksa köszönöm. Nem addom fel
Szerintem ne add fel. NAV-nál is kell valamilyen számot kérni hogy be tud fizetni a regisztrációs adót.Az adó befizetésénél olyan bank fiókban fizesd be ami pénztári befizető hely mert akkor az okmányiroda azonnal látni fogja a befizetést.Ha nem akkor kell neki pár nap még megjelenik a rendszerben a befizetés.Hiába viszed a befizetést igazoló szelvényt nem fogja elfogadni az okmány iroda.Kb ennyi jutott eszembe.
Akkor én fogtam ki egy vaskalapos ürgét... Motor rendben van jon megy.
S minden papír rendben. Csak belezavarodott a sok adatba és egybol elhajtott. En meg lebiggyesztett orral mentem is...de akkor gumi csere után visszaviszem hatha mas lesz ott
Szolnok megyében az NKH-nál nem kellett beindítani a motort.Nézték a féket a világító és jelző berendézeseket,és a gumik állapotát.Hozzá tenném xenon volt a gépben de nem izgatta őket.De lehet hogy vizsgabiztosra vállogatja.A papíroknák kétnyelvű adásvétele kell közted meg a tulaj közt az ottani kivonó papir és a forgalmi másolat.Kb ennyi a ha jól emlékszem .Ez tavaly tavasszal volt és egy Hornet került így forgalomba.
Sziasztok, tud valaki segíteni motor honosításban?
Ma elhajtottak nkh-tól, mert nem tudta értelmezni az osztrák forgalmit és típuspapírt azzal, hogy hozzak hivatalos fordítást.

lényeg az, hogy a motor 1987 gyártású, első forgalomba helyezés 1991, majd kivonták 1997 ben a forgalomból és 1999 újra forgalomba helyezték. Nekem az utolsó forgalmi van meg és a komplett típuskönyv, adásvételi stb. Az új forgalmiban már 1999 van forgalomba helyezésként és az adásvételire is ez került.
Kérdés az, hogy menjek vissza és a forgalmi szerint legyen kitöltve minden? vagy a ténylegese első forgalomba helyezés illetve a típuskönyv szerinti gyártási dátum?
Továbbá mire figyeljek vizsga előtt, mit nézzek át a motoron. Egyenlőre amit látom, hogy cserélnem kell az a hátsó gumi mert középen kicsit kopott.
Előre is köszi az építő hozzászólásokat.
Igen.
légszűrő ház le van szedve akkor szerintem lényegesen könnyebb,nem?
Jobb leszedni a levegőszűrő box-ot azt úgy kicserélni nem sok idő! Egy esetleges gyertya beletörés vagy ne adj isten mellékapatástól menthet meg! Jobban szeretem ha látom mit csinálok nem csak bányászok a levegőszűrő alatt.
Igen a 2-ből az egyik de ha nem ott helyben van testelve hanem a kötegből jön mindkét szál akkor biztos jó kell, hogy legyen az is
köszi,még azt hagy kérdezzem meg szó esett itt a trafó test kábelről hogy az oxidálódik el,azt merre keressem,csak 2 db vékony vezeték van a trafón,vagy ezek közül az egyik?
Már nem emléxem pontosan, de lehet h villáskulccsal fértem hozzá és azzal indítottam meg, ja és persze a fejben benne van a szokásos gyertyakulcs gumi, h ha rádugod a gyertyára, akkor ugyibár beleszorul és ki tudod húzni vele, amikor már kitekerted.
No minden mérés 20 fokon azaz a cucc 20 fokos
Két csatlakozó között: 2,5-3,1 Ohm
Két pipa között: 21-25 KOhm
Két gyújtókábel között pipa nélkül: 11-15 KOhm
Tulajdonképpen egy gyertyakulcs fejből és egy 6 szögletű szárból (mint egy imbuszkulcs) áll, ami egy stifttel van egymáshoz rögzítve és ezen tud elfordulni. De valszeg fontosak a méretek, mert a belső gyertyákhoz még ezzel is kellett emlékeim szerint bűvészkedni.
ezt még krovával megtoldod?
Ehun-e.
Igen 130as a gyári de most 140es van rajta csak cserés aztán 150est többet találtam
Szerintem a tiéd túl hosszú lesz, nem fér be az airbox alá.
Este lefotózom az enyém, igazi kisipari remekmű
gyári hogy néz ki?esetleg egy kép?
belemenni belemegy a gyertyánoz,mert van egy tartalék blokkon kipróbáltam,csak a csukló része elég-e
Csak gyárival férsz hozzá, ha nem akarod lebontani az egész kuplerájt. Asszem az két helyen is csuklik és emlékeim szerint nem kell a levszűrőházat se leszedni, de ebben most nem vagyok biztos.

Elvileg a szerszámkészletben kell lenni, én is simával álltam neki, sztán megtaláltam a gyárit.
Ha jól emlèkszem szűkitett 16-os kell hozzá
Nem valószínű! Az ilyen gyertyakulcsok nem sokat érnek a motornál!.
ilyen gyertyakulcsom van,ezzel érdemes nekiállni?
na ettől féltem :(
Tank levegőszlevegőszűrő meg a szüksèges idomok