Szerintem járható út a VFR csutkája, ha megegyezik az átmérő, és az elfordulást gátló csap helyzete, esetleg kis átalakítással megvalósítható.
Talán attól tartanék, hogy beleér a fejidomba.
954-é szerintem esélytelen, mivel az alapból a villa alá kerül az a csutka.
Nem nagy befektetés egy bontott csutkapár, és lehet vele mókolni
Amikor túrásítottad akkor nem néztél utána, hogy aCBR 954 RR vagy a Vfr csutka használható-e a tiéden?
Ezek magasabbak az CBR-énél, és szerintem egy csutkakormány jobban mutat sportmotoron. Nem mellesleg olcsóbban megvalósítható. Én ezen agyalok.
Szia!
Én így oldottam meg.
Nem egy LSL megoldás, de azon alapul. A gyári kifli fölé marattam egy aluminium kiemelőt.
Ami fontos, hogy fejidomból be kell áldozni pár centit, és javallott egy gázbowden hosszabbítás is. (én hornet bontottal oldottam meg)
Elég sok mókolással jár, nekem olyan 40-45 ezerben volt.
Egy LSL szett 100 körül, de ahhoz van műbizonylat.
Ha következő motorom is sport/sport jellegű lesz, az is biztos kap egy ilyen átalakítást.
Egyszerűen imádok vele motorozni így. Jó a szélvédelem (egy egyenes kormányos nakedhez képest)
Helló. Úgy néz ki igen. Most pénteken viszem hozzá az idomokat, de majd meglátjuk a végeredményt. De ami munkáját láttam azok szépek, igényesek voltak. Holnap fog elkészülni az egyik srác Hornet-ja, amit feltett képet azok jól néznek ki még. (Itt a CB 600 Hornet fórumban megtalálod. Repsolos Hornet lesz.) Ami még szimpatikus, a srácban, hogy jó hozzáállása van a melóhoz, nem nyűg neki, hogy fényeztetni akarom a motort+matricázást is megcsinálja ahogy kérem. Ha kell a száma priviben szívesen megadom. Ja és fehérvári.
Talán attól tartanék, hogy beleér a fejidomba.
954-é szerintem esélytelen, mivel az alapból a villa alá kerül az a csutka.
Nem nagy befektetés egy bontott csutkapár, és lehet vele mókolni
Szerintem senki sem bánja meg aki átalakítja
Szia. Láttam, hogy te már egy szemödökkel megtoldottad a plekxit.
Jòbblett a szélvédelmed?
A szélvédelem az nàlam sokat romlott.
köszi.
Légy szíves küld el az elérhetőségét privátban.
Kíváncsi leszek a Tiedre is, ha van valami fejlemény várjuk a képeket
Én LSL szettel oldottam meg.Csak a plexin kellet alakítani kicsit.
Ezek magasabbak az CBR-énél, és szerintem egy csutkakormány jobban mutat sportmotoron. Nem mellesleg olcsóbban megvalósítható. Én ezen agyalok.
Én így oldottam meg.
Nem egy LSL megoldás, de azon alapul. A gyári kifli fölé marattam egy aluminium kiemelőt.
Ami fontos, hogy fejidomból be kell áldozni pár centit, és javallott egy gázbowden hosszabbítás is. (én hornet bontottal oldottam meg)
Elég sok mókolással jár, nekem olyan 40-45 ezerben volt.
Egy LSL szett 100 körül, de ahhoz van műbizonylat.
Ha következő motorom is sport/sport jellegű lesz, az is biztos kap egy ilyen átalakítást.
Egyszerűen imádok vele motorozni így. Jó a szélvédelem (egy egyenes kormányos nakedhez képest)
Van köztetek olyan, akinek nem a gyári kormány van fent, hanem kicsit "túrásította"? Ha van, hogyan oldotta meg?
Hiába szemre jónak tűnik, a szigetelése már nem az igazi