Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk KB 500 a generátor fázis vezetékeinek csatlakozására.

esé 600 forint a két fesz meg két negatív csatlakozására. nem nagy pénz.Kultúráltan meg lehet vele oldani egy fesszab csatlakoztatását.Nem ilyen kisipari késes cuccal.
Akkor most megyek és leengedem az olajat meg a vizet.
Az olaj felhabzik, ha víz kerül bele
Azt hiszem, hogy a tartókonzolon az alsó lyukat kellett tágítani 2mm-t, hogy belemenjen a csavar.
Miután megszáradt az ujjamon a víz, nem maradt olaj rajta.De ettől még az olajba kerülhetett.Ha jól tudom...
Köszi. valószínűleg én is így fogom megoldani, de azért megkérdezem az embert, hogy tudja-e hosszabb vezetékkel adni.
Ha olaj kerül a vízbe, akkor olajos lesz, ha víz az olajba, akkor az nedves.

És habzik mint a kóla.
Ebay-en vannak megfelelo tipusazonos csatlakozok a fesszabhoz.
Felsaruzod becsattintod a hazba es mrhet az elektromos rendszerbe.
Nrkem is ez van.
Rosszul emlékeztem kb. 10 cm vezeték van rajta.

Honnan tudom meg, hogy összekeveredett e az olaj a vízzel?
Kb. 20-25 cm van rajta, én elvágtam a régi előtt.Viszont az volt a probléma, hogy az új fesz.szab.-on a lukak nem ott voltak, ahol a tartó lukai.Úgyhogy kicsit esztergálni kellett (vagy forgácsolni ).
De mindjárt csinálok róla képet.
kerek 3 liter

A feszszab. vezetékei elég hosszúak, vagy toldani is kell, hogy elérjen a csatlakozókig?
Azt árulja el nekem valaki, hogy tömítést csak a márkakereskedésben tudok venni?
Most melózok 10 után ha hazaèrek ha addig nem írja meg valaki megnèzem de ha jól emlèkszek 3-3,5 liternèl nincs több benn
Lehet, hogy még ma este leengedem a vizet belőle. Újabb hülye kérdés: nem tudjátok fejből, hogy mennyi folyadék lehet benne?
Az olajhűtő az olajszűrő alatt van ez a vízpumpa lehet elment benn a tömítès minèl előbb nèzd meg amíg össze nem keveredik a víz meg az olaj!
Hááááátttt...én megpróbáltam összeforrasztani, deeee.....(finoman fogalmazva) hiányos műszaki ismereteimnek köszönhetően majdnem átvágtam a segédvázat. Jobbnak láttam, ha csúszó érintkezővel oldom meg a helyzetet.
Amúgy a gyártó küldi a csomagban a bekötési segédletet.
Akkor az olajhűtő amit piciz említett, azt hol találom (megközelítőleg)?
Már csak azért, hogy azt is ellenőrizhessem. A vízpumpa tömítés az gondolom olcsóbba kerül,mint az olajhűtő tömítőszett.
Köszi.
A bekötése mennyire nehéz? Csak össze kell dugni, vagy forrasztgatós?
A szivárgás szerintem megoldható egy tömítés cserével.
Úgy emlékszem, hogy innen:

https://www.cylex.hu/ceg-info/...
Ez a vízpumpa.
Ha jól emlékszem tavaly te cseréltél feszszabot, ugye? Honnan rendelted, ha emlékszel még rá?
piciz, bejött a tipped!Valóban az olajhűtőnél szivárog a folyadék. Viszont nem az olaj, hanem a hűtőfolyadék(feltéve ha az a hangyányi műszaki érzékem nem hagyott cserben).
Sziasztok.
Riasztót szeretnék a mociba, de tanácstalan vagyok. Nem ezeken az olcsó gagyikon gondolkozok, hanem inkább a megbízhatóbb, használhatóbb darabokkal szemezgetek. 3 van ami felkeltette az érdeklődésemet, ezek a gt-970 (~45e Ft), a spy (~28e Ft) és a sentinel 1100 (~35e Ft). Alapvetően 2irányút szeretnék, hogy mindig tudjam mi történik a mocival, de a gt-970 funkcióiban is találni jó dolgokat (lemerült távirányítós nyitás, beépített akksi). A spy leírása szerint akár 5 kilóméterről is küldi az infókat a peger-es távirányító felé.
Ti melyiket választanátok ezek közül, esetleg ezeken kívül mit ajánlotok?
Milyen tapasztalataitok (jó és rossz) vannak ezekkel és más riasztókkal?
Igen, nálam is az a favorit. Ebben a szegmensben jobb választás, mint a Bt023, mivel talán kicsit sportosabb, és legalább addig bírja.
Én még Kakucsra is felmerészkedtem vele, így elmondhatom, hogy teljesen " race legal"
Persze az elsődleges felhasználási területe az utca.
Én pirelli angelt vettem tavaly az mbmgumi.hu-n. De vettem már a revolutionmotor.hu-n is gumit, ill. a kerekcsere.hu-nak sincsenek rossz árai, esetleg kekhold.hu. Össze kell hasonlítani + megnézni hol van éppen akció.
Ezt én is igazolni tudom!