Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bontottam már jó pár motort pl.100-150.000km feletti CBR 600F, VTR 1000F ezeknél a típusoknál benne volt az anyag. Az újak jóval rövidebb időre vannak méretezve (minél sűrűbben cseréljék gépjárműveiket)
szia.milyen árban tudnád adni?
Srácok valakinek nincs vázba dugója?oda ahol a hátsó lengővilla csavarjai vannak.
Szia nekem van karbim ha gondolod üdv Tomi
Nincs valakinek eladó, hibátlan állapotú műszerfal fedőlapja F4i-hez? Nem kell az egész műszeregység, csak a műanyag teteje amin a plexik is vannak. Adatlapomon elérhető az Email címem.
Rendben köszi jotanacsok vásárláskor esetleg?
Ne kilometer, hanem inkabb allapot alapjan vegyel motort. 10e kilometer alatt is meg lehet olni egyet, vagy 40e utan is lehet hibatlan. A titok nyitja inkabb a karbantartasban van.
És itt a cbr f4 re gondolok :)
Sziasztok
Hány km ig érdemes motort venni?
értettem úgy is :)
Bocs, egy kis korrekció: füllel = fullra, aludni=aluhoz. Nyomi telo átírta.
köszi
Pirosat az való alu hűtőbe öntsd csurig tedd rá a kupakot öntsd a kiegyenlítőt is a két vonal közé melegítsd be míg a ventilátor el nem indul várd meg míg picit visszahűti magát állítsd meg hagyd kihűlni ellenőrizd a kiegyenlítőben a vizet biztos minimális fog belőle fogyni ahogy légtelenedik de ha min max között maradt akkor ok ha nem önts utána és kész
ok,köszi
Tedd vissza a kupakjat, hogy túlnyomas alakulhassok ki a rendszerben mikor felmelekszik füllel a rendszer. Én G12est (piros)tettem bele, mert az tuti aludni blokkhoz váló.
ha feltöltöm a hűtőt fullra,visszategyem a kupakját vagy ne járatásnál?
milyen fagyálló kell ezekbe piros vagy zöld?
Sziasztok....Honda cbr 400rr 1989 es porlasztós motoromra rá lehet tenni injektort? esetleg újabb f4i cbr erét rá lehet tenni?Egyáltalán megoldható ilyen átalakitás vagy rátétel?köszi nektek
kösz a részletes leírást
A hűtőnél ha leveszed a kupakot akkor fullon kell lennie + a kiegyenlítő tartályban a min és max között. Érdemes úgy megvizsgálni, hogy a hűtőnél feltöltöd maxra (ha kell) bemelegíted a motort rendesen üzemi hőfokra, netán addig hogy a hűtőventilátor is bekapcsoljon, majd ezek után ellenőrzöd a vízszintet a kiegyenlítő tartályban. Ha még mindig a 2 jel között van akkor minden ok, ha nem akkor korrigálod a vízszintet a tartályban.
Néz szét a cma-motornál nem rég jártam az oldalukon ha jól láttam nekik van.
én most néztem az enyémet pár napja, minden rendben volt
na meglesem majd,
Ha leveszed a hűtőről a sapkát és nem buggyanik ki a víz az gáz ugyanis ahogy melegszik a víz tágul bele a kiegyenlítőbe mikor hűl akkor meg szívja vissza a rendszerbe a vizet azért kell a kiegyenlítőben víznek lenni mert különben levegős lesz a rendszer ha nem vizet szív hanem levegőt

Ha leveszed a sapkát a hűtőről és lejjebb van a szint akkor valószínű a kiegyenlítőd is üres lehet
vagy ott full tele kell lennie?