Aha kezd rémleni mert nállam most úgy van ,hogy felülről lefelé van a csavar,akkor ez a hengeres valami,a tükörszár s aztán csak a külső burok,és nincs alatta alátét.
Nekem úgy rémlik, hogy fentről lefelé haladva így állt össze tükorszár rögzítése: csavar, alátét, anya(nálad ez a persely lehet) alátát, tükör szára, és 1-vagy két alátét.
Egy imbusz csavar van benne a tükör száránál, az indomnál, de annak olyannak kell lenni, hogy ki és be lehessen hajtani. Ha nem akkor lazítani kell egy kicsit a csavaron. Ha meglazul a csavar a ki be hajtásnál, akkor a csavar végére kell tenni egy kis menetrögzítőt és úgy meghúzni, hogy még mozogjon a szár.
Kinek milyen tükör van a motorján,már úgy értem a kawámon anno olyan volt ,hogy kézzel szabadon hajtogatható volt,a cbr en meg most olyan ha ki-be akarom hajtogatni imbusz kulcs kell hozzá.Gyárilag is ilyen vagy ez utángyártott lehet?
topikban azért le van írva, hogy nagyon sokat volt kereskedésben és ha kellet vmi alkatrész akkor abból vették ki.
~10ezer km-es motor aztán amikor a szerelő szétszedte csak néztek.
Na de minden motornál előfordulhatnak hibák,nem azt jelenti hogy mind gajra megy,na meg tulajt is nézni kell kitől veszi az ember ha meg nem régi azon még garancia is van.
Normálisan menni meg krúzolni csak hangtompítóval és füldugóval lehet.
Ha odafigyelsz és szolid vagy akkor 6,8 a fogyasztásom.
Kakucson 7,1re jött ki. Ha letolsz mindenkit meg bemutatózol akkor 7,8 -8,3 a fogyasztás. De ha kerekezel meg 200ozol akkor 9 felett erőlködés nélkül tudja :-( de 10még sose volt.
Tapasztalat alapján 7-8ezer feletti fordulaton kajál sokat.
Mellett csak az élvezet szól. Brutál hang és brutál nyomaték.
A hangja miatt már messziről nézik és szinte kívánják, hogy egykerekezz :-D ami egyébként egy gázhúzás.
Ha kicsit visszaolvasol Tuono topikban, valaki le se merte írni mi baja a gépnek, mert utána nem tudná eladni és csak pár ezer volt benne. Az ára meg zuhan, ezt ne a pénztárcádhoz nézd hanem az új árához. Mellesleg nehéz eladni erre bury az élő példa. Persze te döntesz.
~10ezer km-es motor aztán amikor a szerelő szétszedte csak néztek.
Normálisan menni meg krúzolni csak hangtompítóval és füldugóval lehet.
Ha odafigyelsz és szolid vagy akkor 6,8 a fogyasztásom.
Kakucson 7,1re jött ki. Ha letolsz mindenkit meg bemutatózol akkor 7,8 -8,3 a fogyasztás. De ha kerekezel meg 200ozol akkor 9 felett erőlködés nélkül tudja :-( de 10még sose volt.
Tapasztalat alapján 7-8ezer feletti fordulaton kajál sokat.
Mellett csak az élvezet szól. Brutál hang és brutál nyomaték.
A hangja miatt már messziről nézik és szinte kívánják, hogy egykerekezz :-D ami egyébként egy gázhúzás.
Gumit egyébként annyira nem eszi mint gondoltam.
Mondjuk valszeg nem 3-4 ezres fordulaton használja, de akkor is rémisztő adat.
VFR