Gratulálok te vagy az 50000584333333963 - dik ember aki ezt a témát felhozza újra és újra..... Hagyjuk már de tényleg.... idegesítő már komolyan!
Mindenkinek arra van ideje meg azt csinál amit akar..... én is dolgozok folyamatosan alig van lyuk a seggemen mégis megoldom..... ha kell vasárnap este 8 után.... Én így szeretem erre van igényem ennyi.....
Mi a f@szért kell ezt állandóan túlmisztifikálni.....
Te úgy szereted csináld úgy..... nem érdekel a te motorod hogy van tartva....
Az oké, hogy tisztán kell tartani de túlzásba sem kell esni egy kiadós tisztítás ősszel téli elrakás előtt bőven elég azért kíváncsi lennék ha valaki hétfőtől péntekig reggeltől estig dolgozik hétvégén meg szombat vasárnap motorozik van-e kedve még órákat motort suvickolni mikor benn a pakliban a következő motorozás alkalmával lehet az első 20 km-en elkap az eső azt vége is a tisztaságnak
Ohhh istenem rendesen sírni tudnék..... nagyon közel volt hozzám, most hogy megláttam hogy megint másnál van olyan érzés mintha a barátnőmet adta volna kölcsön egy menetre egy tök idegennek!
Nézd meg a galériámat, fent van waxolás , olaj csere, minden képekben és legalább úgy törődj vele mint én!
Jaaa és ezt a videót nézd meg, elvárom hogy te is ilyen betegesen mosd le mint én!
Baszki rendesen fel ment a pulzusom hogy megláttam, istenem SOHA nem akartam eladni, sohaaa......... lehetett volna benne egy 1000 ccm es blokk!
Ennek a motornak az összes csavarját ismerem nézd meg a videóimat és a képeimet........ nem tudom mennyire élték le azóta ...... de tőlem a lehető legpatentebben ment el ..........
Sziasztok.
Szeretnék alapítani egy hitgyulekezetet, miképpen is gyakorolhatjuk benne a motoros vallást, és mámorban el elhessünk. Természetesen az egyházi tizedet (tehát a fizetésetek 10% át) havonta be kell fizetni,minaddig amíg nem gyűlik össze elegendő pénz ahoz, hogy az egyház beruhazhasson egy Honda Cbr 600 f4 es motorra. Természetesen saját célú felhasználásra. Várom a kedves tagok jelentkezeset. ( természetesen senkit nem szerettem volna ezzel megbantani)
Egy f4-es ről lenne szó. Ki kellett cserélni az egyik gáz bowdent és a helyzet a köv.
Mindkét bowdent kicseréltem és ha húzom a gázt akkor a karbisoron lévő két bowden közül csak a felső húzódik. Az alsó tehetellenűl mozog( nem látom jelentőséhét) Lehet, hogy gázkaron nem jó állásban kötöttem be őket. Jelen esetben a bekasztó a gázkaron fölfelé áll. Lehet, hogy 180' al el kellene fordítanom? Már nem emlékszem hogyan állt előzőleg......
Esetleg ha valaki tudna egy linket küldeni ahol ez a kép jól látható azt megköszöném. Gázkar és a szívósoron lévő bekötés érdelekne.
Előre is köszönöm a segítséget.
László
Bont Valaki F2-t?
Annak idején csak párban tudtam venni.
3000 ft+postáért a tiéd
Mindenkinek arra van ideje meg azt csinál amit akar..... én is dolgozok folyamatosan alig van lyuk a seggemen mégis megoldom..... ha kell vasárnap este 8 után.... Én így szeretem erre van igényem ennyi.....
Mi a f@szért kell ezt állandóan túlmisztifikálni.....
Te úgy szereted csináld úgy..... nem érdekel a te motorod hogy van tartva....
Van még ilyen szép?
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu
/motor...
Ohhh istenem rendesen sírni tudnék..... nagyon közel volt hozzám, most hogy megláttam hogy megint másnál van olyan érzés mintha a barátnőmet adta volna kölcsön egy menetre egy tök idegennek!
Nézd meg a galériámat, fent van waxolás , olaj csere, minden képekben és legalább úgy törődj vele mint én!
Jaaa és ezt a videót nézd meg, elvárom hogy te is ilyen betegesen mosd le mint én!
Ennek a motornak az összes csavarját ismerem nézd meg a videóimat és a képeimet........ nem tudom mennyire élték le azóta ...... de tőlem a lehető legpatentebben ment el ..........
Merre felé laksz?
Facebookon fent vagy?
NAGYON MEGNÉZNÉM!
ez az enyém volt! :( :(
van még olyan patika állapotban mint ahogy eladtam?
huuuuuuuuuuu nagyon kíváncsi vagyokkkkk
Szeretnék alapítani egy hitgyulekezetet, miképpen is gyakorolhatjuk benne a motoros vallást, és mámorban el elhessünk. Természetesen az egyházi tizedet (tehát a fizetésetek 10% át) havonta be kell fizetni,minaddig amíg nem gyűlik össze elegendő pénz ahoz, hogy az egyház beruhazhasson egy Honda Cbr 600 f4 es motorra. Természetesen saját célú felhasználásra. Várom a kedves tagok jelentkezeset. ( természetesen senkit nem szerettem volna ezzel megbantani)
Ezt az FS-t én is ismerem innét. Jól karbantartott motor.
csontkovács végig dukumentálta mit csinált rajta.
Egyébként jő bőrben van. Grat hozzá.
Nem való ez a munkahelyen fórumozás semmire, sosem hagyják az embert elmerülni rendesen a maszekban
Egy f4-es ről lenne szó. Ki kellett cserélni az egyik gáz bowdent és a helyzet a köv.
Mindkét bowdent kicseréltem és ha húzom a gázt akkor a karbisoron lévő két bowden közül csak a felső húzódik. Az alsó tehetellenűl mozog( nem látom jelentőséhét) Lehet, hogy gázkaron nem jó állásban kötöttem be őket. Jelen esetben a bekasztó a gázkaron fölfelé áll. Lehet, hogy 180' al el kellene fordítanom? Már nem emlékszem hogyan állt előzőleg......
Esetleg ha valaki tudna egy linket küldeni ahol ez a kép jól látható azt megköszöném. Gázkar és a szívósoron lévő bekötés érdelekne.
Előre is köszönöm a segítséget.
László
Gondolom az FS elírás volt. F2-re gondoltál.
Szép bőrben van, balesetmentest hozzá