Most van nálam ugyan ilyen tünettel egy F4. Ott nincs rendes töltés, csak 12,5V fordulaton is 13V...ugyan így ha be van melegedve akadozott majd lefulladt. Utána nem is lehet elindítani egy darabig...
Szóval kukkantsátok meg a töltést is...
Szia
Nekem is problémám volt a vezérműlánc csörgés. Állítólag gyári hibásak az F2-nél . Új lánc , új patron kb 2500km.ig kussolt aztán megint kezdte.
Beletettem egy plusz rugót a patronba azóta mentem 6000 km-et és semmi hangja.
Valakinek volt már tapasztalata 2003-as Yamaha R6-al?
A 98-as F4-emhez képest mennyivel lenne másabb? (futómű,teljesítmény,fékek,stb...)
Nyugi nem lecserélem az F4-et csak akarok neki egy társat, ne legyen magányos.
Elméletileg elektronikai hiba lesz, a szerelő hagyta menni helyben egy darabig , majd elment vele egy körre amikor már kezdett bemelegedni és menet közben amikor bemelegedett elkezdett akadozni majd le is fulladt neki , azóta nem lehet indítani sem , szikra van , csak úgy néz ki, hogy nem elég ahhoz , hogy berobbantsa . Holnap át lesz nézve az egész kábelozás .
Nekem akkor volt ilyen amikor a gyertya elérte az üzemi hőfokot....miután kihült a gyertya ment minden :)
Csak egy ötlet....esetleg hasonló miatt trafó ? AC pumpa megy folyamatosan ?
Ha visszaolvasol, akkor kiderül, h RC51 amcsiban már több ilyet szerelt be ill. itthon is talán Nalim8 v. Burynek van-volt ilyen beszerelve. Az esztergályos módszert nem ajánlanám. Van aki ettől is tart, de valszeg ha legközelebb nekem kell majd cserélni én is ilyet fogok berakni.
Egy fórumon ezt olvastam, de nem tudom mennyire lehet jó megoldás:
"Erre van egy nagyon jó megoldás! Középen kikell fúrni a patront, menetet vágni bele, és egy M8-as csavarral lehet állítani a lánc feszességét. Ebay-on 20asért dobnak ilyen szetteket, de házilag egy eszterga segítségével könnyedén megcsinálható. Szépséghibája annyi, hogy amikor kezd a vezláncnak hangja lenni akkor manuálisan utána kell húzni..."
Egy DID lánc télen akciósan 16 ezer körül van, ami húzósabb a feszítőpatron 26-27 ezres költsége, meg persze a munkadíj.
Én láncot veszek, illetve egy feszítőtpatront, majd szétszedéskor eldől feszítőívek milyen állapotban vannak. Az enyém már borzasztóan szól alapjáraton, és fordulaton egyaránt.
Helló! Valakinek nincs ötlete mi lehet a gond a motorral? Menetközben mikor bemelegedett leállt a motor és nem lehet abszolút indítani , hengereknél szikra van, üzemanyagot is kap, áramot kap rendesen minden alkatrész. Amikor megvettem gond nélkül lejöttem vele 90km-t és csak rá 3 napra jelentkezett ez a probléma. Van 2 kulcs hozzá , amelyik a szervízben van , azzal hoztam haza, másikkal nem próbáltuk indítani . Válaszokat nagyon értékelném
köszi a hozzászólásokat, szerintem akkor ugy fogom hogy feszítő csere aztán majd alakul, mert most anyagilag nem férne bele feszítő is meg lánc is.. vagy várok egy kicsit a dologgal aztán csere mindkettő
Az hogy a lánc 20 éves kit érdekel a vas nem megy tönkre ha egy hozzáértő szedi szét úgyis meg fogja mondani, hogy cserés-e vagy sem de szerintem is csak feszítőt cserélj azt nem nagy munka kicserélni azt ha utána sem frankó a dolog akkor még mindig ott a lehetőség hogy láncot is cserélj de akkor már láncvezetőt is.
Én 28e-el vettem 32e-nél (most az általam látott óraállást mondom aztán lehet több van benn) elkezdett szólni a lánc 6 szerelő 8 félét mondott de legfőképp azt hogy csere minden na aztán rendeltem egy feszítőt kicseréltem na most 63e van a motorban azaz az utóbbi 31e tuti mert én hajtottam bele és a mai napig semmi baja ez 3 éve volt
Egy haveromtól vettem, ő 2010ben vette 34 000el azthiszem. 2010ben hozták be olaszból utána néztem, még képeket is találtam amelyeken nagyon úgy fest, mint ami jópár évet állt. Olyan dolgokból következtettem, hogy a képeken a fékolaj színe is nemhogy sárga volt, hanem már vörös... meg az állapota is a maga 20évéhez képest fasza. Ezen kívül én nem állítom hogy nem volt vissza tekerve, mert nem tudom.
Már mint, hogy 3 visszatekerés után 53 000km van benne? Első tulajdonostól vetted? Évi 2500km elég vicces. De ha 10 évet állt egy fészerben akkor hihető.
A 20 éves nagymotorok 95%-a 100 000km felett van akár mit is mutat az óra.
Sziasztok, F2-esemnek melegen eléggé vezérműlánc hangja van.. egy olyan kérdésem lenne, hogy ha láncot cserélek akkor feszítőt is kell mindenképp, vagy nem feltétlen?
Szóval kukkantsátok meg a töltést is...
Nekem is problémám volt a vezérműlánc csörgés. Állítólag gyári hibásak az F2-nél . Új lánc , új patron kb 2500km.ig kussolt aztán megint kezdte.
Beletettem egy plusz rugót a patronba azóta mentem 6000 km-et és semmi hangja.
A 98-as F4-emhez képest mennyivel lenne másabb? (futómű,teljesítmény,fékek,stb...)
Nyugi nem lecserélem az F4-et csak akarok neki egy társat, ne legyen magányos.
Nekem akkor volt ilyen amikor a gyertya elérte az üzemi hőfokot....miután kihült a gyertya ment minden :)
Csak egy ötlet....esetleg hasonló miatt trafó ? AC pumpa megy folyamatosan ?
manuális feszítő
"Erre van egy nagyon jó megoldás! Középen kikell fúrni a patront, menetet vágni bele, és egy M8-as csavarral lehet állítani a lánc feszességét. Ebay-on 20asért dobnak ilyen szetteket, de házilag egy eszterga segítségével könnyedén megcsinálható. Szépséghibája annyi, hogy amikor kezd a vezláncnak hangja lenni akkor manuálisan utána kell húzni..."
Én láncot veszek, illetve egy feszítőtpatront, majd szétszedéskor eldől feszítőívek milyen állapotban vannak. Az enyém már borzasztóan szól alapjáraton, és fordulaton egyaránt.
Én 28e-el vettem 32e-nél (most az általam látott óraállást mondom aztán lehet több van benn) elkezdett szólni a lánc 6 szerelő 8 félét mondott de legfőképp azt hogy csere minden na aztán rendeltem egy feszítőt kicseréltem na most 63e van a motorban azaz az utóbbi 31e tuti mert én hajtottam bele és a mai napig semmi baja ez 3 éve volt
x összeg kiadás és akkor üzembiztos a gép.
A 20 éves nagymotorok 95%-a 100 000km felett van akár mit is mutat az óra.