Sziasztok.nem régiben került hozzám egy Honda Cbr 600 F1-es motor.Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy valakinek nem-e lenne bontott karbisora?Nekem maga az 1-es hengerhez karburátor háza és a pohár része érdekelne.Mert az előző tulajnál nem tudom mit csinálhattak a motorral de a képeken látható modon eltört a ház,és a pohár is repedt.a karbi 38-as torokátmérőjű.Ha valakinek lenne eladó,kérem jelezze.Előre is köszönöm aki segít.Üdv:Péter
Békés, Boldog Karácsonyt és Motorozásban Gazdag Balesetmentes Új Esztendőt kívánok mindannyiótoknak! A motorosok Istene védjen titeket a lézeres sebességméréstől!
Minap ráakadtam egy videóra a jútyúbon ahol egy motoros, nevezetesen mr. sparky aprilia magyarázza a nagyközönségnek a kanyarban térdelés alapjait.
A videó teljesen rossz abból a szempontból, hogy mindezt valami nagy angol körforgalomban teszi, de ettől most tekintsünk el.
Az első hozzászólás viszont elgondolkodtató. Nevezetesen a hozzászóló szerint a tanításra semmiféle jogosultsága nincsen, menjen el egy superbike-iskolába, tanuljon a világ legjobbjaitól, és utána lesz hitelessége, esetleg taníthat.
Most megint csak eltekintve attól, hogy elég sok tanárjelölt idióta futkározik a közúton 200-al, valóban csak profiktól szabadna elfogadni bármilyen tanácsot? Nem hinném...
Szerintem a motorosok többsége sajnos soha nem fogja kifizetni egy vezetéstechnikai oktatás díját, (hacsak nem lesz kötelező ) egy pályamotorozás-oktatásét meg még kevésbé.
Summa summarum, gyertek Kakucsra ha szólunk
Én csináltam egyet ,felrakok pár képet,nem a teljes pórszort végeredményt mutatja de nem akartam 30000 fizetni 4 méter vasért:)
Igaz ez nyeregtáska tartós de élőben nagyon jó lett,
Legegyszerűbb, ha bontóban veszel egy hátsó kapaszkodót, arra hegesztesz egy jóóóó vastag lemezt, és arra mehet a doboztartó platni. Olcsó, egyszerű, és erőss megoldás.
Most ezt kihagyom, de köszi.
Igazából pirosat szeretnék, meg úgy, hogy a kuplung hosszú legyen, a fék meg rövid.
Megpróbálom lejátszani valamelyik ebay-es ferdeszeművel, ha vevő a hülyeségeimre
Üdv mindenkinek! Tegnap óta hondás lettem én is, hozzájutottam egy '94es F2-höz. Nagyon patika a gép, de ki vannak égve a műszerfal világításai. Merről lenne legegyszerűbb megkezdeni a bontást az égőcseréhez?
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és sikerekben gazdag Motoros Új Esztendőt Kívánok Mindenkinek!
Üdv Ády
A videó teljesen rossz abból a szempontból, hogy mindezt valami nagy angol körforgalomban teszi, de ettől most tekintsünk el.
Az első hozzászólás viszont elgondolkodtató. Nevezetesen a hozzászóló szerint a tanításra semmiféle jogosultsága nincsen, menjen el egy superbike-iskolába, tanuljon a világ legjobbjaitól, és utána lesz hitelessége, esetleg taníthat.
Most megint csak eltekintve attól, hogy elég sok tanárjelölt idióta futkározik a közúton 200-al, valóban csak profiktól szabadna elfogadni bármilyen tanácsot? Nem hinném...
Szerintem a motorosok többsége sajnos soha nem fogja kifizetni egy vezetéstechnikai oktatás díját, (hacsak nem lesz kötelező ) egy pályamotorozás-oktatásét meg még kevésbé.
Summa summarum, gyertek Kakucsra ha szólunk
Ha valakit érdekel eladó lett a motorom .A hirdetésem közt megtaláható.Szeretném ha jó helyre kerülne.
Igaz ez nyeregtáska tartós de élőben nagyon jó lett,
givi tartó
shoxban lehet kapni, de szerintem több 10e forint, főleg platnival együtt
Képek alapján szép és egyben lévő gépet vettél, legyen sok örömöd benne
Mehet a karácsonyfa alá
Igazából pirosat szeretnék, meg úgy, hogy a kuplung hosszú legyen, a fék meg rövid.
Megpróbálom lejátszani valamelyik ebay-es ferdeszeművel, ha vevő a hülyeségeimre
Használd egészséggel, sok balesetmentes, és élvezetes km.
Itt a tel.számom:
+36 húsz négy 5 kilenc 4 hat 9 hat