Szerintem ne add fel. NAV-nál is kell valamilyen számot kérni hogy be tud fizetni a regisztrációs adót.Az adó befizetésénél olyan bank fiókban fizesd be ami pénztári befizető hely mert akkor az okmányiroda azonnal látni fogja a befizetést.Ha nem akkor kell neki pár nap még megjelenik a rendszerben a befizetés.Hiába viszed a befizetést igazoló szelvényt nem fogja elfogadni az okmány iroda.Kb ennyi jutott eszembe.
Akkor én fogtam ki egy vaskalapos ürgét... Motor rendben van jon megy.
S minden papír rendben. Csak belezavarodott a sok adatba és egybol elhajtott. En meg lebiggyesztett orral mentem is...de akkor gumi csere után visszaviszem hatha mas lesz ott
Szolnok megyében az NKH-nál nem kellett beindítani a motort.Nézték a féket a világító és jelző berendézeseket,és a gumik állapotát.Hozzá tenném xenon volt a gépben de nem izgatta őket.De lehet hogy vizsgabiztosra vállogatja.A papíroknák kétnyelvű adásvétele kell közted meg a tulaj közt az ottani kivonó papir és a forgalmi másolat.Kb ennyi a ha jól emlékszem .Ez tavaly tavasszal volt és egy Hornet került így forgalomba.
Sziasztok, tud valaki segíteni motor honosításban?
Ma elhajtottak nkh-tól, mert nem tudta értelmezni az osztrák forgalmit és típuspapírt azzal, hogy hozzak hivatalos fordítást.
lényeg az, hogy a motor 1987 gyártású, első forgalomba helyezés 1991, majd kivonták 1997 ben a forgalomból és 1999 újra forgalomba helyezték. Nekem az utolsó forgalmi van meg és a komplett típuskönyv, adásvételi stb. Az új forgalmiban már 1999 van forgalomba helyezésként és az adásvételire is ez került.
Kérdés az, hogy menjek vissza és a forgalmi szerint legyen kitöltve minden? vagy a ténylegese első forgalomba helyezés illetve a típuskönyv szerinti gyártási dátum?
Továbbá mire figyeljek vizsga előtt, mit nézzek át a motoron. Egyenlőre amit látom, hogy cserélnem kell az a hátsó gumi mert középen kicsit kopott.
Előre is köszi az építő hozzászólásokat.
Jobb leszedni a levegőszűrő box-ot azt úgy kicserélni nem sok idő! Egy esetleges gyertya beletörés vagy ne adj isten mellékapatástól menthet meg! Jobban szeretem ha látom mit csinálok nem csak bányászok a levegőszűrő alatt.
köszi,még azt hagy kérdezzem meg szó esett itt a trafó test kábelről hogy az oxidálódik el,azt merre keressem,csak 2 db vékony vezeték van a trafón,vagy ezek közül az egyik?
Már nem emléxem pontosan, de lehet h villáskulccsal fértem hozzá és azzal indítottam meg, ja és persze a fejben benne van a szokásos gyertyakulcs gumi, h ha rádugod a gyertyára, akkor ugyibár beleszorul és ki tudod húzni vele, amikor már kitekerted.
No minden mérés 20 fokon azaz a cucc 20 fokos
Két csatlakozó között: 2,5-3,1 Ohm
Két pipa között: 21-25 KOhm
Két gyújtókábel között pipa nélkül: 11-15 KOhm
Tulajdonképpen egy gyertyakulcs fejből és egy 6 szögletű szárból (mint egy imbuszkulcs) áll, ami egy stifttel van egymáshoz rögzítve és ezen tud elfordulni. De valszeg fontosak a méretek, mert a belső gyertyákhoz még ezzel is kellett emlékeim szerint bűvészkedni.
Csak gyárival férsz hozzá, ha nem akarod lebontani az egész kuplerájt. Asszem az két helyen is csuklik és emlékeim szerint nem kell a levszűrőházat se leszedni, de ebben most nem vagyok biztos.
Elvileg a szerszámkészletben kell lenni, én is simával álltam neki, sztán megtaláltam a gyárit.
S minden papír rendben. Csak belezavarodott a sok adatba és egybol elhajtott. En meg lebiggyesztett orral mentem is...de akkor gumi csere után visszaviszem hatha mas lesz ott
Ma elhajtottak nkh-tól, mert nem tudta értelmezni az osztrák forgalmit és típuspapírt azzal, hogy hozzak hivatalos fordítást.
lényeg az, hogy a motor 1987 gyártású, első forgalomba helyezés 1991, majd kivonták 1997 ben a forgalomból és 1999 újra forgalomba helyezték. Nekem az utolsó forgalmi van meg és a komplett típuskönyv, adásvételi stb. Az új forgalmiban már 1999 van forgalomba helyezésként és az adásvételire is ez került.
Kérdés az, hogy menjek vissza és a forgalmi szerint legyen kitöltve minden? vagy a ténylegese első forgalomba helyezés illetve a típuskönyv szerinti gyártási dátum?
Továbbá mire figyeljek vizsga előtt, mit nézzek át a motoron. Egyenlőre amit látom, hogy cserélnem kell az a hátsó gumi mert középen kicsit kopott.
Előre is köszi az építő hozzászólásokat.
Két csatlakozó között: 2,5-3,1 Ohm
Két pipa között: 21-25 KOhm
Két gyújtókábel között pipa nélkül: 11-15 KOhm
Este lefotózom az enyém, igazi kisipari remekmű
Elvileg a szerszámkészletben kell lenni, én is simával álltam neki, sztán megtaláltam a gyárit.