Trafó nem szok tönkremenni max a tetszálja oxdálódik azt nem èrintkezik de gyertya ki azt hamar kiderűl szikrázik-e de mèg ha szikrázik is kinn èrdemes kicserèlni mert nyomás alatt nem biztos hogy leadja vagy jó helyen szikrázik ha ráér hazaèrek azt nèzek egy ellenállás èrtèket de össze tudod akár a kettőt is hasonlítani
srácok,olyat csinál a vas hogy mintha csak 2 vagy 3 henger menne,ha lehúzom a jobb szélső pipát ugyanúgy megy tovább de ha a bal oldalit húzom le le áll,gondolom az megy,az a gond hogy egy trafóról megy a két szélső,akkor most trafó lehet vagy gyertya?ki lehet mérni a trafót?
Válaszotok előre is köszönöm.
Oxidálódott a saru valószínű és ez miatt nem volt rendes kontakt és melegedett saru csere azt töltés ellenőrzés ha ok mehet minden tovább persze a feszab lábát is érdemes tisztítani
Enyém is így meg volt olvadva!
Én kiiktattam, csokival helyettesítettem az elegettet, és leszedték róla a műanyag csatlakozót! Sajna ez nem jelent jót, ha így meg van porkolodve.
Pont most néztem én is tartalékba a garázspolcra, hogy kéznél legyen ha kell itt ni http://www.ebay.com/itm/Voltag...|Model%3ACBR600F4&hash=item4d0e04c693&vxp=mtr
sziasztok.valaki megtudná mondani hol tudok venni univerzális kilométerórát ami legaláb 250ig mér (spirálosat) és fordulatszámméröt ami legalább 14-15 ezerig?
Válaszotok előre is köszönöm.
Én kiiktattam, csokival helyettesítettem az elegettet, és leszedték róla a műanyag csatlakozót! Sajna ez nem jelent jót, ha így meg van porkolodve.
http://www.ebay.com/itm/Voltag...|Model%3ACBR600F4&hash=item4d0e04c693&vxp=mtr