Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De amiről érdeklődött az egy 99-es F4-es karburátoros gép nem PGM-FI meg társai ebben nincs színtérékelő csak egy tartalék visszajelző lámpa
Az egyik Honda hosszútávú tartós tesztmotornál is ez volt a probléma, valahol Spanyolországban jártak vele akkor és komplett egységet cseréltek (hibalámpa nem volt)
Szia!
A gyártói szervizleírásban le van írva minden A-tól Z-ig.

(PGM-FI, PGM-DSFI-nél teletanknál 12-14 Ohm, tartaléknál 119-121 ohm között kell lenni.)
Elvileg igen az elektromos kapcsolási rajzot nézve az égő megkapja a +12 voltot ez a kapcsoló meg a testet kapcsolgatja neki
Azt mondod hogy nyugodtan mehet neki a 12voltos fesz. Olyan mint a hűtőnél a hőérzékelős kapcsoló csak itt nem hőt hanem folyadékot néz ... Köszi üdv Ády
Sajnos nem különben nem kellene bele benzin
akkor az nem egy atomreaktor
Az csak egy szimpla kapcsoló sorba kötsz vele egy égőt ha a szint a tartalék szintre csökken felkapcsolja ha tankolsz megemelkedik a szint kikapcsolja az égőt ennyi
BÚÉK!
Tudja valaki hogy hogy működik a benzinszintjelző a tankban?Két szál vezeték megy oda mennyinek kell lenni a feszültségnek amikor van benne és amikor nincs benne benzin.tudom hogy csak lámpa visszajelző van a gyári műszerfalon,de nekem nem gyári műszerfalam van hanem valami rosso xr vagy mi a szösz nevű...Lehet hogy a műszerfalban van valami elektronika ami nekem most hiányzik hogy meg tudjam csinálni a kontrol lámpát...A jelenlegi műszerfalra hiába van bekötve az csak teljes szinteket tud mutatni,vagyis a pillanatnyi aktuális szintet tudná mutatni ha a tankban úszós szintérzékelő volna.`99-es F4-es a gép,majd teszek fel képet a műszerfalról
Üdv Ády
Búék srácok
Szia akkor kell vagy nem? várom a válaszod..üdv
B.U.É.K.
srácok f3-ba való első indexpárja nincs valakinek?
SZia vagyis 9000 nem 8 félregépeltem szóval tudom postázni ha gondolod persze nem mondanám annyira viseltesnek de használható igen üdv ha kell info ezen elérsz 06 30 243 0320
Szia 8000ft lenne...üdv Tomi
Hát.....sok mindenről nem beszélhetek, titoktartási kötelezettségek miatt.
A világ minden feléből érkeztek alkatrészek (Braziliából, Mexico, Európa, Kína, Japán stb.) euro centezgettek minden alkatrészen.
Sok sikert!
Gyártási folyamat közben már elég ciki anyag-konstrukciós változtatást eszközölni, az a előfejlesztési-széria fejlesztési ciklusra vonatkozik.
Gyakorlatilag akkor anyagban nem volt kész az erőforrás szériagyártásra.
Én azt gondolom a másik probléma, hogy a beszállítók a széria gyártási folyamat közben, nem tartják a minőségi kritériumokat (jó esetben a hideg-meleg teszten fennakad). Azonban ha a gyártási ill. minőségbiztosítási költségeket nézzük, ha mindegyik motort letesztelnék 15-20 perces meleg teszten (szimulációs próbapadon), akkor a motor 20%-kal többe kerülne.
A nyersanyag ill. ötvözet nem egy Lengyel beszállítótól érkezett.

A jó beszállítót meg kell becsülni!
ha ennyibe adod,akkor igen egyben kellene.állapotáról mit tudnál mondani?postázni tudnád-e nekem? előre is köszönöm
Lapján=Alapján roh..t telefon
Ha szemmel láthatóan és elindítva a hangja lapján is egyben van a gép akkor mit sem számít a km óra állás én óra szerint 28e-el vettem most van benn 67e ez 3 év termése mindjárt megvétel után cseréltem egy vezérműlánc feszítő patront mert zörgött a lánc 20e-ft környékén azt azóta csak fékbetétre olajra olajszűrőre gumira láncsprére gyertyára lévégőszűrőre költöttem ami mind kopó kötelező cserés cucc másra nem annyira megbízható technika ja de költöttem tömérdek pénzt egyvalamire azt találd ki
Boldog új évet kívánok mindenkinek az oldalról!
Az összes kellene?Úgyértem a sor, akkor az 9000ft lenne
Köszönöm a válaszokat. 2002 es verzió lenne kiszemelve 69000 km el.
Én motorépítőként is dolgoztam egy neves motorgyárban és egy kicsit kiábrándultam a globalizációs gyártástechnológiában. Én nem vennék új motort...
Akkora szórások vannak anyagban pl. egy pár éves motor modellciklus alatt 6-szor változtattak anyagban.
(beszállítói anyaghibák, tesztelési hiányosságok stb.)