Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F3 fékei elől 2x 296mm tárcsa
F3 fékei elől 2 x 276mm tárcsa
A futómű elméletileg elől ugyanúgy 41 mm es normál, de úgy tudom hogy az F3 ban erősebb rugók vannak, és mindkettú állítható.
Futómű és fékben miben más?
Futómű, fék, a blokk is erősebb egy hajszállal, más kinézet, más színek.
Nekem F3 van, hajtottam F2 is egyszer, de semmi különbséget nem érezni. De azért mégis más
Sziasztok azután érdeklődöm ,hogy az f2 -f3 között mi a kűlőmbség előre is köszi Zoli
Kézzel meghúzod, azt annyi. A tömítést felrakás előtt kend be olajjal.
Szerintem jó f2-höz is, ha jól tudom, minden elektronikus relé kétlábú, a hagyományoshoz kell egy plusz test, az lenne a harmadik láb.
Szóval a motorodon most háromlábú van, de a plusz testet nem kell bekötni és működni fog a kétlábú is.
f2-be hány lábas index relé kellhet? abba is jó a 2 lábas?
én kézzel feltépem és nem folyik
Akkor a 26Nm-es gyárilag előírt nyomaték sem annyira kőbe vésett felhelyezésnél :D
Régebben smirgli papír. Sztán vettem asszem a bembomotorban egy leszedőt, azóta azzal.
Le lehet szedni kézzel, olajszűrő leszedő kézikészülékkel, csőfogóval, csavarhúzóval, amit átszúrsz rajta, bőr övvel, stb. Ez majdnem olyan, mint a sörnyitó, olyan nincs, hogy valami nem az.
Azért én leginkább a másodikat javaslom, bár a többi is működik.
Én ilyet vettem másodjára, az első esetből tanulva csak leddel használom, de igaza lehet piciz-nek, az adatlapja szerint el kellene bírnia az izzót is.
Operating Voltage 11V-15V
Switch Current Min. 0.05A - Max. 10A
Switch Load Min. 0.6W - Max. 120W
A csatlakozója is stimmel, ki sem kell szerelni a régi relét, csak átdugni erre a csatit.
Én csak gyors kötözővel odafogattam a vázhoz.
Próbáltam lefotózni, sok nem látszik belőle, ahol a két zártszelvény találkozik pont elfér, van oda hegesztve egy kis háromszögletű lemez, még a furat is jó helyen van rajta a kábelnek.
Első próbálkozásra egy ilyet sütöttem meg két izzóval, szóval ez tutira nem bírja.
hol kapok olyan relét?
Sziasztok!

Akik az F4i olajcseréjét maguk végzik milyen kulccsal szedik le az olajszűrőt? Tudtok ajánlani valamit?

Előre is köszi!
Nem feltétlen csak olyan relét kell venni ami bírja minimum a 2x21w-ot de terhelésfüggetlen akkor annak mindegy. hogy égőt vagy ledet villogtat vagy netalántán vegyesen
Az elektronikus relé nem bírja el az izzót, legalábbis én leégettem így egy relét.
ok
nincs relém de ha elektronikus relét rakok be a hátsónak is ledesnek kell lennie?
Ha relét cserélsz az eredetit tedd el mert kurva drága
Elvileg az ugyanolyan villogasi frekvenciat az azonos erteku ellenallassal fogod elerni oldalankent. Ha semmit nem teszel a korbe akkor a villogas gyorsabb lesz amivel sokan egyutt elnek. Vagy elektronikus rele LED-ekhez.
ha előre ledes indexet szeretnék ahhoz még mi kellene és az mennyi?
Köszönöm a válaszokat, igymar biztosa márka és atip
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/230842/HONDA_
CBR_600_F_SPORT_.html
Itt is fent van.
Szia!

Felejtsd el,ordít róla,hogy KAMU!
Szerintem egyáltalán nem ,a CBR600F-ek ket a kezesség jellemzi bármelyiket is választod F1 F2 F3 F4 F4i.Elég megbizható technikák olyat még nem hallotam hogy valakit az uton hagyott.Csak itt is igaz ne egy leélt darabot vegyél.Kicsit elfogult vagyok,ha motort akarnék venni akkor is cbr-t vennék.