Nagyon sajnálom, hogy így jártál.
Nézegesd képesmotoron a hirdetéseket. Le tudod szűkíteni a keresést motorblokkra utána beírod, hogy Honda vagy Cbr így nem kell olyan sok hirdetést átnyálazni. 1-et találtam az idomoknál belinkelem neked. Mindenesetre remélem hogy hamarosan minden jóra fordul és sok örömöd lesz a géppel. Valóban érdeklődj utána muszáj - e a blokkcsere nincs-e valami olcsóbb megoldás.
Gumi témához:Dot szám alapján lehet megtudni mennyi idős.
Olajfolyás témához:Tömítő paszta az nem jó.Gyurma vagy vegyi fém kell.Vagy szétszedni és alumínium hegesztővel meghegeszteni.
Sziasztok.
Kipróbáltam a motort járattam is de valószínű tömítő pasztával be volt kenve
A per már több mint fél éve tart, műszaki karszakértővel is beszéltem már
ha nálam történt volna a repedés akkor a motor darabokban lenne, esés következtében. Minden használt tárgynak amit veszünk annak kellék szavatossága van. A motor vételétől számított 9-edik napon már jeleztem az eladónak, hogy gond van a motorral.
Próbáltam vele megegyezni de csak az időmet rabolta, így lett belőle per.
De ha halótok valahol egy blokkról szóljatok.
Köszönöm
Én egy 2008 as évjáratú Pirelli Diabló Corsa 3-as garnitúrával nyomtam le a szezont. (6 éves gumi.) 8 ezer kilométer van benne, de még egy 1 ezret elgurul. Akkor is sokan megkiabáltak, hogy öreg az már.
Persze biztos sokat vesztett tulajdonságaiból, de sose csúszott meg. Ha nem pályázol szerintem lehet öregebbet is venni.
A gumikban és a motorunkban sokkal több van mint amire egy átlag felhasználó képes. Sokat jártam vágott slikkel, az se csúszott meg soha, csak meguntam, hogy kétezer kilométerenként szerelni kell.
Most például egy Michlein Pilot rod 3-as gumi lesz felszerelve. A haver 600 f-én is ez van 10 000 km van benne és még minimum 5 ezer vissza van. Az övé se csúszott meg.
De emlékszem kb 15 évvel ezelőtt mikor még suliba jártam a Kawasaki gpz-vel nyomtam. Lóvé hiányába a jó ég tudja honnan kukáztam már rá használt gumikat, és azzal se volt gond.
Ez a gumitéma, mindig vita marad.
Azt, hogy egy fost arulsz es hulye peldakkal reagalsz, mintha tudatlan lennel, pedig nem vagy az, csak valakire ra akarod sozni a tokeletes uj 10 eves hayabusa gumidat, amit valaki ujkent megvesz es egy kanyarba elfossa magat a kemenysege miatt.
Reszemrol lezarva, de ugyis irsz valami frappansat.
szerintem szálljunk már le erről a témáról.nem gondoltam volna hogy ekkora port kavar ez a gumi ! nem kötelező megvenni,le i s venném innen ha tudnám. köszönöm a hozzászólásokat !
De a fali dísz sem elvetendő ötlet
Minden oldalon keresgetek de nagyon köszönöm.
én csak poénkodok szokás szerint. én amolyan vidám fickó vagyok
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Nagyon sajnálom, hogy így jártál.
Nézegesd képesmotoron a hirdetéseket. Le tudod szűkíteni a keresést motorblokkra utána beírod, hogy Honda vagy Cbr így nem kell olyan sok hirdetést átnyálazni. 1-et találtam az idomoknál belinkelem neked. Mindenesetre remélem hogy hamarosan minden jóra fordul és sok örömöd lesz a géppel. Valóban érdeklődj utána muszáj - e a blokkcsere nincs-e valami olcsóbb megoldás.
Olajfolyás témához:Tömítő paszta az nem jó.Gyurma vagy vegyi fém kell.Vagy szétszedni és alumínium hegesztővel meghegeszteni.
Kipróbáltam a motort járattam is de valószínű tömítő pasztával be volt kenve
A per már több mint fél éve tart, műszaki karszakértővel is beszéltem már
ha nálam történt volna a repedés akkor a motor darabokban lenne, esés következtében. Minden használt tárgynak amit veszünk annak kellék szavatossága van. A motor vételétől számított 9-edik napon már jeleztem az eladónak, hogy gond van a motorral.
Próbáltam vele megegyezni de csak az időmet rabolta, így lett belőle per.
De ha halótok valahol egy blokkról szóljatok.
Köszönöm
Persze biztos sokat vesztett tulajdonságaiból, de sose csúszott meg. Ha nem pályázol szerintem lehet öregebbet is venni.
A gumikban és a motorunkban sokkal több van mint amire egy átlag felhasználó képes. Sokat jártam vágott slikkel, az se csúszott meg soha, csak meguntam, hogy kétezer kilométerenként szerelni kell.
Most például egy Michlein Pilot rod 3-as gumi lesz felszerelve. A haver 600 f-én is ez van 10 000 km van benne és még minimum 5 ezer vissza van. Az övé se csúszott meg.
De emlékszem kb 15 évvel ezelőtt mikor még suliba jártam a Kawasaki gpz-vel nyomtam. Lóvé hiányába a jó ég tudja honnan kukáztam már rá használt gumikat, és azzal se volt gond.
Ez a gumitéma, mindig vita marad.
Reszemrol lezarva, de ugyis irsz valami frappansat.
Gondolom nem...
Nem kell még a gumival is tetézni!