Szia!Én a Mecseki Zolt féle utángyártott feszültség szabályzót használok fenn van már 3.éve.Kb 3 éve volt 12000 forint postával.A gyári kb 40 körül van.
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Ha nem sokat pályázol, akkor sport-túra. Nekem Pirelli Diablo Angel ST van fent. Metzelernek a Z6 v. Z8, Michelin Road 2 v. 3. Van egy pár féle. Nekem Diablo Strada volt fent előtte és meg voltam vele elégedve. Egy párszor voltam csak vele pályán, de ott se teljesített rosszul, persze azért nem sport gumi, cserébe viszont majdnem 20e km-et ment el a hátsó (igaz már sok minta nem volt rajta) ill. az első most cserés, szintén nem sok mintával. Kb. 24e km van benne.
Igazándiból attól függ mire akarod használni a mocit.
Sziasztok!
F4-re normál használat mellett milyen gumit ajánlanátok?
M. 2CT-vel vettem a motort de ez nagyon kopott és öreg is, ezért erről nincs tapasztalatom, mert csak gurulni lehet vele.
Most tervezek szettet venni valami segítség jól jönne.
Itt van leírva pár eltérés: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_cbr600f_f4i_szelid_harcosok
N
ekem 2003-as F4i-m van. Szerintem kényelmes (kategóriájában) 2 személynek is. Barátnőm a 3 napos osztrák tura után sem panaszkodott kényelmetlenségre. Nekem van fent egy gyári Givi hátsó doboz tartó+ az oldaltáskáknák csináltunk egy fém támasztót, hogy ne a műanyag idomon feküdjön fel. + érdemes venni rá egy duplabubis plexit, vagy esetleg egy túraplexit, mert jobb lesz a szélvédelme túrázás során. Szerintem nagyon jól kihasználható motor, akár túrázgatni, esetleg pályázgatni is lehet vele és a mi fontos, hogy elég megbízható.
Sziasztok!
Gondolkozom az öreg Suzukim fiatalabbra cserélésén és felmerült a CBR is mint lehetőség. Kérdésem: Az F4i és az FS között van bármi különbség a farokidomon kívül? Kényelmileg van jelentősebb eltérés, túrásítható az is? (pl. dobozok)
Az első injektoros generáció mennyire megbízható, van valami típushibájuk, vagy valami, amire oda kell figyelni akár már vásárlás előtt?
Hali!
Pont én is ezen agyaltam, hogy be kellene ruházni egyre. A Pannónia Ring hátsó egyeneséban mikor a kis balos után jössz lefele van egy kis domb, na ott jó párszor eléggé megcibálta az elejét. Nem is mertem mindig teligázzal ott átjönni. Ezért gondolkodom én is a kormány lengéscsillapitó beszerzésén. Közúton csak néha jön zavarba az eleje a huplis aszfalton történő kigyorsításokkor. Ha nem járnék pályázni akkor én sem vennék, de így erősen gondolkodom egy beszerzésén. Hisz milyen az hogy egy pályán nem merek teligázzal átjönni egy egyenes szakaszon
Szia! F4i-vel az a tapasztalat, hogy egyáltalán nem kér ilyet. Ezek még nem tűhegyes RRRRR gépek, nem olyna kiélezett a helyzet.
-1/+2 áttétellel, erősebb első rugókhoz kb 1 centit beengedett elejével sem volt ilyen gond.
Egyszer kétszer csapkodta a kormányt de tényleg nem jellemző rá.Nézgelődtem másfele is de nagyon kevés gépen van kormánystabilzátor.Lehet hogy hagyom az egészet és elmotorozom amit a stabilizátorra költenék.Csak gondoltam érdeklődök a forumon hogy valaki használ e ilyet .
Sziasztok!Valaki hasznalt/használ kinai korány lengés csillapitót?Esetleg valaki f2 esen használ e kormány lengés csillapítót?Ha igen leírná hogy van neki rá rakva mert nézegettem már de nincs ötletem hova lehetne tenni.
Hali!
Ha egy lámpatestes(középen van egy)akkor H4-es való bele,ha kettő lámpája van akkor külön van a tompított és a reflektor akkor H7-es kell 2 darab...
Üdv: Ády
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Nem kérdés.
Igazándiból attól függ mire akarod használni a mocit.
F4-re normál használat mellett milyen gumit ajánlanátok?
M. 2CT-vel vettem a motort de ez nagyon kopott és öreg is, ezért erről nincs tapasztalatom, mert csak gurulni lehet vele.
Most tervezek szettet venni valami segítség jól jönne.
Említett áttétellel, és hegyesített geometriával sem volt semmi gond. Egy kis kormány elkönnyülés az bőven belefér. Az még messze van a csapkodástól.
Itt van leírva pár eltérés: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_cbr600f_f4i_szelid_harcosok
N
ekem 2003-as F4i-m van. Szerintem kényelmes (kategóriájában) 2 személynek is. Barátnőm a 3 napos osztrák tura után sem panaszkodott kényelmetlenségre. Nekem van fent egy gyári Givi hátsó doboz tartó+ az oldaltáskáknák csináltunk egy fém támasztót, hogy ne a műanyag idomon feküdjön fel. + érdemes venni rá egy duplabubis plexit, vagy esetleg egy túraplexit, mert jobb lesz a szélvédelme túrázás során. Szerintem nagyon jól kihasználható motor, akár túrázgatni, esetleg pályázgatni is lehet vele és a mi fontos, hogy elég megbízható.
Gondolkozom az öreg Suzukim fiatalabbra cserélésén és felmerült a CBR is mint lehetőség. Kérdésem: Az F4i és az FS között van bármi különbség a farokidomon kívül? Kényelmileg van jelentősebb eltérés, túrásítható az is? (pl. dobozok)
Az első injektoros generáció mennyire megbízható, van valami típushibájuk, vagy valami, amire oda kell figyelni akár már vásárlás előtt?
Pont én is ezen agyaltam, hogy be kellene ruházni egyre. A Pannónia Ring hátsó egyeneséban mikor a kis balos után jössz lefele van egy kis domb, na ott jó párszor eléggé megcibálta az elejét. Nem is mertem mindig teligázzal ott átjönni. Ezért gondolkodom én is a kormány lengéscsillapitó beszerzésén. Közúton csak néha jön zavarba az eleje a huplis aszfalton történő kigyorsításokkor. Ha nem járnék pályázni akkor én sem vennék, de így erősen gondolkodom egy beszerzésén. Hisz milyen az hogy egy pályán nem merek teligázzal átjönni egy egyenes szakaszon
-1/+2 áttétellel, erősebb első rugókhoz kb 1 centit beengedett elejével sem volt ilyen gond.
Ha egy lámpatestes(középen van egy)akkor H4-es való bele,ha kettő lámpája van akkor külön van a tompított és a reflektor akkor H7-es kell 2 darab...
Üdv: Ády