Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha kezd rémleni mert nállam most úgy van ,hogy felülről lefelé van a csavar,akkor ez a hengeres valami,a tükörszár s aztán csak a külső burok,és nincs alatta alátét.
Aha. Annyit raksz bele amíg nem szorul. Ha most nem csukja be a menetszél akkor egy elég lesz.
Nekem úgy rémlik, hogy fentről lefelé haladva így állt össze tükorszár rögzítése: csavar, alátét, anya(nálad ez a persely lehet) alátát, tükör szára, és 1-vagy két alátét.
Azzal ugyanazt érem el mintha alatta lenne egy ilyen kis henger alakíú valami?
Tegyél oda egy alátétet.
Nos szét szedtem egy ilyen kis henger alakú van benne felül,ebből nem kettőnek kéne lenni,alul felül?
Valami kis persely szerűség van benne,bár a tükrön nem találtam honda felíratot.A gyári tükröt is meg lehet annyira húzni hogy ne mozogjon?
Egy imbusz csavar van benne a tükör száránál, az indomnál, de annak olyannak kell lenni, hogy ki és be lehessen hajtani. Ha nem akkor lazítani kell egy kicsit a csavaron. Ha meglazul a csavar a ki be hajtásnál, akkor a csavar végére kell tenni egy kis menetrögzítőt és úgy meghúzni, hogy még mozogjon a szár.
Kinek milyen tükör van a motorján,már úgy értem a kawámon anno olyan volt ,hogy kézzel szabadon hajtogatható volt,a cbr en meg most olyan ha ki-be akarom hajtogatni imbusz kulcs kell hozzá.Gyárilag is ilyen vagy ez utángyártott lehet?
Ilyen is kicsiny hazánkban fordulhat elő. I Mo.
topikban azért le van írva, hogy nagyon sokat volt kereskedésben és ha kellet vmi alkatrész akkor abból vették ki.
~10ezer km-es motor aztán amikor a szerelő szétszedte csak néztek.
Hát ott valami nagyon el van baszva,olyan fordulaton nem igen zabál.
Na de minden motornál előfordulhatnak hibák,nem azt jelenti hogy mind gajra megy,na meg tulajt is nézni kell kitől veszi az ember ha meg nem régi azon még garancia is van.
Ilyenekről még nem nagyon hallottam.
Szerintem is pont arra való, amit írtál. Valszeg nem túrázásra használja az ember. Tényleg vaddisznó a hangja is és a kinézete is.
Tuono elmény motort. Huligánoknak való.

Normálisan menni meg krúzolni csak hangtompítóval és füldugóval lehet.

Ha odafigyelsz és szolid vagy akkor 6,8 a fogyasztásom.
Kakucson 7,1re jött ki. Ha letolsz mindenkit meg bemutatózol akkor 7,8 -8,3 a fogyasztás. De ha kerekezel meg 200ozol akkor 9 felett erőlködés nélkül tudja :-( de 10még sose volt.
Tapasztalat alapján 7-8ezer feletti fordulaton kajál sokat.

Mellett csak az élvezet szól. Brutál hang és brutál nyomaték.
A hangja miatt már messziről nézik és szinte kívánják, hogy egykerekezz :-D ami egyébként egy gázhúzás.

Gumit egyébként annyira nem eszi mint gondoltam.
Hát pár hete motoroztam egy sráccal, van neki egy aprilia 1000 rsv-je és azt mondta, h a 10-11-t simán benyakalja.

Mondjuk valszeg nem 3-4 ezres fordulaton használja, de akkor is rémisztő adat.
ez biztos?pedig úgy néz ki.
Ezt anno én is olvastam, mert nekem is tetszettek a tonnyók. De az az üzenet 100% an meggyőzött, hogy nem nekem való
Ne dumald le ekkora erovel.
Ha kicsit visszaolvasol Tuono topikban, valaki le se merte írni mi baja a gépnek, mert utána nem tudná eladni és csak pár ezer volt benne. Az ára meg zuhan, ezt ne a pénztárcádhoz nézd hanem az új árához. Mellesleg nehéz eladni erre bury az élő példa. Persze te döntesz.
Igen ezeket én is megtaláltam csak gondoltam hátha tud valaki kárpitost.
Meg elreped a lengővilla a keréktengely előtt a belső felén.
Nem jó rá. Máshol vannak a lyukak.
köszi.
VFR