Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most kérdeztem a vfr-eseket,azt írta srác hogy 2002-től 43 mm-es a villaszár átmérője.A pozicionáló tüske valószínűleg nem fog egyezni szerinte...
A VFR csutkája nem jó mert nem egyezik a csap helye,azt én is néztem.
Nálam is romlott a szélvédelem,de ez a kis kiegészítő sokat javított rajta.
Szerintem járható út a VFR csutkája, ha megegyezik az átmérő, és az elfordulást gátló csap helyzete, esetleg kis átalakítással megvalósítható.
Talán attól tartanék, hogy beleér a fejidomba.
954-é szerintem esélytelen, mivel az alapból a villa alá kerül az a csutka.
Nem nagy befektetés egy bontott csutkapár, és lehet vele mókolni
Szép kidolgozása van az LSL cuccoknak
Szerintem senki sem bánja meg aki átalakítja
Limi02
Szia. Láttam, hogy te már egy szemödökkel megtoldottad a plekxit.
Jòbblett a szélvédelmed?
A szélvédelem az nàlam sokat romlott.
köszi.
Én is átalakìtottam, és nem bántam meg.
Ez kb.120-ba volt,de ebben minden benne van a fékcsőtől a kormányvégig.Így kényelmes lett és nagyon jó vele motorozni.
Megnéztem a képeket, tényleg szép munkának tűnik.
Légy szíves küld el az elérhetőségét privátban.

Kíváncsi leszek a Tiedre is, ha van valami fejlemény várjuk a képeket
Köszi az infokat. Valamelyiket megcsinaljuk. Ez az LSL megoldas mennyibe fájt?
Szia!
Én LSL szettel oldottam meg.Csak a plexin kellet alakítani kicsit.
Amikor túrásítottad akkor nem néztél utána, hogy aCBR 954 RR vagy a Vfr csutka használható-e a tiéden?
Ezek magasabbak az CBR-énél, és szerintem egy csutkakormány jobban mutat sportmotoron. Nem mellesleg olcsóbban megvalósítható. Én ezen agyalok.
Ahogy látom környékbeli vagy, ha jársz Vaja környékén, hétvégéken megmutatom szívesen.
Ez a kész legyártott munkadarab
Szia!
Én így oldottam meg.
Nem egy LSL megoldás, de azon alapul. A gyári kifli fölé marattam egy aluminium kiemelőt.
Ami fontos, hogy fejidomból be kell áldozni pár centit, és javallott egy gázbowden hosszabbítás is. (én hornet bontottal oldottam meg)
Elég sok mókolással jár, nekem olyan 40-45 ezerben volt.
Egy LSL szett 100 körül, de ahhoz van műbizonylat.
Ha következő motorom is sport/sport jellegű lesz, az is biztos kap egy ilyen átalakítást.
Egyszerűen imádok vele motorozni így. Jó a szélvédelem (egy egyenes kormányos nakedhez képest)
Sziasztok.

Van köztetek olyan, akinek nem a gyári kormány van fent, hanem kicsit "túrásította"? Ha van, hogyan oldotta meg?
Köszi. Kiindulásnak tökéletes.
nincs valakinek idomra szerelhető égős indexe eladó?
Nekem a nyáron lett kész a fényezés,igaz mindent magam csináltam
Helló. Úgy néz ki igen. Most pénteken viszem hozzá az idomokat, de majd meglátjuk a végeredményt. De ami munkáját láttam azok szépek, igényesek voltak. Holnap fog elkészülni az egyik srác Hornet-ja, amit feltett képet azok jól néznek ki még. (Itt a CB 600 Hornet fórumban megtalálod. Repsolos Hornet lesz.) Ami még szimpatikus, a srácban, hogy jó hozzáállása van a melóhoz, nem nyűg neki, hogy fényeztetni akarom a motort+matricázást is megcsinálja ahogy kérem. Ha kell a száma priviben szívesen megadom. Ja és fehérvári.
Találtál végülis megbízható fényezőt és matricást? Fehérvári topicban olvastam anno, hogy keresel, én is hasonló cipőben járok épp.
Szia! Köszi az ajánlatod, de már tekercselni fogják.
Hiába szemre jónak tűnik, a szigetelése már nem az igazi
Szia Vaszi, ha gondolod van nekem jo allapotban levo generator tekercsem, F2-bol, bontasbol....
Én is ezen csodálkozom lehet csak olyan csúnya a festék hiany, hogy úgy tűnik mintha rozsdás lenne.
Alumínium felni hogy tud rozsdásodni?