Nem akarok én semmit, reszeltem rajta oszt jó lett, csak annyit mondtam, h ha ilyet vesz számítson rá, h kicsit alakítani kell rajta, ha meg szerencséje van és Ming mester jól sorjázott és a sablon is fasza volt, akkor pont illeszkedni fog.
Nem vártam gyári minőséget ennyi zséért, persze ha elején a sablont jól csinálják meg, akkor valszeg mindegyik fasza és illeszkedik.
Ötletesnek ötletes ,meg tetszik is.De azért az kicsit zavarna hogy tudom hogy félig van a villa szárra fogatva.Nem nagy meló egy ilyet csinálni,meg olcsóbb mint a kormány kiemelő.
Sziasztok, Minap vettem egy koros jó állapotú CBR500F PC20-at osztrák belpiacos moci. Ha minden igaz fojtva van 50le-re. Mivel kedvezményes áron jutottam hozzá így számítottam, hogy egy kicsit kell vele dolgoznom.
Kérdésem az lenne, hogy milyen gumit érdemes néznem rá? Elvileg 130/80 r17 a gyári méret, ha ilyenből nem találok, akkor ennek mi a váltó mérete?
Motor egyébként 7 évig állt, de ettől függetlenül beindul úgy is hogy a szivató be van ragadva max állásban. Karbi tetején a nem mozog az a kereszt rúd ami gondolom vezérelné. De majd szerelő megnézi és mond rá valamit.
Gumira a választ előre is köszi
Nekem volt 10 000 Ft körüli valami neve nincs kínai. Nagyon hézagosan illeszkedett.
Viszont Másik mócimon volt Mira, és Puig. Na azt mintha ráöntötték volna. Árban persze más ligában játszik. Minőséget meg kell fizetni, az olcsóval, meg kompromisszumot kötni.
Lehet csak egy karburátor tisztítás kellene neki főként a szívató környékén szerintem dugulás van és nem működik megfelelően a szívatód a féktisztítót meg felejtsd el nem indítási célra tervezték
köszönöm a tanácsot. mindenképp ezen az úton fogok elindulni, mert ha féktisztítóval elindítom utána már jár a motor és felkapja a benzint de indulásnál nincs akkora üzemanyagnyomás
Akkor lehet nem kap elég üzemanyagot valahol dugulás van.Legalább is én megnézném hogy minden cső a helyére megy nincs megtörve esetleg,a tank mennyire piszkos.
Nem vártam gyári minőséget ennyi zséért, persze ha elején a sablont jól csinálják meg, akkor valszeg mindegyik fasza és illeszkedik.
link
annyi van, még el is adják
2002-es Honda CBR600F4-hez keresek sportkipufogót, magas plexit, topcase tartót-platnit... :)
e-mail címem: rrpilot@freemail.hu
Üdv, R
Kérdésem az lenne, hogy milyen gumit érdemes néznem rá? Elvileg 130/80 r17 a gyári méret, ha ilyenből nem találok, akkor ennek mi a váltó mérete?
Motor egyébként 7 évig állt, de ettől függetlenül beindul úgy is hogy a szivató be van ragadva max állásban. Karbi tetején a nem mozog az a kereszt rúd ami gondolom vezérelné. De majd szerelő megnézi és mond rá valamit.
Gumira a választ előre is köszi
pontosan mennyi motorolaj megy bele az f4 i be ?
Viszont Másik mócimon volt Mira, és Puig. Na azt mintha ráöntötték volna. Árban persze más ligában játszik. Minőséget meg kell fizetni, az olcsóval, meg kompromisszumot kötni.
ez az:http://www.ebay.com/itm/Smoke-...
plexi