Én se dolgoznék a Hondánál....(anyag-gyártási hibák, fenyegetett ügyfelek)
Ne haragudj, de én nem tudnám úgy kezelni a problémás ügyeket, ahogyan kezelik.
Jó ismét hallani rólad
Én is gondolkodom egy enduró vásárlásán a ciberé mellé.
Most a fiam pitjét nyúzom, egész bejött a terepezés, csak nekem kellene egy kicsit nagyobb és akkor tudnék a gyerekkel együtt motorozni. Mindig is ez volt a vágyam szerencsére a fiamnak is nagyon bejön a benzinfüstös két kerék.
Nézz be közénk máskor is, régi ciberést mindig szívesen "látunk"
Ott voltam pár szezon erejéig, igen. 2 éve elváltunk. Most (muszályból) az agráriparban vagyok, de nem bántam meg a váltást. Jó volt a Hondás csapatban játszani, de egy közhellyel élve: öreg vagyok én már bohócnak, tudod! A központban is nagy változások voltak, de ez már a múlt!
A benzin gőz pedig akit egyszer megcsap... a CBR míg élek nem felejtem mekkora élmény volt!
Hiába, én sem fiatalodom, a korral az igények is megváltoznak, ennek megfelelően válasszon mindenki belátása szerint párt (motort) magának, de AZ az Ő választása legyen, ne más rábeszélése.
Faterom ugyanez a az eset
"Fiam, én erre már fel sem bírok ülni"
Töröm az agyam, hogy veszek faternak egy 125-ös ETZ-t. Könnyű, megy "normálisan", megbízható (kollégák csepel, pannóni, danúvia fanok, egyiket sem ajánlanám MOTOROZÁSRA, inkább csak sz*pni lehet velük)
Én nem utolsósorban, én is el tudnék vele menni nosztalgiázni, esetleg veterán találkozókra is.(mégha egy ETZ nem is annyira veterán, hanem inkább youngtimer)
Szerintem valami könnyű irányitható neked bike formájù moci jò lehet. Lehet 600 köbcenti felett is, hisz 60 fele van önkontroll. Amugy ő maga mire gondolt?
Öröm, hogy még emlékeznek rám páran. Ha nem is Hondázom már (mindig is a szívem csücske marad!), de Motoros maradok míg élek, sőt...
Nos kérlek szépen most endurózgatok egy kicsit egy WR400 nyergében, kacérkodok a supermotó vásárlásának gondolatával is, de jövőre egy túravasat már ideje volna beszereznem. Szóval amíg hasonló dolgokon dilemmázom, addig is fitten tartom magam pár terepgyakorlattal.
Nyáron pedig ismét szívem szakad, mikor meghallak titeket a sor néggyel visítani a pályán lefelé, Balaton irányában.
Széles utat gyerekek! 4
Halihó! (...de rég néztem be hozzátok!)
Én azért nyugodt szívvel ajánlom a Hondákat kezdő motornak, faterodnak is. Kezesbárányok, könnyen és biztonságosan kezelhetők. Egy nyugis CBF600 és később mondjuk egy Hornet volna az én ajánlásom az Ő számára.
Nemhogy örülnél neki mehetne veled motorozni és lehet tankolná mindkét motort sajátot meg a tiedet is
Faterom is nagy motoros volt még anno az MZ-s korszakban eddig minden motoromat ki is próbált de mindig hangoztatja ez már nem az a világ
Gyerekek, apám motorozni tanul ( igen, most! így a hatvan felé) amúgy fiatalos.
Kezdésnek a Kawasaki ER6-ost ajánlottam neki, de az istennek nem akarja megérteni, hogy minden motor másra való, meg hogy nem olyat kéne venni, ami " majd később jó lesz"
Azt hiszem baromi nagy szerencsém van most, hogy olyan motorral kezdtem, amivel most is imádok menni. Persze kezdőmotornak nyugodt szívvel az enyémet sem ajánlanám neki. meg senkinek.
Patthelyzet?
Hát igen, jól látod....
Legtöbb a márkakereskedőknél-márkaszervizeknél ezt tanácsolják "Add el, cseréld be új motorra"
Közben az új Honda PGM-DSFI rendszer is elboldogul hibalámpa nélkül (nyomásszabályzás ugyanúgy diagnosztikailag nincs lefedve)
Inkább karbis meglepetés mentes, finom gázreakciókkal F2,F3,F4 örök élet +egy nap!
F3 hoz lett rendelve, de szerintem passzol F2-F4 re is.
Ne haragudj, de én nem tudnám úgy kezelni a problémás ügyeket, ahogyan kezelik.
Jó ismét hallani rólad
Én is gondolkodom egy enduró vásárlásán a ciberé mellé.
Most a fiam pitjét nyúzom, egész bejött a terepezés, csak nekem kellene egy kicsit nagyobb és akkor tudnék a gyerekkel együtt motorozni. Mindig is ez volt a vágyam szerencsére a fiamnak is nagyon bejön a benzinfüstös két kerék.
Nézz be közénk máskor is, régi ciberést mindig szívesen "látunk"
A benzin gőz pedig akit egyszer megcsap... a CBR míg élek nem felejtem mekkora élmény volt!
Hiába, én sem fiatalodom, a korral az igények is megváltoznak, ennek megfelelően válasszon mindenki belátása szerint párt (motort) magának, de AZ az Ő választása legyen, ne más rábeszélése.
köszi
"Fiam, én erre már fel sem bírok ülni"
Töröm az agyam, hogy veszek faternak egy 125-ös ETZ-t. Könnyű, megy "normálisan", megbízható (kollégák csepel, pannóni, danúvia fanok, egyiket sem ajánlanám MOTOROZÁSRA, inkább csak sz*pni lehet velük)
Én nem utolsósorban, én is el tudnék vele menni nosztalgiázni, esetleg veterán találkozókra is.(mégha egy ETZ nem is annyira veterán, hanem inkább youngtimer)
Utóbbit nagyon nem ajánlottam
Kawa ER6 szerintem tökjó lenne
Ha emlékeim nem csalnak te dolgoztál a székesfehérvári hondánál, ott vagy még?
Igen, én is az idom nélküli motort ajánlottam neki, mert ha borul, akkor törik.
Nézz be máskor is
Nos kérlek szépen most endurózgatok egy kicsit egy WR400 nyergében, kacérkodok a supermotó vásárlásának gondolatával is, de jövőre egy túravasat már ideje volna beszereznem. Szóval amíg hasonló dolgokon dilemmázom, addig is fitten tartom magam pár terepgyakorlattal.
Nyáron pedig ismét szívem szakad, mikor meghallak titeket a sor néggyel visítani a pályán lefelé, Balaton irányában.
Széles utat gyerekek! 4
Ejj de rég jártál erre.
Én azért nyugodt szívvel ajánlom a Hondákat kezdő motornak, faterodnak is. Kezesbárányok, könnyen és biztonságosan kezelhetők. Egy nyugis CBF600 és később mondjuk egy Hornet volna az én ajánlásom az Ő számára.
Faterom is nagy motoros volt még anno az MZ-s korszakban eddig minden motoromat ki is próbált de mindig hangoztatja ez már nem az a világ
Én mindenkinek ezt mondom a " szerintetek mi lehet a baj" típusú kérdésekre, de valahogy nem akarják megérteni.
Kezdésnek a Kawasaki ER6-ost ajánlottam neki, de az istennek nem akarja megérteni, hogy minden motor másra való, meg hogy nem olyat kéne venni, ami " majd később jó lesz"
Azt hiszem baromi nagy szerencsém van most, hogy olyan motorral kezdtem, amivel most is imádok menni. Persze kezdőmotornak nyugodt szívvel az enyémet sem ajánlanám neki. meg senkinek.
Patthelyzet?
Legtöbb a márkakereskedőknél-márkaszervizeknél ezt tanácsolják "Add el, cseréld be új motorra"
Közben az új Honda PGM-DSFI rendszer is elboldogul hibalámpa nélkül (nyomásszabályzás ugyanúgy diagnosztikailag nincs lefedve)
Inkább karbis meglepetés mentes, finom gázreakciókkal F2,F3,F4 örök élet +egy nap!
Jelezz, ha megvan a hiba forrása.